تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821092150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صلابت حضور/ بانگ مرگ بر آمريكا در گيلانغرب و سرپل ذهاب طنين انداز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: صلابت حضور/ بانگ مرگ بر آمريكا در گيلانغرب و سرپل ذهاب طنين انداز شد
مردمان مقاوم و خستگي ناپذير شهرستانهاي گيلانغرب و سرپل ذهاب با حضور گسترده خويش در مراسم راهپيمايي با شكوه 22 بهمن ضمن يادآوري عظمت دوران دفاع مقدس و سالهاي انقلاب ، شعار مرگ بر آمريكا و اسراييل سردادند.


به گزارش خبرنگاران ايرنا ، مردم سرپل ذهاب اعم از زن و مرد ، پير و جوان ، اهل سنت و شيعه از اولين ساعات مراسم با شور و نشاط از كنار ميدان امام به سمت مصلي اين شهر راهپيمايي كردند.
بنابراين گزارش در اين مراسم خودجوش كه فرماندار ، امام جمعه و ديگر مسئولين شهرستان در كنار اقشار مختلف مردم حضور داشتند ، راهپيمايان با شعارهاي الله اكبر ، خامنه اي رهبر و مرگ بر اسراييل و آمريكا يكبارديگر از نظام جمهوري اسلامي حمايت كرده و پشتيباني خود را از دولت خدمتگزار اعلام كردند.
در اين مراسم امام جمعه سرپل ذهاب ، دوران انقلاب و پشت سرگذاشتن سه دهه از عمر پربركت آن را مايه افتخار و عزت ملت ايران در داخل و بين المللي دانست و گفت: آغاز دهه چهارم اوج عظمت ملت ايران خواهد بود.
حجت الاسلام محمد مهدي محزون حضور گسترده مردم در اين مراسم را يادآور 22 بهمن 57 برشمرد كه مردم با حمايت امام راحل ، پس از بيرون راندن حكومت پهلوي ، اين روز ارزشمند را جشن گرفتند.
به گزارش خبرنگار ايرنا از گيلانغرب ، مردم دومين شهر مقام كشور در دوران دفاع مقدس با حضور آگاهانه خود در مراسم امروز كه از ميدان 22 بهمن تا ميدان توحيد ادامه داشت يكبار ديگر پشتيباني خود را از نظام مقدس جمهوري اسلامي اعلام كردند.
بنابراين گزارش ، شهروندان گيلانغربي اعم از اقشار مختلف مردم و مسئولين دوشادوش در كنار يكديگر با شعار الله اكبر خامنه اي رهبر ، مرگ بر ضد ولايت فقيه و مرگ بر آمريكا و اسراييل ، محكوم كردن جنايات رژيم جعلي اسراييل در غزه و تبريك پيروزي رزمندگان فلسطين (حماس ) در سرزمين هاي اشغالي و همچنين موفقيت دستاوردهاي دولت را در زمينه هاي علمي و فني يادآور شدند.
در اين مراسم امام جمعه گيلانغرب براي راهپيمايان سخناني ايراد كرد.
شهرستان گيلانغرب و سرپل ذهاب واقع در غرب استان كرمانشاه داراي 150 هزار نفر جمعيت مي باشد.
ك/3 506/7399/7398/1194/1417 شماره 366 ساعت 13:33 تمام

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن