تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817064291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صلابت حضور/6 احمدي نژاد: امروز هيچ عرصه علمي براي دانشمندان ايراني ممنوعه نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: صلابت حضور/6 احمدي نژاد: امروز هيچ عرصه علمي براي دانشمندان ايراني ممنوعه نيست
رييس جمهوري گفت: امروز هيچ عرصه علمي براي دانشمندان و جوانان ايراني ممنوعه يا دور از دسترس نيست.


به گزارش خبرنگار ايرنا، دكتر محمود احمدي نژاد در ادامه سخنراني خود در جمع راهپيمايان در يوم الله 22 بهمن با تاكيد بر اينكه خود باوري علمي در ايران در اوج قرار دارد افزود: پيش از انقلاب در بخش صنعت توليد آلومينيوم 25 هزار تن در سال بود. درسال 83 اين رقم 218 هزار تن و در 87 ، 457 هزار تن بوده است يعني بعد از انقلاب دهها برابر قبل از انقلاب توليد داشته و رشد توليد هم روز افزون است.
احمدي نژاد اضافه كرد: در مس، ذغال سنگ، سيمان و فولاد و كك هم در همين منوال است.
رييس جمهوري با بيان اينكه متوسط سرعت سرمايه گذاري در برنامه سوم دو هزار و 200 ميليادر تومان و در برنامه چهارم 12 هزار ميلارد تومان بوده و همين امسال 27 هزار ميليارد تومان طرح صنعتي در كشور افتتاح شده يا تا پايان اسفندماه افتتاح مي شود.
احمدي نژاد با بيان اينكه در مخابرات يك انقلاب اتفاق افتاده است توضيح داد: در سال 57 مشتركين تلفن 850 هزار نفر بودند و در سال 83 اين رقم 25 ميليون و در سال 87 تعداد 69 ميليون مسترك تلفن داشته ايم.
وي با اشاره به رشد شبكه ارتباطي در روستاها اضافه كرد: 4 يا 5 سال قبل يك دستگاه تلفن همراه يك ميليون تومان قيمت داشت يا متقاضي بايد سالها در نوبت مي ماند اما امروز در كنار دكه ها با 5 و ده هزار تومان مي توان تلفن همراه خريد.
به گفته رييس جمهوري براي اولين بار در تاريخ كشور بيمه روستاييان در سال 85 و 86 اجرا شد و 22 و نيم ميليون نفر روستايي تحت پوشش بيمه درمان قرار گرفتند كه البته كار در ابتداي راه است.
احمدي نژاد با اشاره به رشد شتابان مسكن گفت: در سال 80 تا 83 دو ميليون مسكن در
شهرها ساخته شد و در سال 84 تا 87 دو ميليون و 900 هزار مسكن و قبل از 83 سالانه كمتر از 400 هزار مسكن ساخته شده است و بعد از پيروزي انقلاب براي يك ميليون و 800 هزار واحد زمين اختصاص داده شد و در اين سه يا چهار سال اخير يك ميليون و 290 هزار.
وي افزود: در روستاهاي كشور طي برنامه سوم سالي 20 هزار مسكن روستايي بازسازي شد و در برنامه چهارم، سالانه نزديك به 160 هزار مسكن بازسازي شد .
رييس جمهوري مجموعه توليد كشور در بخش كشاورزي در سال هاي 56 و 57 ميزان 24 ميليون تن،در سال 86 رقم 101 ميليون تن عنوان كرد.
وي همچنين به موضوع ساخت سدها اشاره كرد و گفت: در سال 57 تعداد 19 سد و در سال 83 تعداد 173سد و در سال 87 تعداد 211سد و و بيش از 170 سد نيز در دست احداث و مطالعه است.
احمدي نژاد ظرفيت نيروگاه هاي برق نصب شده در كشور را چنين اعلام كرد: سال 57 هفت هزار مگاوات ، سال 83 رقم 37 هزار مگاوات و در سال 87 رقم 54 هزار مگاوات.
رييس جمهوري در بخش نفت و گاز دو شاخص اشاره كرد و افزود: ظرفيت توليد پتروشمي كشور سال 57 چهار ميليون تن در سال 83 رقم 19 ميليون تن و امروز بيش از 45 ميليون تن است.
وي افزود: ميزان سرمايه گذاري در بخش نفت عليرغم فشار هاي دشمن در طول سه سال 80 تا 83 رقم 27 ميليارد دلار و 84 تا 87 كه دشمن اصرار داشت مانع از بهره برداري از پروژه هاي نفت بشود رقم 48 ميليارد دلار بود.
احمدي نژاد ادامه داد: رشد اقتصادي كشور در سه سال آخر برنامه سوم 5/5 % (پنج و نيم درصد)و سه سال آخر 5/6%(شش و نيم درصد)بود. يعني هرچه فشارها بر مردم ايران بيشتر است سرعت نيز بيشتر است.
رييس جمهوري در ادامه سخنان خود به فعاليت هاي انجام شده در بخش بخش ميراث فرهنگي و گردشگري اشاره كرد و گفت: در سال 57 تعداد مجموع تخت هاي اقامتي 63 هزار تخت بود و تا 83 تعداد 78 هزار تخت اضافه شد و در سه سال اخير 103 هزار تخت به قبلي ها افزوده شد.
احمدي نژاد همچنين به مناطق نمونه گردشگري اشاره كرد و افزود: عدد اين مناطق قبل از انقلاب صفر است يعني وجود نداشته است. تا سال 83 هفت منطقه و امسال 914 منطقه نمونه گردشگري تعريف شده و در دست طراحي و سرمايه گذاري است.
به گفته وي 385 روستاي هدف گردشگري نيز معرف شده است.
وي تعداد آثار ثبت شده در فهرست آثار ملي از سال 1310 تا 1357 هزار و 623 مورد عنوان كرد و گفت:‌ اين رقم از سال 57 تا 83 تعداد 10 هزار اثر و و از 84 تا كنون 12 هزار و 600 اثر ثبت شده است.
وي اضافه كرد: آنها كه طي 10 ها سال شعار مليت و ايراني مي دادند فقط هزار و 600 اثر ملي را ثبت كردند اما بعد از انقلاب بيش از 23 هزا اثر ملي به ثبت رسيده است.
احمدي نژاد همچنين به ثبت دو اثر مهم در فهرست جهاني بعد از انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: بيستون و 12 معبد مسيحيان ارمني كشور ثبت شده و در بهار آينده سازه هاي آبي شوشتر ، بقعه شيخ صفي و بازار تبريز هم به اين فهرست اضافه مي شود.
رييس جمهوري سرعت حركت عمراني در كشور را روز افزون دانست و اظهار داشت: در طي برنامه سوم و بخشي از برنامه دوم يعني در طول هشت سال مجموعا 29 هزار و 500 ميليارد تومان كار عمراني انجام شد و در چهار ساله برنامه چهارم بيش از 66 هزار ميليارد تومان كار عمراني شد.فقط در سال 87 تا امروز بيش از 40 هزار پروژه عمراني با 19 هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري افتتاح شده است.
احمدي نژاد افزود: در بخش خصوصي سازي تا سال 84 سه هزار ميليارد تومان واگذاري و تا امروز بيش از 38 هزار ميليارد تومان به آن اضافه شده است، 22 و نيم ميليون نفر سهام عدالت گرفته اند و اين عدد تا 42 ميليون نفر جلو خواهد رفت.
وي اظهار داشت كه در بخش صادرات غير نفتي، مراكز فني و حرفه اي ، اشتغال و اجراي عدالت گزارش ها فراوان است كه در فرصت هاي ديگري به مردم عرضه مي شود.
وي افزود: در طول 30 سال همواره در حال حركت بوده ايم و سرعت حركت روز افزون بوده است.ملت ايران در همه عرصه ها در حال پيشرفت است از روستا تا شهر، از علم تا فرهنگ و صنعت و كشاورزي و در تمام زمينه ها سرعت روز افزون است و ملت در حال كار و تلاش و پيشرفت است.
وي تصريح كرد: البته مشكلاتي داريم و در ابتداي راه هستيم، مشكات همواره وجود دارد مهم اراده غلبه بر آن است كه در ملت ايران بطور كامل وجود دارد.
رييس جمهوري در جمع راهپيمايان يوم الله 22 بهمن گفت: مي خواهم در محضر شما به يك دستاورد بسيار بزرگ و بي نظير ملت ايران اشاره كنم و آن عبارت است از عزت يگانه ملت ايران و رفع تحريم هميشگي از سر اين ملت و ملت هاي منطقه.
ادامه دارد...
سيام/1823

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن