تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820973838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضور در قهوه خانه قاتل را لو داد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: حضور در قهوه خانه قاتل را لو داد


خبرگزاري آريا- پسري كه چند روز پيش پدر خود را به قتل رسانده بود با هوشياري يكي از شهروندان و معرفي وي به پليس آگاهي، دستگير شد.
به گزارش خبرنگار انتظامي آريا، صبح روز چهارشنبه مورخه 28 دي ماه سال جاري، فردي با مراجعه به ايستگاه پليس كلانتري 117 جواديه راه آهن مستقر در ميدان راه آهن، به مأموران اعلام داشت : فردي به هويت سيامك كه دو روز پيش پدرش را در شهرستان مياندوآب به قتل رسانده، در يك قهوه خانه واقع در ميدان راه آهن در حال صبحانه خوردن است.
با اعلام موضوع، بلافاصله هماهنگي هاي لازم با اداره دهم پليس آگاهي و پليس آگاهي شهرستان مياندوآب انجام و پس از تأييد خبر از سوي پليس آگاهي مياندوآب، مأموران كلانتري 117 به قهوه خانه رفته اما در تحقيقات خود اطلاع پيدا كردند كه متهم تحت تعقيب پس از پرداخت پول صبحانه از آنجا خارج شده است؛ بلافاصله با اعزام واحدهاي كمكي به ميدان راه آهن، با ارائه مشخصات ظاهري متهم به واحدهاي گشت كلانتري طرح مهار به مرحله اجرا گذاشته شد و سرانجام متهم سيامك (41 ساله) بعد از يك ساعت، در پارك اميريه ميدان راه آهن شناسايي و دستگير شد.
با دستگيري متهم، بلافاصله پرونده مقدماتي با موضوع قتل تشكيل و متهم جهت انجام تحقيقات به اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد .
با انتقال متهم به اداره دهم، فردي كه متهم را در منطقه ميدان راه آهن شناسايي و به مأموران معرفي كرده بود، با حضور در اداره دهم در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: من به همراه اعضاي خانواده، در شهرستان مياندوآب و در محله سكونت متهم و خانواده اش زندگي مي كنم ؛ از چند ماه پيش براي كار به تهران آمده بودم كه حدودا دو روز قبل در تماس تلفني با خانواده ، همسرم به من اطلاع داد كه يكي از همسايگان به هويت هوشنگ.ق ( 60 ساله ) توسط پسرش به هويت سيامك، به قتل رسيده است؛ در حاليكه از موضوع قتل هوشنگ اطلاع داشتم ، روز چهارشنبه و قبل از رفتن به محل كار، براي خوردن صبحانه به قهوه خانه اي در ميدان راه آهن رفته و به صورت كاملا اتفاقي سيامك را در آنجا مشاهده كردم ؛ بلافاصله از قهوه خانه خارج شده و خود را به ايستگاه پليس رساندم.
با آغاز تحقيقات از متهم، وي نيز صراحتا به قتل پدرش اعتراف و در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: حدودا دور روز پيش پدرم را با چوب دستي و در داخل خانه به قتل رسانده و پس از آن، با قطار مراغه به تهران فرار كردم.
متهم در ادامه اعترافات خود در خصوص انگيزه ارتكاب قتل نيز به كارآگاهان گفت: چند سال پيش قبل قصد ازدواج با يكي از دختران فاميل را داشتم كه پدرم به دليل اعتياد من به موادمخدر (هروئين) با اين موضوع مخالفت كرد و به همين علت موفق به ازدواج با دختر مورد علاقه ام نشدم ؛ از آن زمان كينه شديدي از پدرم در دل داشتم تا اينكه در روز حادثه از پدرم درخواست پول كرده اما او هيچ پولي به من نداد و من نيز با چوب ضرباتي را به سرش زده و سپس از خانه فرار كردم تا اينكه در تهران و به اتهام قتل دستگير شدم و تا لحظه دستگيري نيز از كشته شدن پدرم اطلاع نداشتم.
در تحقيقات انجام شده توسط كارآگاهان اداره دهم متهم اعتراف كرد كه بيش از 20 سال است كه به مصرف موادمخدر از نوع هروئين اعتياد داشته و پيش از اين نيز مدت 15 سال را به اتهام ارتكاب جرايم مختلف آدم ربايي، سرقت و مواد مخدر در ندامتگاه قصر و مياندوآب سپري كرده است.
به گزارش آريا، سرهنگ كارآگاه آريا حاجي زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، در ادامه اعلام اين خبر گفت : با توجه به ارجاع پرونده از شعبه دوم بازپرسي دادسراي مياندوآب به دادسراي ويژه نيابت تهران، متهم پس از اعتراف صريح به ارتكاب جنايت و تشكيل پرونده مقدماتي، براي صدور دستور قضايي لازم در اختيار مقام محترم قضايي دادسراي نيابت تهران قرار گرفته است.

پنجشنبه|ا|29|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن