تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 17 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814347931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه‌ي مراكز فرهنگي هنري پايتخت در هفته‌ي پاياني دي ماه


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: برنامه‌ي مراكز فرهنگي هنري پايتخت در هفته‌ي پاياني دي ماه
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر

در هفته پاياني دي ماه، علاوه بر برگزاري پنجمين همايش تجليل از نوگلان حسيني، مراكز فرهنگي هنري پايتخت ميزبان بيش از 190 ويژه برنامه هستند كه از مجموع اين برنامه‌ها 50 برنامه به نمايشگاه‌ها، اجراهاي هنري، نمايش‌ها و اكران‌هاي سينمايي اختصاص دارد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، پنجمين همايش تجليل از نوگلان حسيني روز چهارشنبه 28 دي ماه با هدف نشر و اشاعه فرهنگ ديني، تشويق و ترغيب نوجوانان خادم اهل‌بيت(ع) و شناسايي استعدادهاي بالقوه مداحان نوجوان در تالار انديشه حوزه هنري برگزار مي‌شود.

در هفته جاري همچنين 11 اجراي هنري، 10 اكران سينمايي، 8 نمايش، 46 نشست موضوعي، 23نشست ادبي، 10 مسابقه، 21 برنامه تركيبي، 23 برنامه مذهبي، 17 برنامه آموزشي و دو برنامه گردشگري و همچنين 21 نمايشگاه در مراكز فرهنگي هنري پايتخت برگزار مي‌شود.

برپايي نمايشگاه‌هاي ايوان هنر، 29 و 30 دي در فرهنگسراي ملل، تذهيب از 24 تا 29 دي در فرهنگسراي ابن سينا، سوگواره نگاره‌هاي حسيني تا 29 دي در مجموعه فرهنگي هنري ايرانسرا، مجسمه‌هاي مفتولي تا 29 دي در فرهنگسراي رازي و نمايشگاه عكس از سقاخانه هاي منطقه 12 با عنوان آب و ادب تا پايان هفته در نگارخانه كوثر از جمله برنامه‌هاي هنري اين هفته است.

نمايش فيلم سينمايي «يه حبه قند» تا 29 دي ماه در فرهنگسراي ابن سينا و نشست نقد و بررسي دوبله فيلم هاي كارتوني، 29 دي در اين فرهنگسرا از جمله برنامه‌هاي سينمايي اين هفته است.

نمايش «كودك هزار جوراب پا» تا 29 دي در فرهنگسراي ابن سينا، «جك و لوبياي سحرآميز»، 27 دي در فرهنگسراي ارسباران، «زخمي كه بر دلم نشست» تا 29 دي در فرهنگسراي خاوران و فصل پنجم نمايشنامه‌خواني آثار چيستا يثربي، 29 دي در فرهنگسراي خاوران برگزار مي‌شود.

كارگاه تصويرگري سقاي آب و ادب 29 دي در فرهنگسراي ارسباران برپا مي‌شود. كارگاه نمايش خلاق ويژه كودكان، 28 دي در فرهنگسراي بهمن و اجراي نمايش غسل نخلستان تا 4 بهمن ماه در اين فرهنگسرا، از ديگر برنامه‌هاي هنري هفته جاري است.

كارگاه شعرخواني خانه ترانه با حضور دكتر افشين يداللهي، 29 دي ماه در فرهنگسراي ارسباران برگزار مي شود. همچنين نشست نيستان معرفت با موضوع مثنوي پژوهي، 27 دي در فرهنگسراي معرفت، شاهنامه‌خواني، 28 دي در فرهنگسراي فردوس و كارگاه نقد و بررسي شعر، 29 دي در فرهنگسراي بهمن برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان مي‌توانند جهت دريافت فهرست كامل برنامه ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه كنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه‌هاي هفته جاري و نشاني مراكز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

انتهاي پيام

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن