تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820995148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پسيرو سرمربي جديد تيم ملي فوتبال عربستان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: "پسيرو" سرمربي جديد تيم ملي فوتبال عربستان شد
"خوزه پسيرو" سرمربي سابق تيم فوتبال پاناتينايكوس يونان به عنوان جانشين "ناصر الجوهر"، سكان هدايت تيم ملي فوتبال عربستان، حريف بعدي ايران در مقدماتي جام جهاني 2010 را به دست گرفت.


خبرگزاري رسمي عربستان با اعلام اين خبر افزود، اين مربي پرتغالي كه تجربه زيادي در امر مربيگري در سراسر دنيا دارد، قرار است روز جمعه وارد عربستان شود.
اين مربي 48 ساله پرتغالي پيش از اين هدايت اسپورتينگ ليسبون را در دست داشت و با اين تيم به فينال جام يوفا رسيد. راپيد بخارست و رئال مادريد تيم‌هاي ديگري بودند كه پسيرو در آنها كار كرده است. او در مدت كوتاه حضور خود در رئال مادريد دستيار "كارلوس كوئيرش" بوده و در دسته مربيان با سبك فوتبال آمريكاي لاتين است كه عربستاني‌ها تاكنون علاقه فراواني به آن نشان داده‌اند.
با توجه به بركناري الجوهر بعد از شكست اخير عربستان مقابل كره شمالي، پسيرو قطعا وظيفه سختي براي صعود به جام جهاني 2010 در پيش دارد.
تيم ملي عربستان همگروه ايران در مرحله پاياني مقدماتي جام جهاني 2010، پس از اين شكست با 4 امتياز در رده دوم از قعر اين گروه قرار گرفت.
اولين مسابقه عربستان تحت مربيگري پسيرو، ديدار با تيم ملي ايران در اواخر ماه مارس است كه اين مسابقه با توجه به اختلاف يك امتيازي دو تيم از حساسيت زيادي برخوردار خواهد بود.
پسيرو كه در مسابقات فصل 2007- 2006 به همراه الهلال پانزده پيروزي متوالي بدست آورد، از سال 1994 تاكنون بيستمين مربي عربستان به شمار مي‌آيد.
"نواف بن فيصل" وليعهد و نايب رئيس فدراسيون فوتبال عربستان كه سرپرستي كميته تيم هاي ملي را هم برعهده دارد در اين باره گفت: ما گزينه‌هاي زيادي را در نظر داشتيم اما در نهايت تصميم گرفتيم پسيرو را انتخاب كنيم.

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن