تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همایش ملی فاطمه شناسی و جایگاه زن در اسلام در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:پرتال دانشگاهی کشور: با حضور صدها کارشناس فرهنگی از سراسر کشور :

همایش ملی فاطمه شناسی و جایگاه زن در اسلام در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد

همایش ملی فاطمه شناسی و جایگاه زن در اسلام با حضور مقامات کشور ، استان و شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد .


مدیر روابط عمومی این دانشگاه و مسئول اطلاع رسانی همایش با اعلام  این خبر گفت : در این همایش که صدها نفر از کارشناسان ، دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور حضور داشتند یکصد مقاله ارائه شد . سید امیر رضا حسینی نژاد افزود : این همایش با محورهایی در دو بخش فاطمه شناسی و جایگاه زن در اسلام با زیر مجموعه های فردی ، خانوادگی و تربیتی ، فرهنگی ، سیاسی ، شخصیت حقیقی و حقوقی زن در اسلام ، زن تاثیر گذار ، خانواده مطلوب و شاخص هاو ازدواج و ... برگزار شد .


وی تعداد مقالات ارائه شده به دبیرخانه همایش را 540 مقاله ذکر کرد و گفت : از این تعداد مقالات 20 مقاله به شکل سخنرانی و در دو آیتم صبح و بعد از ظهر و 80 مقاله نیز به شکل پوستر ارائه گردید . حسینی نژاد با اشاره به حضور حجت الاسلام یعقوبی معاونت فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور ، مسئولان استان و شهرستان از جمله امام جمعه شاهرود ، اعضای شورای شهر ، فرمانده نیروی انتظامی ، دبیر منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی ، نماینده ولی فقیه در دانشگاههای آزاد اسلامی استان سمنان ، روسای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی شهرستان و استان و دهها مهمان دیگر ، از استقبال چشمگیر مسئولان برای شرکت در این همایش نام برد و اظهار داشت : حضور در این نوع همایشها که در مورد شان ائمه اطهار و اهل بیت عصمت و طهارت است خود یک عبادت محسوب می شود .مسئول اطلاع رسانی این همایش همچنین گفت : همایش ملی فاطمه شناسی مورد استقبال کم نظیر دانشجویان نیز قرار گرفت و با توجه به اینکه مطمئن بودیم استقبال خوبی در این زمینه به عمل می آید سالن فرعی نیز با تمامی امکانات سمعی و بصری برای مدعوین فراهم شده بود .


وی از برگزاری کارگاههای تخصصی این همایش در ماههای گذشته گفت و اشاره کرد در یکی از این کارگاهها حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شاهرود بر لزوم الگو گیری بانوان از حضرت زهرا (س) تاکید کرد و در در کارگاه دیگری نیز حجت الاسلام شکری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان خواستار کاربردی تر شدن محورهای همایش ملی فاطمه شناسی و جایگاه زن در اسلام شد .


حسینی نژاد گفت : برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب نیز از برنامه های جنبی همایش بود . یادآوری می شود این همایش به همت دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و معاونت پژوهشی و فناوری این دانشگاه و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در منطقه ده ، هیات محبان اهل بیت وابسته به واحدهای دانشگاهی منطقه ده ، دانشگاههای آزاد اسلامی این منطقه و دبیر خانه آن و با مشارکت دفتر امام جمعه ، دانشگاههای صنعتی و پیام نور ، علوم پزشکی ، علوم قرآن ، سازمان تبلیغات اسلامی ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره اوقاف ، شورای شهر ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد .  




1390/03/04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرتال دانشگاهی کشور]
[مشاهده در: www.unp.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن