تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816534007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه روزنامه‌ها؛رشوه 2ميليون دلاري گروه آريا به خاوري/ فاز جديد جلسات هماهنگي جريان انحرافي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار ويژه روزنامه‌ها؛رشوه 2ميليون دلاري گروه آريا به خاوري/ فاز جديد جلسات هماهنگي جريان انحرافي
رشوه 2ميليون دلاري گروه آريا به خاوري/ فاز جديد جلسات هماهنگي جريان انحرافي
رشوه هاي ميلياردي گروه آريا به مديران دولتي، مشاوري كه وزارتخانه را سر كار گذاشت، فاز جديد جلسات هماهنگي جريان انحرافي درباره انتخابات، فراري 200 ميليون توماني در ايران و... از جمله اخبار ويژه روزنامه هاي امروز كشور است.

به گزارش سرويس ويژه مهر، روزنامه هاي امروز 26 دي ماه اخبار ويژه اي را درصفحات خود آورده اند كه مي تواند براي خوانندگان جذابيت داشته باشد:

رشوه هاي ميلياردي گروه آريا به مديران دولتي

روزنامه كهيان در بخش اخبار ويژه خود نوشت كه در پي انتشار اين خبر كه متهم اصلي فساد بانكي 3 هزار ميليارد توماني رشوه هاي كلاني به برخي از مديران وزارتخانه ها و دست اندركاران امور بانكي پرداخت كرده است، گزارش موثق كيهان حاكي از آن است كه يك قلم از اين رشوه ها مبلغ 2 ميليون دلار بوده است كه به حساب بانكي خاوري در كانادا واريز شده بود و متهم بعد از كشف اسناد مربوطه به آن اعتراف كرده است. خاوري مبالغ كلان ديگري نيز از مه آفريد اميرخسروي، مديرعامل «شركت توسعه سرمايه گذاري آريا» دريافت كرده است. گزارش موثق كيهان از پرداخت نزديك به 6 ميليارد تومان رشوه به تعدادي از مديران وزارت راه نيز حكايت دارد. برخي از اين مديران كه اسناد به دست آمده راهي براي انكار آنان باقي نگذاشته است به دريافت رشوه اعتراف كرده اند و فقط درباره ميزان رشوه اي كه گرفته اند چك و چانه مي زنند. مثلاً اسناد به دست آمده نشان دهنده پرداخت رشوه 900 ميليون توماني به يكي از آنهاست ولي متهم اعلام مي كند كه فقط 600 ميليون تومان دريافت كرده است!

فاز جديد جلسات هماهنگي جريان انحرافي درباره انتخابات

روزنامه جوان هم نوشت: جلسات هماهنگي جريان انحرافي درباره انتخابات با مديريت آقاي «ب» وارد مرحله تازه‌اي شده است. اين جريان در آخرين تصميمات خود، اقدام به تشكيل شوراي راهبردي استان‌ها كرده و مقرر شده هر هفته يك استان در جلسات شوراي مركزي حضور يافته و گزارشي از مشكلات موجود، وضعيت ليست استان و وضعيت نامزدهاي اين جريان در استان مورد نظر ارائه شود. گفته مي‌شود براي هر استان يك معين انتخاب شده كه به وي مأموريت داده شده، ضمن شناسايي فعالان اقتصادي استان‌ها با آنها وارد مذاكره شود و در ازاي حمايت مالي نامزد‌هاي اين جريان پروژه‌هاي مناسب استان به آنها واگذار شود. هدف آنها از اين اقدام اين است كه وانمود كنند كمك‌هاي صورت‌ گرفته به كانديداها شخصي بوده و در عين حال شائبه‌ كمك‌هاي دولتي را نيز برطرف سازند.

فراري 200 ميليون توماني در ايران

روزنامه قدس نيز در ستون جهت اطلاع خود نوشت كه در حالي كه خودرو فراري شروط لازم را براي ثبت سفارش واردات به ايران ندارد و در فهرست خودروهاي مجاز وارداتي نيز نامي از آن برده نشده، اما از اين نوع خودرو 200 ميليوني به ايران وارد شده است.

مخالفت رئيس دانشگاه امام صادق (ع) با برگزاري يك جلسه

روزنامه ايران نيز در خبري نوشت: در حالي كه بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) از چندي پيش و با ارسال دعوت‌نامه از حجت‌الاسلام شريف‌زاده از اساتيد و فضلاي حوزه‌هاي علميه تهران درخواست كرده بود جهت پاسخ به سؤالات دانشجويان اين دانشگاه درخصوص نگاه‌هاي فكري و فرهنگي دولت در جلسه پرسش و پاسخي كه به همين منظور ترتيب داده شده بود شركت كند، روز گذشته اين جلسه به علت مخالفت رياست دانشگاه ملغي شد.

نتايج نظر سنجي يك سايت منتقد دولت درباره جريان انحرافي

ايران نظرسنجي يك سايت منتقد دولت را نيز منتشر كرده و نوشته است: نظرسنجي يك سايت خبري منتقد دولت در خصوص نقش جريان موهوم انحرافي در انتخابات آينده مجلس حاوي نتايج بسيار جالبي بوده است. اين نظرسنجي كه با عنوان «آيا به نظر شما جريان انحرافي به هر طريق ممكن مي‌خواهد كرسي‌هاي مجلس آينده را به دست آورد» برگزار شده با اين نتايج همراه بوده است: بله 39.6درصد، خير 11.8درصد، طرز فكري به نام جريان انحرافي وجود ندارد 48.6درصد.

قانوني كه بالاخره پس از يك سال در باره فرزندان شهدا اجرايي شد

روزنامه خراسان نوشت: در حالي كه بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه مصوب سال 89، فرزندان شهدا از تمام امتيازات و مزاياي مقرر در قوانين كه براي جانبازان 50 درصد و بالاتر مصوب شده، برخوردار شده بودند، شنيده شده بر اساس دستوري كه اخيرا يك مسئول ارشد دولتي صادر كرده، اين قانون بالاخره پس از گذشت يك سال درباره فرزندان شهدا اجرايي خواهد شد.

مشاوري كه وزارتخانه را سر كار گذاشت

خراسان در خبر ديگري نوشت: گفته مي شود مشاوري كه براي بررسي يك طرح مهم با نظارت يك وزارتخانه استخدام شده بود پس از ماهها اتلاف وقت و صرف هزينه چند ده ميليوني، طرحي را تحويل وزير داده كه تنها در اولين بررسي در شوراي تخصصي وزارتخانه، 17 ايراد اساسي از آن گرفته شده است. با توجه به نوع قراردادي كه با اين مشاور بسته شده است، شكايت از وي نيز ضرر چنداني را متوجه او نخواهد كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 535]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن