تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821119089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش شعر اجتماعي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: همايش شعر اجتماعي برگزار شد
با حضور فرمانده و معاونت اجتماعي نيروي انتظامي و شعراي استان همايش شعر اجتماعي در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار برنا در كرمانشاه، فرمانده نيروي انتظامي گفت: معاونت اجتماعي نيروي انتظامي از هفت سال پيش براي تعامل با دانشگاه‌ها و مردم و كارهاي بيرون ناجا راه اندازي شده است و اين امر در امنيت اجتماع بسيار موثر است.

امير احمد گراوند در اين مراسم اظهار داشت: آموزش همگاني به مردم در دانشگاه‌ها، استخدام تحصيل كرده ها، اصلاح قانون استخدام نيروي انتظامي، استفاده از بخش‌هاي خصوصي در برقراري امنيت، استفاده از وسايل فني در كشف جرم، مجهز شدن به سامانه كد ملي و كشف جعليات از اقدامات نيروي انتظامي است.

وي در ادامه گفت: همكاري مردم و دانشگاه‌ها با نيروي انتظامي مي‌تواند در برقراري امنيت به نيروهاي انتظامي كمك كند و شعرهاي اجتماعي گامي براي اصلاح جامعه است به‌طوري كه شعر بر روح و روان جامعه تاثير دارد.

وي با بيان اين مطلب كه 700 نشريه و 77 مقاله به دبيرخانه ارسال شده است، تصريح كرد: ترويج ارزش‌هاي اجتماعي به‌وسيله شعر و همكاري پليس با انجمن‌هاي ادبي را از اهداف اين همايش بر شمرد.

شايان ذكر است در پايان اين مراسم شعراي برجسته به قرائت اشعار خود پرداختند.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//174 - 174 - 73//www.BornaNews.ir

دوشنبه|ا|28|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن