تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820914016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري اصفهان نخستين كارگاه آموزشي آرمان شهر اسلامي در اصفهان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري اصفهان نخستين كارگاه آموزشي آرمان شهر اسلامي در اصفهان برگزار مي شود
اصفهان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : نخستين كارگاه آموزشي آرمان شهر اسلامي براي اولين بار در كشور هفته آينده چهارم اسفندماه در اصفهان برگزار مي شود در اين كارگاه آموزشي از بين 50 مقاله رسيده 25 مقاله در زمينه هاي متخلف شهر اسلامي ارائه مي شود .
معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري اصفهان با اعلام اين خبر گفت : در اين كارگاه آموزشي كه با همكاري استانداري اصفهان شهرداري سازمان همياري شهرداري استان اصفهان و دانشگاه اصفهان با حضور 500 تن از صاحب نظران و انديشمندان اسلامي برگزار خواهد شد.
آقاي تحويل پور افزود : بحث آرمان شهر اسلامي از دوره دوم شوراي اسلامي شهر اصفهان به طور جدي پيگيري شد و به صورت پراكنده نيز اقداماتي انجام گرديد.
وي گفت با تشكيل ستاد آرمان شهر اسلامي اميدواريم فعاليت هاي منسجمي در حوزه هاي معماري و مسائل شهر اسلامي گسترش يابد.
وي با بيان اينكه از دوران هاي بسيار قديم 15 نوع شهر از جمله شهر اسلامي مطرح شده است افزود : در اين كارگاه آموزشي ويژگي هاي شهر اسلامي بر اساس 4 ويژگي سيماي شهر كالبد مولفه هاي شهر اسلامي روابط انسان ها و مديريت شهري به صورت جامع و كامل بررسي خواهد شد.
در ادامه اين ميزگرد خبري مهندس جمالي نژاد مدير كل امور شهري استانداري اصفهان با اشاره به برنامه هاي استاد آرمان شهر اسلامي گفت : اين ستاد براي بررسي كالبدي معماري و مسائل فرهنگي شهر اسلامي در زمينه هاي مختلف با محوريت اصفهان درتهران تشكيل شد كه بدنبال آن كارگاه آموزشي آرمان شهر اسلامي هدف تبيين انديشه اسلامي در شكل گيري شهر اسلامي مطالعه ويژگي هاي كالبدي شهر اسلامي با شهر اروپايي و مشخص كردن الگوهاي كاربردي شهر اسلامي برگزار مي شود.
وي از اصفهان به عنوان دبيرخانه ستاد آرمان شهر اسلامي نام برد و افزود : با توجه به اينكه اصفهان پايتخت فرهنگي جهان اسلام انتخاب شده بود دبيرخانه اين ستاد نيز در اصفهان تشكيل شده است .
وي ادامه داد كارگاه هاي آموزش آرمان شهر اسلامي در شهرهاي اصفهان و يزد برگزار مي شود و دو شهر ديگر كرمان و تبريز هنوز قطعي نشده است .
دكتر اصغر منتظر القائم از اساتيد دانشگاه و مجري كارگاه آموزشي آرمان شهر اسلامي نيز در اين مصاحبه گفت : با توجه به مجمع فرهنگي غرب به ايران اسلامي و دور شدن مردم از جامعه اسلامي اميدواريم با برگزاري اين كارگاه و تبيين انديشه هاي اسلامي در جهت تحقق آرمان شهر اسلامي گام برداريم .
وي ادامه داد : با تحقق آرمان شهر اسلامي افكار معنوي و ديني نيز گسترش مي يابد و قطعا بسياري از مشكلات و ناهنجاري هاي فعلي نخواهيم داشت .

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن