تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821071746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز دور برگشت رقابتهاى فوتبال ليگ دسته اول و رقابت نزديك تيم هاتراكتورسازى بهانه اى براى نتيجه نگرفتن ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: آغاز دور برگشت رقابتهاى فوتبال ليگ دسته اول و رقابت نزديك تيم هاتراكتورسازى بهانه اى براى نتيجه نگرفتن ندارد
رسول عسكري

دور برگشت مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاههاي ايران از عصر فردا (جمعه) با برگزاري 12 ديدار در شهرهاي مختلف كشور آغاز مي شود.

فوتبال رقابتهاي ليگ دسته اول ايران در شرايطي بعد از تعطيلات نيم فصل - كه به مدت دو هفته به طول انجاميد - از فردا وارد بازيهاي هفته چهاردهم خود مي شود كه تيم ها طي دو هفته اخير با برگزاري اردوهاي يك هفته اي در مناطق خوش آب و هوا و جذب بازيكنان جديد در تلاش هستند موقعيت خود را در جدول بهبود بخشند يا تثبيت كنند.

در گروه اول هنوز تيم هايي چون آلومينيوم اراك، هما تهران، نساجي مازندران و شهرداري تبريز چندين بازي معوقه دارند كه اين موضوع باعث شده تا كميته مسابقات فدراسيون فوتبال بازيهاي اين گروه را فشرده تر از گروه دوم برگزار كند تا تيم ها در هفته هاي پاياني در شرايطي يكسان به ميدان بروند.

در اين گروه و در حال حاضر تيم استيل آذين كه با سه بازي و سه امتياز بيشتر نسبت به آلومينيوم اراك با 26 امتيازاز 13 بازي در صدر جدول قرار گرفته در هفته چهاردهم در تهران ميزبان تيم ميانه جدولي و سخت كوش گل گهر سيرجان است. شاگردان نادر دست نشان كه با برگزاري اردويي يك هفته اي در مشهد خود را آماده بازيهاي دور برگشت كرده اند كار دشواري براي حفظ جايگاه خود تا پايان فصل پيش رو خواهند داشت.

تيم آلومينيوم اراك كه به تيم شگفتي ساز مسابقات لقب گرفته همچون تيم استيل آذين در خانه به ميدان خواهد رفت. شاگردان جواد زرينچه با توجه به سه بازي معوقه اي كه پيش رو دارند مي توانند با تداوم موفقيت هاي خود در دور برگشت فاصله خود را با ساير تيم هاي مدعي بيشتر كنند.

در اين گروه تيم هاي شهرداري تبريز، صنعت نفت آبادان و سپاهان نوين اصفهان از ديگر تيم هاي مدعي به حساب مي آيند كه عزم خود را جزم كرده اند تا با آغاز دور برگشت اختلاف خود را با تيم هاي بالاي سر خود به حداقل برسانند.

در قعر جدول گروه اول هم تيم نساجي كه هنوز با مشكلات مالي دست و پنجه نرم مي كند و بازيكنانش به خاطر معضلات موجود تمام و كمال در خدمت تيم شان نيستند به احتمال موجود در صورت ادامه همين روند در پايان فصل مجبور شوند غزل خداحافظي با ليگ دسته اول را سر دهند.

تيم شهرداري زنجان هم كه پس از حضور رضا احدي به عنوان سرمربي در تلاش است كه خود را از خطر سقوط نجات دهد رقابت نزديكي با تيم هاي مهركام پارس تهران، شهرداري بندرعباس و مقاومت شيراز خواهد داشت.

در گروه دوم تيم صدرنشين جدول يعني شاهين بوشهر كه از تيم هاي مقتدر دور رفت بود در آغاز دور برگشت مي بايست در تبريز به مصاف تيم قعرنشين ماشين سازي برود.

بوشهري ها پس از چند سال حضور در ليگ دسته اول امسال عزم خود را جزم كرده اند تا هر طور شده جواز صعود به ليگ برتر را با تيم هماهنگ و بومي خود كه هدايت آن برعهده حميد كللي فرد است بدست آورند.

تيم تراكتورسازي تبريز هم كه امسال با سرمايه گذاري مناسب و جذب بازيكنان كارآمد قصد دارد طلسم ناكامي هاي شش ساله خود را بشكند فردا در نوشهر روز سختي را برابر تيم شموشك پيش رو خواهد داشت.

تراكتورسازان كه بازيهاي اين فصل را با شكست خانگي (2-1) برابر شموشك آغاز كردند و خاطره خوشي هم از اين تيم جوان و با انگيزه ندارند امسال ديگر هيچ بهانه اي براي نتيجه نگرفتن ندارند، چرا كه مديرعامل و سرمربي جديد اين تيم با هدف رساندن تراكتورسازي به ليگ برتر در اين تيم قبول مسئوليت كرده اند و با توجه به هزينه و سرمايه گذاري خوبي هم كه در اين تيم شده، تراكتورسازان هيچ كمبودي را احساس نمي كنند و به نوعي تمام شرايط با حمايت پرشور تماشاگران تبريزي براي صعود تراكتورسازي فراهم است.

البته در اين گروه سه تيم نيروي زميني تهران، داماش دورود و مس رفسنجان نيز همچون فصل گذشته از تيم هاي مدعي به شمار مي روند كه منتظر يك غفلت از سوي تيم هاي بالانشين هستند تا جاي تيم هاي مدعي را بگيرند.

طبق اعلام كميته مسابقات فدراسيون اين فصل تيم هاي اول هر گروه پس از پايان بازيهاي رفت و برگشت مستقيماً به ليگ برتر صعود مي كنند و تيم هاي دوم هر گروه هم پس از انجام يك بازي رفت و برگشت به عنوان سومين تيم راهي ليگ برتر مي شوند.

ضمن اينكه تيم هاي سيزدهم و چهاردهم هر گروه هم (جمعاً چهار تيم) به ليگ دسته دوم سقوط مي كنند.

برنامه بازي هاي هفته چهاردهم

جمعه 87.11.25

¤ آلومينيوم اراك- مقاومت بسيج فارس (ورزشگاه امام خميني (ره) اراك)

¤ شهرداري زنجان- سپاهان اصفهان (ورزشگاه كارگران زنجان)

¤ شهرداري بندرعباس - شهرداري تبريز (ورزشگاه تختي بندرعباس)

¤ صنعت نفت آبادان- هما تهران (ورزشگاه تختي آبادان)

¤ مهركام پارس - نساجي مازندران (ورزشگاه اسلامشهر تهران )

¤ استيل آذين تهران - گل گهر سيرجان (ورزشگاه تختي تهران)

¤ نيروي زميني - تربيت يزد (ورزشگاه اختصاصي تهران)

¤ شموشك نوشهر - تراكتور سازي تبريز (ورزشگاه شهدا نوشهر)

¤ ماشين سازي تبريز- شاهين بوشهر (ورزشگاه تختي تبريز)

¤ اتكا گلستان - شاهين اهواز (ورزشگاه آزادي گرگان)

¤ داماش لرستان - شيرين فراز (ورزشگاه تختي دورود)

¤ ديهيم اهواز- پيام مخابرات فارس (ورزشگاه تختي اهواز)

شنبه 87.11.26

¤ پتروشيمي تبريز- كوثر لرستان (ورزشگاه تختي تبريز)

¤ آلومينيوم هرمزگان - مس رفسنجان (ورزشگاه تختي بندرعباس)

ديدارهاي فوق ساعت 14 و 30 دقيقه برگزار مي شود.

پنجشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن