تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820949350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديران خوابگاه هاي دانشجويي براي بررسي نفوذ شركت هاي هرمي گردهم مي آيند


واضح آرشیو وب فارسی:پرتال دانشگاهی کشور: مديران خوابگاه هاي دانشجويي براي بررسي نفوذ شركت هاي هرمي گردهم مي آيند





مديركل فرهنگي وزارت علوم درباره هجوم شركت هاي هرمي به دانشگاه ها و خوابگاه هاي دانشجويي گفت : در آينده نزديك نشست مديران كل خوابگاه هاي دانشجويي كشور براي بررسي آسيب هاي مختلف از جمله شركت هاي هرمي عرفان هاي كاذب و ... برگزار خواهد شد.
محسن اسلامي در گفتگو با فارس در خصوص گسترش فعاليت شركت هاي هرمي و نت ورك ها در ميان دانشجويان به خصوص دانشجويان خوابگاهي اظهار داشت : در خصوص وضعيت فرهنگي خوابگاه هاي دانشجويي و آنچه كه بعضا به عنوان آسيب فرهنگي در خوابگاه ها مورد توجه رسانه ها قرار مي گيرد ما در حوزه فعاليت وزارت علوم در چهار سال گذشته فعاليت هاي مختلفي را آغاز كرده ايم .
وي افزود : مهمترين برنامه در اين زمينه به كارگيري كارشناسان فرهنگي در خوابگاه هاي دانشجويي و مبنا قرار دادن اصل خوابگاه محوري در فعاليت هاي فرهنگي بوده است .
مديركل فرهنگي وزارت علوم با اشاره به اينكه دو سوم از وقت دانشجويان در خوابگاه ها طي مي شود گفت : با توجه به اين مسئله برنامه فرهنگي متعدد براي خوابگاه هاي دانشجويي مدنظر قرار گرفت و نهايتا كارشناسان فرهنگي فعاليت خود را آغاز كرده و خانه هاي فرهنگ نيز براي همين منظور راه اندازي شد.
اسلامي در ادامه به ديگر برنامه هاي وزارت علوم در خصوص خوابگاه هاي دانشجويي پرداخت و اضافه كرد : مشاوره دانشجويي برگزاري جلسات مختلف با مسئولين دانشگاه و حضور آنها در خوابگاه دانشجويي و همچنين انجام فعاليت هاي مختلف فرهنگي از جمله برپايي بازراچه دانشجويي با همفكري و همكاري دانشجويان از ديگر برنامه هاي اين حوزه بوده است .
وي با بيان اينكه در اين چهار سال براي كاهش آسيب هاي اجتماعي برنامه هاي متنوعي موردنظر بوده است يادآور شد : آسيب ها و نقايص همواره وجود دارد به همين دليل ما نيز همواره تلاش مي كنيم اين مسائل را رصد كرده و ضمن نظارت براي رفع آنها اقدام كنيم .
مديركل فرهنگي وزارت علوم با بيان اينكه مسئولين خوابگاه ها همواره در خصوص اين موارد و آسيب ها حساس هستند تصريح كرد : هدف ما اين است كه با همكاري و همفكري دانشجويان بتوانيم خوابگاه هاي دانشجويي را سالم سازي كنيم و فضاي فرهنگي دانشگاه ها را سلامت نگه داريم .
اسلامي فعاليت شركت هاي هرمي در خوابگاه هاي دانشجويي را يكي از آسيب هاي موجود در اين خصوص خواند و اظهار داشت : نيازهاي مالي دانشجويان و يا شرايط سني آنها كه بسياري از موارد را تجربه نكرده اند سبب مي شود كه اين آسيب و مشكل در محيطهاي دانشجويي نمود بيشتري داشته باشد.
وي با بيان اينكه سياست هاي قوه قضائيه در قبال فعاليت شركت هاي هرمي كاملا مشخص است تصريح كرد : مسئولين قضايي كشور اين گونه فعاليت ها را مغاير قوانين جاري كشور مي دانند و به همين دليل يقينا اكثر دانشجويان اهتمام لازم را در خصوص آن خواهند داشت و به سادگي درگير اين گونه مسائل نمي شوند اما به هر حال اين امكان وجود دارد كه تعدادي از دانشجويان نيز از سوي برخي عوامل اين شركت ها تحريك شوند.




1388/11/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرتال دانشگاهی کشور]
[مشاهده در: www.unp.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن