تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از فردا آغاز مي شود ، پيش فروش بليت هاي نوروزي اتوبوس در استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از فردا آغاز مي شود ، پيش فروش بليت هاي نوروزي اتوبوس در استان تهران
مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران، از آغاز پيش فروش بليت هاي نوروزي اتوبوس از فردا در تهران و اوّل اسفند در سراسر كشور خبر داد.
عليرضا ولي، در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر، با بيان اينكه در اين طرح، پيش فروش بليت ها براي 22 اسفند 87 تا 15 فروردين 88 است، گفت: پيش فروش بليت ها در شهرستان هاي استان تهران، فقط در پايانه هاي مسافربري و در شهر تهران نيز فقط در 13 مركز فروش بليت، بدون محدوديت به طور اينترنتي و آژانس هاي طرف قرارداد شركت هاي مسافربري انجام مي شود.

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران توصيه كرد: متقاضيان بهتر است به منظور سهولت بيشتر در تهيه بليت، به پايگاه هاي اينترنتي پيش فروش بليت ها كه پيش تر از روزنامه ها معرفي شده است، مراجعه كنند.

ولي، با بيان اينكه برنامه ريزي ها براي انجام سفر آسان و راحت همشهريان انجام شده است، گفت: هيچ مشكلي از نظر كمبود ناوگان حمل و نقل براي اين ايام وجود ندارد.

اين مقام سازمان حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران گفت: براي اجراي دقيق اين طرح، بازرسان ويژه اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران و اتحاديه و تشكّل هاي صنفي، در مراكز فروش بليت و پايانه هاي مسافربري، بر چگونگي عرضه بليت و جلوگيري از تخلفات احتمالي نظارت مي كنند.

ولي افزود: اين بازرسان در ايام اجراي طرح نوروزي سازمان پايانه هاي كشور همچنين بر چگونگي اجراي خدمات رانندگان و شركت هاي مسافربري نظارت خواهند داشت و هر گونه تخلف را در كميسيون هاي مربوطه كه اكنون تشكيل شده است، رسيدگي مي كنند.

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران اعلام كرد: مردم در صورت مشاهده يا مواجه شدن با هر گونه تخلّف، شكايات خود را همه روزه با شماره تلفن هاي 88908524 و 88921509، مديريت اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران، اطّلاع و انتقادات و پيشنهادات خود را با پيامك 30007604 اعلام كنند.

عليرضا ولي پيش بيني كرد، در ايام نوروز 88، حدود 3 و نيم ميليون مسافر از استان تهران به ديگر شهرستان ها سفر كنند و اين سفرها در ايام نوروز امسال، در مقايسه با پارسال 15 درصد افزايش يابد.

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران افزود: پيش فروش بليت همچنين در برخي شركت ها و تعاوني هاي مسافربري كه داراي پايگاه اينترنتي هستند، از طريق اينترنت نيز انجام مي شود.

ولي اعلام كرد: قيمت بليت هاي نوروزي افزايش ندارد و فقط براي جبران هزينه بازگشت خالي اتوبوس ها، همچون پارسال، 20 درصد افزايش قيمت خواهيم داشت و اين افزايش قيمت نيز پس از تعطيلات نوروزي به حالت قبل باز خواهد گشت.

اين مقام مسئول، در ادامه اعلام كرد: اين اداره كل براي ايجاد امنيت كافي براي مسافران، هماهنگي لازم را با ديگر دستگاه هاي نظارتي و ايمني، شامل پليس راه، هلال احمر، اورژانس، راه و ترابري، ستاد حوادث و سوانح غير مترقبه، اداره اماكن نيروي انتظامي، شركت پخش فرآورده هاي نفتي، سازمان ايرانگردي و جهانگردي و آتش نشاني، برقرار و ايستگاه هايي نيز براي استقرار اين دستگاه ها در ايام اجراي طرح نوروزي تعيين شده است.

دوشنبه|ا|28|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن