تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821128136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسي‌: بارسلونا قهرمان لاليگا خواهد بود/ مصدوميت بلندمدت اسكوده/ تلاش رئال بتيس براي انتقال خواكين


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مسي‌: بارسلونا قهرمان لاليگا خواهد بود/ مصدوميت بلندمدت اسكوده/ تلاش رئال بتيس براي انتقال خواكين
ليونل مسي ستاره آرژانتيني تيم بارسلونا اطمينان داد اگر اين تيم به همين شيوه بازي هاي باقيمانده خود را پشت سربگذارد به قهرماني رقابتهاي لاليگا دست مي يابد.همچنين ژولين اسكوده مدافع فرانسوي تيم سويا به دليل مصدوميت يك ماه از همراهي تيمش باز مي ماند و رئيس باشگاه رتال بتيس در نظر دارد خواكين ملي پوش اسپانيايي تيم والنسيا را به تيم خود منتقل كند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ليونل مسي مهاجم آرژانتيني تيم بارسلونا با ابراز خوشخالي از حضور در اين تيم گفت: باشگاه بارسا تيمي قدرتمند در اختيار دارد كه با توجه به بازي هاي ابتداي فصل مي توان اطمينان داد به عنوان قهرماني رقابتهاي لاليگا نيز دست پيدا كند.

مسي افزود: هركدام از اعضاي تيم جزئي جدانشدني و تاثيرگذار درباشگاه كاتالان هستند. من هم به تنهايي و بدون كمك ديگر هم تيمي هايم قادر به زدن گل نيستم.

مسي در ادامه خاطرنشان كرد: بازيكنان به خوبي با يكديگر هماهنگ شده اند و اگر به همين شيوه ادامه رقابتهاي لاليگا را دنبال كنيم قطعا قهرماني فصل 2009 از آن ما خواهدبود، گوارديولا و درستي سيستمي جديد را در تيم بارسا پياده كرده است كه تا به اين لحظه موفقيت هاي چشمگيري را براي ما به دنبال داشت.

************* مصدوميت بلندمدت اسكوده

ژولين اسكوده مدافع فرانسوي تيم سويا دربازي شنبه تيمش از ناحيه پا دچار آ‌سيب ديدگي شد و نمي تواند حداقل تا يك ماه آينده در تركيب تيم قرار بگيرد.

بنابراين گزارش اسكوده كه براي بازي تداركاتي تيم ملي فرانسه دربرابر تيم ملي آرژانتين از سوي دومنك به اردوي فرانسوي ها دعوت شده بود، اين ديدار دوستانه را نيز از دست داد.

اين گزارش حاكيست، پزشكان باشگاه سويا اعلام كردند مصدوميت وي بين سه تا چهار هفته به طول مي انجامد و دراين مدت بايد تحت مراقبت پزشكي به استراحت بپردازد.

************** تلاش رئال بتيس براي انتقال خواكين

مانوئل روبز دولوپرا رئيس باشگاه رئال بتيس از علاقه خود براي استخدام خواكين بازيكن مياني تيم والنسيا خبر داد.

دولوپرا در مصاحبه با روزنامه آ اس رم اسپانيا گفت: تلاش خواهيم كرد خواكين را با مبلغ 10 ميليون يورو در فصل نقل و انتقالات تابستاني به خانه بازگردانيم.

گفتني است، ملي پوش اسپانيايي در همين شهر متولد شده است و يكي از برترين در بيل زني هاي فوتبال اسپانيا محسوب مي شود.

چهارشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن