تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815988712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از سراسر جهان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از سراسر جهان


طرح ترور اوباما توسط موساد با هدف فشار بر ايران

خبرگزاري جمهوري اسلامي: يك هفته‌نامه يهوديان آمريكا نوشت: ترور باراك اوباما توسط موساد با شرط موافقت بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي، از عمليات احتمالي پيش روي اين رژيم است.

«شمي شالو» نويسنده روزنامه صهيونيستي هاآرتص نوشت: هفته‌نامه آمريكايي «آتلانتا جويش تايمز» تأكيد كرده كه اسرائيل با هدف افزايش فشار كاخ سفيد به ايران، ترور اوباما را در دستور كار خود قرار داده است.

كرواسي به اتحاديه اروپا پيوست

خبرگزاري جمهوري اسلامي: حمايت بيش از يك ميليون نفر از شهروندان كرواسي در همه‌پرسي،‌ اين كشور را بيست و هشتمين عضو اتحاديه اروپا كرد.

«برانكو كرواتين» رئيس كميسيون انتخابات كرواسي با اشاره به رأي نهايي همه‌پرسي براي عضويت در اتحاديه اروپا گفت: از يك ميليون و 900هزار رأي‌دهنده، يك ميليون و 274هزار نفر به پيوستن كشورشان به اتحاديه اروپا رأي مثبت دادند.

درگيري‌هاي خونين در نيجريه

خبرگزاري جمهوري اسلامي: شاهدان و منابع آگاه در نيجريه اعلام كردند كه بر اثر حملات هماهنگ و درگيري‌ها در «كانو» دومين شهر بزرگ نيجريه، دست‌كم 28 تن كشته شدند.همچنين وقوع چند انفجار در «كانو» دست‌كم شش كشته و چندين مجروح برجا گذاشته است.

«گينگريچ» برنده انتخابات كاروليناي جنوبي شد

«نيوت گينگريچ» در انتخابات دورن حزبي جمهوريخواهان براي انتخاب نامزد اين حزب در رقابت‌هاي رياست‌جمهوري نوامبر سال 2012، توانست رقيب پيشتاز خود، «ميت رامني» را در ايالت كاروليناي جنوبي شكست دهد.

در ايالت كاروليناي جنوبي، گينگريچ 40درصد آراء و ميت رامني 28درصد آراء را به دست آورد.

آغاز مذاكرات رهبران دو بخش قبرس

خبرگزاري جمهوري اسلامي: مذاكرات سه‌جانبه رهبران دو بخش ترك‌ و يوناني‌نشين قبرس با دبيركل سازمان ملل متحد درباره وحدت قبرس، در نيويورك آغاز شد.مذاكرات فشرده بان‌كي‌مون با «ديميتريس كريستوفياس» رهبر بخش يوناني‌نشين و «درويش اراوغلو» رهبر بخش ترك‌نشين قبرس، امروز نيز ادامه خواهد داشت.

تناقض‌گويي «كيسينجر» درباره روابط روسيه ـ آمريكا

خبرگزاري جمهوري اسلامي: در حالي كه «هنري كيسينجر» وزيرخارجه اسبق آمريكا به تازگي در مقاله‌اي با مضمون خصمانه درباره روسيه، نابودي اين كشور به دست آمريكا را پيش‌بيني كرده بود، روز جمعه گذشته در ديدار با پوتين، نسبت به توسعه روابط مسكو و واشنگتن ابراز اميدواري كرد.

وي در ديدار با نخست‌وزير روسيه گفت كه براي بهبودي روابط روسيه و آمريكا در ماه‌ها و سال‌هاي آينده اميدوار است.

لغو ديدار «سلمان رشدي» از هند در پي اعتراضات مسلمانان

خبرگزاري جمهوري اسلامي: اعتراضات گسترده مسلمانان در مناطق مختلف هند، سبب لغو ديدار سلمان رشدي مرتد، نويسنده كتاب «آيات شيطاني» از اين كشور شد.رشدي در بيانيه‌اي كه در جشنواره ادبي «جيپور» قرائت شد، گفت كه سازمان‌هاي اطلاعاتي در ايالت‌هاي «مهار اشترا» و «راجستان» هند به وي اعلام كردند كه گروهي در بمبئي در نظر دارند كه او را در جيپور به قتل برسانند.

همسر وزير فرانسوي خودكشي كرد

خبرگزاري جمهوري اسلامي: «آستريد هرن اشميت» همسر «لوك شاتل» وزير آموزش ملي فرانسه به زندگي خود پايان داد.

شخص وزير در بيانيه‌اي كه به خبرگزاري فرانسه ارسال شد، اين خبر را تأييد كرده و خواسته است كه به خاطر فرزندان، خانواده و خود وي، به حريم زندگي خصوصي‌اش احترام گذاشته شود.

هشدار پوتين نسبت به تلاش براي تجزيه روسيه

ايرنا: ولاديمير پوتين، نخست وزير روسيه و نامزد انتخابات آتي رياست‌جمهوري اين كشور نسبت به تلاش بعضي جريان‌هاي سياسي براي تجزيه روسيه هشدار داد.

پوتين‌در مقاله‌اي در روزنامه «نزاويسيمايا گازتا» اعلام كرد: عده‌اي در تلاش هستند تا روسيه را بر اساس همان نسخه‌هايي كه براي نابودي شوروي سابق پيچيده‌ شد، تجزيه كنند.

قطعنامه سناي پاكستان براي بازداشت «پرويز مشرف»

سرويس خارجي: نمايندگان سناي پاكستان با تصويب قطعنامه‌اي عليه پرويز مشرف به دليل خيانت در زمان حكومت وي، خواستار بازداشت و محاكمه رئيس جمهوري سابق اين كشور شدند.

در قطعنامه مجلس سناي پاكستان تأكيد شده است كه مشرف در بدو ورود به كشور، بلافاصله بازداشت و تحت پيگرد قضايي قرار مي‌گيرد.نمايندگان سناي پاكستان اعلام كردند كه مشرف به اتهام مصالحه بر سر منافع ملي كشور و انجام معاملات و توافقات مخفيانه با دولت‌هاي خارجي محكوم شده است.در اين ميان، «احمد شجاع پاشا» رئيس سازمان اطلاعات ارتش پاكستان با سفر به امارات و ملاقات پنهاني با پرويز مشرف به وي توصيه كرد تا به كشور باز نگردد.





جمعه|ا|7|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن