تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقات قرآني خانواده هاي شاهد و ايثارگر خراسان شمالي برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: مسابقات قرآني خانواده هاي شاهد و ايثارگر خراسان شمالي برگزار مي شود
تهرات – حيات

معاون فرهنگي سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان خراسان شمالي گفت: نوزدهمين دوره مسابقات قرآني خانواده هاي شاهد و ايثارگر استان خراسان شمالي جمعه، دوم اسفند در سراسر استان برگزار مي شود.
غلامرضا رضايي در گفتگو با خبرنگار حيات با اشاره به اين مطلب، افزود: اين مسابقات با حضور 811 نفر از خانواده هاي شاهد و ايثارگر سراسر استان و در چهار رشته حفظ ، قرائت، تفسير و مفاهيم به منظور ترويج فرهنگ قرآني در بين خانواده هاي شاهد و ايثارگر، آشنايي بيشتر اين خانواده ها با مفاهيم قرآني و انتخاب نفرات برتر در مسابقات استاني برگزار مي شود.
وي افزود: در پايان اين مسابقات 84 نفر براي حضور در مسابقات استاني انتخاب مي شوند و از بين اين نفرات هم 34 نفر براي حضور در مسابقات كشوري راه پيدا خواهند كرد.
وي در خصوص تفاوت اين مسابقات قرآني نسبت به سال گذشته، گفت: در مسابقات قرآني خانواده هاي شاهد و ايثارگر سال جاري 23 درصد تعداد شركت كننده ها نسبت به سال گذشته زياد تر شده اند كه از بين اين نفرات هم 13 درصد را دانشجويان تشكيل مي دهد.
رضايي تصريح كرد: همچنين مسابقات قرآني خانواده هاي شاهد و ايثارگر در سطح كشور، ارديبهشت سال 1388 در شهرستان مشهد مقدس برگزار مي شود.
پايان پيام

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن