تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821045281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تأكيد مديركل تبليغات اسلامي همدان بر ايجاد شبكه واحد تبليغي بانوان مبلغهخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: تأكيد مديركل تبليغات اسلامي همدان بر ايجاد شبكه واحد تبليغي بانوان مبلغهخبرگزاري موج -


۲۱ دي ۱۳۹۰ (۱۷:۵۹ب.ظ)

تأكيد مديركل تبليغات اسلامي همدان بر ايجاد شبكه واحد تبليغي بانوان مبلغه
خبرگزاري موج - مديركل تبليغات اسلامي همدان بر ايجاد شبكه واحد و منسجم تبليغي بانوان مبلغه در سطح استان تأكيد كرد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي همدان، حجت الاسلام احد آزاديخواه در نشست هم انديشي مديران حوزه علميه خواهران استان و اداره كل تبليغات اسلامي همدان، با اشاره به اينكه زيرساخت هاي تبليغي در استان موجود است، تصريح كرد: بسياري از مبلغه هاي اين اداره از بانوان مبلغه حوزه علميه هستند و با توجه به اينكه بيشتر خواهران حوزوي ما عناصر تبليغي هستند لازم است شبكه واحدي در اين زمينه ايجاد شود.
وي ارتقاي سطح توانمندي بانوان مبلغه در عمق‌بخشي در ترويج معارف ديني را مهم برشمرد و افزود: توانمندي خواهران مبلغه مي تواند در پاسخ به شبهات فكري زنان به‌ويژه در مقابله با بدعت‌ها و خرافات بسيار موثر باشد.
مدير حوزه هاي علميه خواهران غرب كشور نيز در اين نشست بر شناسايي و گروه بندي بانوان مبلغه توانمند و مجرب در حوزه هاي علميه تأكيد و گفت: تبليغ و گسترش معارف و ترويج آموزه‌هاي دين را از مهمترين رسالت‌هاي حوزه علميه است.
حجت الاسلام سيدحسن فاضليان افزود: بايد به منظور رفع نيازهاي تبليغي استان و استقرار بانوان مبلغه، مديريت‌هاي استاني حوزه‌هاي علميه خواهران و مسئولان فرهنگي و تبليغي، نيروهاي خبره را شناسايي و به مراكز مختلف معرفي و اعزام كنند.
وي با تأكيد بر شناسايي توانمندي علمي و مهارتي بانوان مبلغه، تبادل افكار، بررسي چالش ها و بيان ايده و نظرات اساسي را در زمينه روش تبليغي بانوان مبلغه از مهمترين اهداف نشست هاي حوزه علميه و اداره تبليغات اسلامي برشمرد.
حجت الاسلام علي مراد كياني معاون فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي همدان هم به برگزاري دوره‌هاي آموزشي بانوان مبلغه اشاره و خاطرنشان كرد: اين برنامه بايد همچنان استمرار داشته تا بتوانيم نسبت به توانمندسازي مبلغات در زمينه هاي تبليغي و به ويژه در حوزه احكام، پاسخ به مسائل شرعي و شبهات و مسائل مختلف اجتماعي اقدامات موثري را انجام دهيم.
در ادامه اين نشست رييس اداره فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي همدان نيز به فعاليت مبلغات سنتي اشاره كرد و گفت: متأسفانه امروزه بحث مبلغات سنتي كه از آنان به عنوان خانم جلسه اي ها ياد مي شود به عنوان معضلي جدي براي جامعه شناخته مي شود كه عمده نياز جامعه زنان ما از طريق همين افراد انجام مي شود.
حجت الاسلام جواد حيدري راد ادامه داد: لازم است با تعامل با حوزه علميه و با استفاده از خواهران طلبه تحصيل كرده و تربيت شده از آنان براي جهت‌دهي به جلسات بانوان مبلغه سنتي استفاده شود.

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن