تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817066335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي‌‏نژاد در جشن سي سالگي انقلاب:/كامل/انقلاب اسلامي متعلق به همه ملت‌ها است سايه تهديد براي هميشه از سر ملت برداشته شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: احمدي‌‏نژاد در جشن سي سالگي انقلاب:/كامل/انقلاب اسلامي متعلق به همه ملت‌ها است سايه تهديد براي هميشه از سر ملت برداشته شده است


تهران- خبرگزاري كار ايران
رئيس جمهور گفت: گرچه اين انقلاب از ايران آغاز و خاستگاه ملت ايران بود اما متعلق به همه ملت‌‏ها است و در هر كجا كه دل آماده‌‏اي باشد، آنجا پايگاه انقلاب اسلامي است.

به گزارش خبرنگار ايلنا، محمود احمدي‌‏نژاد در مراسم سي‌‏امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: هيچ‌‏كس نمي‌‏تواند دستاوردهاي ملت را به حساب شخصي خود واريز كند.
رئيس‌‏جمهور گفت:‌‏امروز جهان در آستانه تحول و ورود به دوران انديشه و گفت‌‏وگو است و دوران سلطه زور به پايان رسيده است. دوران فرهنگ،‌‏انديشه و گفت‌‏وگو آغاز شده است كه ملت ايران پيشگام آن است.
وي افزود: انسان بدون آرمان الهي، درمانده و ابتر است و انسان كمال‌‏جو نيازمند رهبر است و انسان پيوسته به امام هستي در حال حركت، كمال‌‏جويي و آرمان‌‏خواهي خواهد بود.
وي افزود: انساني كه شان انساني را بشناسد، تن به هستي و سقوط نمي‌دهد. رمز شكوفايي پيوستگي به انسان كامل و امام حق است كه خدا او را واسطه رحمت قرار داده است. خدا، امام را تجلي تمام اسماء خود قرار داده است.
احمدي‌‏نژاد با بيان اينكه انقلاب هويت انساني‌‏، انسان‌‏ها را زنده كرد، افزود: انقلاب خود انسان و راه كمال را در پيوند با خط امام و ولايت به او بازشناسانده است و شان و كرامت انسان را زنده و قدرت حقيقي را به او يادآوري نمود.
رئيس‌‏جمهور با اشاره به اينكه انسان تجلي اسماء الهي است، افزود: مجموع‌‏ انسان‌‏هاي پاك نيز تجلي قدرت خدا هستند و قدرت خدا بر تمام قدرت‌‏ها غلبه دارد.
وي با اشاره به سي‌‏امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تصريح كرد: گرچه اين انقلاب از ايران آغاز و خاستگاه ملت ايران بود اما متعلق به همه ملت‌‏ها است و در هر كجا كه دل آماده‌‏اي باشد، آنجا پايگاه انقلاب اسلامي است. اين انقلاب از دل انسان‌‏ها و آرمان‌‏هاي جهاني است و خواهد بود.
وي خطاب به ملت ايران و تمام ملت‌‏هاي آزاده گفت: انقلاب اسلامي براي ملت ايران دستاوردهاي عظيمي را به همراه داشته است كه از آن نمونه مي‌‏توان به بازيابي هويت ملي و انساني و الهي اشاره كرد. اين دستاوردها حاصل ايستادگي و حركت ملت ايران است.
احمدي‌‏نژاد ادامه داد: سي سال است كه ملت ايران در حال حركت به سوي قله‌‏ها بوده و سرعت حركت ملت نيز روزافزون بوده است و اگر چند سال با يك سرعت حركت كرده باشد، در مقطع بعدي، سرعت حركت چند برابر شده است.
رئيس‌‏جمهور در ادامه به بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي در ابعاد مختلف پرداخت و گفت: ملت ايران صدها سال به واسطه سلطه استعمار و وابستگي به غرب از غافله علمي عقب افتاده بود و در هيچ مناسبت و در رتبه‌‏بندي جهاني جايگاه قابل توجهي نداشت و از حداقل علم و مقدمه آن كه باسوادي است، محروم بود. در پيش از انقلاب نرخ باسوادي كمتر از 50 درصد بود كه اين رقم در پس از انقلاب به بيش از 86 درصد رسيد.
وي ادامه داد: تعداد دانشجويان در سال 57، 176 هزار نفر بود كه در سال 83 به دو ميليون و 165 هزار دانشجو و در سال 87 به سه ميليون و 572 هزار دانشجو رسيد؛ يعني هم حركت و هم سرعت روزافزون بود. قبل از انقلاب اسلامي اكثر بيماران به خارج اعزام مي‌‏شدند، اما امروز واردات بيمار داريم و داروهاي پيشرفته براي درمان امراض پيچيده نظير MS و ايدز ساخته مي‌شود. پيوند اعضاي حساس و كبد هم صورت مي‌‏گيرد.
احمدي‌‏نژاد در مورد مقالات علمي گفت: در سال 57، كمتر از 400 مقاله داشتيم كه اين رقم در سال 83 به سه هزار و 855 مقاله رسيد و در سال 87 نيز بيش از 20 هزار مقاله ارائه شد. اختراعات ثبت شده نيز پيش از انقلاب 841 مورد بود كه در برنامه سوم به چهار هزار و 860 مورد و در برنامه چهارم به 20 هزار رسيديم.
رئيس‌‏جمهور تصريح كرد: به فضل خدا در بخش علمي هيچ عرصه‌‏اي براي دانشمندان و جوانان ما ممنوعه نيست و خودباوري علمي در اوج است.
وي سپس به بيان پيشرفت‌‏هاي ايران در بخش صنعت پرداخت و گفت: توليد آلومينيوم در قبل از انقلاب 25هزار تن بوده است و اين رقم در سال 83 به 218 هزار تن و در سال 87 به 457 هزار تن رسيد. يعني بعد از انقلاب رشد و توليد دهها برابري داشتيم.
احمدي‌‏نژاد گفت: در بخش مخابرات نيز انقلابي صورت گرفت به نحوي كه در سال 57 تنها 850 هزار مشترك تلفن بودند كه اين رقم در سال 83 به 25 ميليون و در سال 87 به بيش از 65 ميليون مشترك رسيد و در شبكه ارتباطات سيار نيز به پيشرفت‌‏هاي خوبي دست يافتيم به نحوي كه اكنون مي‌‏توان با پنج هزار تومان تلفن سيار تهيه كرد.
رئيس‌‏جمهور خاطر نشان كرد:‌بيمه روستايي در سال‌‏هاي 85 و 86 اجرا شد و ميليون‌‏ها نفر از روستاييان تحت پوشش آن قرار گرفته‌‏اند، البته اكنون در ابتداي راه هستيم.
احمدي‌‏نژاد سپس به ارائه آماري از رشد مسكن در پس از انقلاب پرداخت و گفت: طي برنامه سوم به طور سالانه 20 هزار مسكن روستايي بازسازي شد اما در برنامه چهارم هم اين رقم به 160 هزار مسكن در سال رسيد. در مورد سدسازي هم تعداد سدهاي بزرگ كه در سال 57، 17 سد بود به 211 سد در سال 87 رسيديم.
احمدي‌‏نژاد گفت: رشد اقتصادي در اواخر برنامه سوم پنج و نيم درصد بود و در سه سال برنامه چهارم به شش و نيم درصد رسيد. بنابراين ملاحظه مي‌‏كنيد كه هر چه فشار بيشتر شد، حركت ملت نيز افزايش يافت.
رئيس‌‏جمهور با اشاره به پيشرفت‌‏هاي كشور در حوزه گردشگري اظهار داشت: تعداد تخت‌‏هاي اقامتي در سال 57، 63 هزار عدد بود كه در سال 83، 78 هزار تخت به آن افزوده شد. و در سه سال اخير نيز 103 هزار تخت ديگر اضافه گرديد و يا مناطق نمونه گردشگري وجود نداشت كه در سال 83، هفت منطقه و امسال 904 منطقه نمونه گردشگري ايجاد شد.
وي افزود: از سال 1310 تا سال 1357، هزار و 623 مورد در فهرست آثار ملي ثبت شد كه اين رقم از سال 57 تا 83 به ده هزار مورد و 81 تا 87 به 12 هزار و 60 اثر رسيد. بنابراين كساني كه شعار مليت و ايراني بودن دادند تنها 1600 اثر ملي را ثبت كردند.
محمود احمدي‌‏نژاد در ادامه سخنراني خود كه به مناسبت سي‌‏امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي انجام شد، به پيشرفت‌‏هاي عمراني كشور اشاره كرد و با بيان اينكه اين بخش به سرعت در حال حركت است، افزود: در برنامه سوم و بخشي از برنامه دوم، 29 هزار و 500 ميليارد تومان كار عمراني شد. اما در چهار سال برنامه چهارم 66 هزار ميليارد تومان كار عمراني صورت گرفت و در سال 87 نيز تا امروز 40 هزار پروژه عمراني با 19 هزار ميليارد تومان سرمايه‌‏گذاري افتتاح شده و يا تا پايان اسفند افتتاح مي‌‏شود.
وي خاطر نشان كرد: در راه پيشرفت كشور مشكلاتي وجود دارد كه همواره بوده است اما اراده غلبه بر اين مشكلات مهم است كه در ملت ايران وجود دارد.
رئيس‌‏جمهور خاطر نشان كرد:‌ ملت بزرگ ايران و آزادي‌‏خواهان جهان، مي‌‏داند كه تحقير و انحصار علمي ابزار استكبار براي سلطه بر ملت‌‏ها است و به فضل الهي ملت ايران اين موانع را در هم شكست. امروز ملت ايران عزيزترين ملت‌‏ها است و خودباوري در همه زمينه‌‏ها موج مي‌‏زند وهيچ عرصه‌‏اي بر روي جوانان بسته نيست.
احمدي‌‏نژاد سپس به تشريح پرتاب ماهواره اميد از سوي جوانان و دانشمندان ايراني پرداخت و گفت: دو سال قبل نيز ماهواره‌‏اي را به صورت مشترك با كشور ديگري ساختيم و آن كشور ماهواره را پرتاب كرد اما ايستگاه زميني را در اختيار ما قرار نداد و پس از پرتاب به ما خبر داد كه ماهواره را گم كرده است اما امروز جوانان ما توانستند، ايستگاه‌‏هاي زميني ثابت و سيار را با دست كفايت خود بسازند و با موفقيت مورد استفاده قرار دهند.
وي افزود: امروز به لطف خدا دانشمندان ايران توانستند انحصار علمي را بشكنند و راه رسيدن به قله‌‏ها را فتح كنند. دنيا بداند ملت ايران علم را براي صلح، رفاه و عدالت و برادري مي‌‏خواهد.
احمدي‌‏نژاد اظهار داشت: تهديد از ابزار اصلي سلطه دشمن است،‌‏آنها آنچنان هيبتي ساخته بودند كه تهديد يا فرض تهديد موجب تسليم ملت‌‏ها در برابر خواسته‌‏هاي نامشروعشان باشد و 27 سال ملت ايران را تهديد كردند. در زمان دولت بوش گفتند كه اول افغانستان، سپس عراق و بعد هم نوبت ايران است و چند بار هم تهديد به حمله كردند و تجهيزات آوردند و حتي زمان تعيين مي‌‏كردند و انتظار داشتند ملت ايران تسليم شود. اما الان چه خبر است و شرايط چگونه است.
وي ادامه داد: به فضل الهي، با ايستادگي ملت‌‏هاي ايران سايه تهديد براي هميشه از سر ملت برداشته شده است. آنها همه با هم بودند اما زورشان به ملت ايران نرسيد. كدام قدرت است كه به خود جرات حمله به ملت ايران را بدهد؟ محال است كسي خيال كندكه قادر است ملت ايران را تهديد كند. ملت ايران ابرقدرت حقيقي و واقعي است و همواره يار ملت‌‏ها و به ويژه ملت‌‏هاي منطقه است.
احمدي‌‏نژاد گفت: انقلاب اسلامي در سي‌‏امين سال خود مانند جوان 25 ساله پر نشاط و مانند يك انسان 60 ساله با تجربه و مستحكم است و تمام ملت‌‏ها پيشرفت ايران را از خود مي‌‏دانند و محبت آنها به ايران جز لطف خدا نيست و من خاضعانه اعلام مي‌‏كنم كه اين پيروزي‌‏ها جز لطف ويژه الهي به ملت ايران نيست. ملت بزرگ ايران پشت رهبري عزيز متحد و همدل ايستاد و خداي متعال از لطف خود اين ملت را پيروز كرد. پيروزي ملت ايران مرهون عنايت امام عصر است.
رئيس‌‏جمهور تصريح كرد: دنيا بايد بداند كه اين انقلاب متعلق به ملت است و همه دستاوردهاي آن هم متعلق به ملت مي‌‏باشد. اين انقلاب به هيچ‌‏كس و گروهي بدهكار نيست و گروه‌‏ها و مدعيان در انقلاب نقش چنداني نداشتند. اين ملت بود كه با رهبري الهي بار انقلاب را بر دوش كشيد و پيروز شد.
احمدي‌‏نژاد با تشكر از قوميت‌‏هاي مختلف در كشور گفت: هيچ‌‏كس نمي‌‏تواند دستاوردهاي ملت را به حساب شخصي خود واريز كند.
رئيس‌‏جمهور گفت:‌‏امروز جهان در آستانه تحول و ورود به دوران انديشه و گفت‌‏وگو است و دوران سلطه زور به پايان رسيده است. دوران فرهنگ،‌‏انديشه و گفت‌‏وگو آغاز شده است كه ملت ايران پيشگام آن است.
وي با تاكيد بر اينكه گرايش به حق و عدالت روزافزون است، به موضوع تغيير در آمريكا اشاره كرد و گفت: ملت ايران از تغييرات حقيقي استقبال مي‌‏كند و آماده گفت‌‏وگو است اما اين گفت‌‏وگو بايد در فضاي عادلانه و متقابل باشد. گفته‌‏اند كه مي‌‏خواهند با تروريسم مقابله كنند. ملت ايران سي سال است كه با تروريسم مبارزه مي‌‏كند. بنابراين اگر مي‌‏خواهيد مبارزه كنيد با ملت ايران كه بزرگترين قرباني تروريسم است همكاري كنيم.
احمدي‌‏نژاد ادامه داد : ما مي‌‏توانيم آدرس تروريست‌‏ها كه در برخي كشورهاي اروپايي، مناطق تحت اشغال رژيم صهيونيستي و برخي كشورهاي ديگر كه شما با آنها رابطه خوبي داريد را به شما بدهيم اگرچه بعيد مي‌‏دانيم اطلاع نداشته باشيد.
رئيس‌‏جمهور با بيان اينكه عوامل جنگ و كشتار به صدام خلاصه نمي‌‏شود، ادامه داد: پس از حمله دولت بوش يك ميليون كشته و چند ميليون نفر آواره شده‌‏اند و براي ريشه‌‏كني ناامني بايد عوامل كشتار و ناامني از جمله بوش، دولت بوش و همراهان آن مجازات شوند. اگر مي‌‏خواهيد جنايات ريشه‌‏كن شود در كنار ملت ايران و ساير ملت‌‏ها، سران جنايتكار رژيم صهيونيستي را محاكمه كنيم و اگر واقعاً‌ مي‌‏خواهيد با توسعه سلاح اتمي و كشتار جمعي مقابله كنيد در كنار ايران باشيد زيرا ملت ايران زخم‌‏خورده سلاح‌‏هاي شيميايي و كشتار جمعي است.
وي افزود: اگر مي‌‏خواهيد مواد مخدر ريشه‌‏كن شود از ملت ما بپرسيد كه بيش از سه هزار و 600 شهيد در اين راه داده‌‏اند.
احمدي‌‏نژاد تاكيد كرد: دنيا علاقه ندارد كه دوران تاريك بوش تكرار شود و البته نمي‌‏خواهيم كه ملت آمريكا بدنام گردد. سرنوشت بوش آيينه عبرتي براي كساني است كه آرزوي سلطه بر جهان را در سر دارند. اگر كساني به دنبال تكرار تجربه بوش باشند بايد بدانند كه سرنوشتي به مراتب بدتر از بوش در انتظارآنها است.
احمدي‌‌‏نژاد خطاب به برخي كشورها كه در ماجراي غزه حمايتي از اين مورد بي‌‏پناه نكرده‌‏اند، گفت: در غزه بايد در كنار ملت خود مي‌‏بوديد. برخي فريب دشمن و شيطان را خورده‌‏اند و دل ملت‌‏ها را به درد آوردند و اميدوارم بيدار شوند؛ زيرا مسير خلاف ملت‌‏ها، مسير درستي نيست و عاقبت آن سرافكندگي است.
پايان‌‏پيام

كد خبر: 473861

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن