تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821092909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه از مازندران/485 هكتار از اراضي بيت‌المال آزادسازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار كوتاه از مازندران/485 هكتار از اراضي بيت‌المال آزادسازي شد
خبرگزاري فارس: آزادسازي 485 هكتار اراضي بيت‌المال از دست متجاوزان در مازندران، برپايي نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در نور و ... از مهمترين اخبار كوتاه مازندران است.


به گزارش خبرگزاري فارس از مازندران، دادستان مركز مازندران گفت: در سه سال گذشته با همكاري منابع طبيعي 485 هكتار از اراضي بيت‌المال از دست متجاوزان آزاد شد.
اسدالله جعفري با اشاره به اينكه در اين راستا يك‌هزار و 697 فقره پرونده رسيدگي شد، افزود: ارزش اين اراضي 71 ميليارد تومان برآورد شده است.
وي اظهار داشت: مسئولان منابع طبيعي مكلف هستند براساس قانون با متجاوزان برخورد كنند و هيج عذري در اين بخش پذيرفتني نيست.

*برپايي نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در نور
رئيس اداره بازرگاني شهرستان نور گفت: به منظور حمايت از مصرف كنندگان و توزيع كالا در آخر سال با قيمت مناسب نمايشكاه عرضه مستقيم كالا در اين شهرستان برگزار مي‌شود.
حيدر خدابخشي با اشاره به اينكه اين نمايشگاه در 60 غرفه شامل كيف و كفش، پوشاك، خشكبار، لوازم خانگي و مواد غذايي داير مي‌شود، افزود: اين نمايشگاه از 20 اسفندماه به مدت 10 روز در خيابان شهيد فضل‌الله نوري اين شهرستان برپا است.
وي تصريح كرد: با ايجاد نمايشگاه‌هاي فروش بهاره از افزايش كاذب قيمت‌ها جلوگيري مي‌شود.

*مددجويان گلوگاه 228 ميليون تومان سود سهام عدالت دريافت كردند
رئيس كميته امداد امام خميني (ره) گلوگاه گفت: 228 ميليون تومان سود سهام عدالت مرحله دوم مددجويان زير پوشش اين شهرستان به شماره حساب‌هاي آنان واريز شده است.
سيد رضا ساداتي در گفتگو با فارس اظهار داشت: سود مرحله دوم سهام عدالت 2 هزار و 850 مددجو از 12 بهمن همزمان با دهه فجر آغاز شد و تا امروز 70 درصد مددجويان نسبت به دريافت آن اقدام كردند.
وي با بيان اينكه تسريع و ايجاد شرايط مناسب براي دريافت سود سهام نيز يكي از خدمات دولت است، خاطرنشان كرد: اين مبالغ با كشاورز كارتي كه به هر فرد زير پوشش ارائه شده است، از طريق خودپرداز بانك كشاورزي پرداخت مي‌شود.
ساداتي با اشاره به اختصاص يك ميليون تومان سهام عدالت به افراد زير پوشش كميته امداد در سراسر كشور گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت به كساني تعلق مي‌گيرد كه در سال 85 برگه سهام خود را دريافت كردند.
اين مسئول با اشاره به افراد زير پوشش اين كميته اعم از زنان سرپرست خانوار، ايتام و مشمولان طرح شهيد رجايي اظهار داشت: كميته امداد گلوگاه به‌عنوان يكي از جايگاه‌هاي اصلي و هدفمند كمك به نيازمندان واقعي جامعه در كشور، حمايت از يك‌هزار و 800 خانوار اين شهرستان را برعهده دارد.
انتهاي پيام/م20

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن