تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820747840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز ماراتن سريال‌هاي نوروزي با فتحي، مديري، احمد لو و آقا خاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: آغاز ماراتن سريال‌هاي نوروزي با فتحي، مديري، احمد لو و آقا خاني


كد خبر:4156

زمان انتشار:جمعه 2 اسفند 1387 - 19:34:08

Print نسخه چاپي

فرهنگ > تلويزيون - گزارشي از روند توليد سريال‌هاي نوروز 88 به كارگرداني حسن فتحي، شاهد احمد لو، مهران مديري و سعيد آقاخاني در حال توليد است

باز هم نوروزي ديگر كه اين بار قرار است محملي باشد براي رقابت مجموعه سازاني چون حسن فتحي، شاهد احمدلو، مهران مديري و سعيد آقاخاني كه در اين ميان قطعا رقابت ميان مديري و فتحي با توجه به آثاري كه پيش از اين توليد كرده‌اند، ديدني‌تر خواهد بود.

شبكه اول سيما كه سال گذشته ساخت سريال نوروزي خود را به سيروس مقدم واگذار كرده بود، امسال نيز تصميم داشت براي دومين سال متوالي اين مهم را به او محول كند. اما در آخرين روزها مقدم براي ساخت اين مجموعه با گروه فيلم و سريال شبكه يك به توافق نرسيد و همين موجب شد تا آن‌ها به فكر جايگزيني براي مقدم و سريال نوروزي‌شان بيفتند، به همين منظور از حسن فتحي دعوت به عمل آمد تا ساخت سريال نوروزي شبكه اول را بر عهده بگيرد. او كه پيش از اين در سال 1380 سريال نوروزي «شب دهم» را براي اين شبكه ساخته بود و دو سال قبل‌ترهم مجموعه مناسبتي «ميوه ممنوعه» را براي شبكه دو كارگرداني كرد كه هردو جز پر مخاطب‌ترين سريال‌هاي آن سال تلويزيون بودند. فتحي براي سريال نوروز امسال از تيم نويسندگان مجموعه ميوه ممنوعه متشكل از عليرضا نادري و عليرضا كاظمي‌پور دعوت كرد تا فيلم‌نامه مجموعه نوروزي «اشك‌ها و لبخندها» را بنويسند. با شروع نگارش و آماده شدن چند قسمت، اين كارگردان تصويربرداري مجموعه‌اش را از اوايل هفته گذشته در تهران آغاز كرد. اين مجموعه تلويزيوني كه نام آن تغيير خواهد كرد، در 12 قسمت 45 دقيقه‌اي ساخته مي‌شود و بازيگراني نظير مهدي هاشمي، گوهر خيرانديش، شهره لرستاني، برزو ارجمند، ليلا اوتادي، هومن برق‌نورد، كيانوش گرامي، مهشاد مخبري و محسن نقيبيان در آن ايفاي نقش خواهند كرد.

داستان مجموعه تلويزيوني «اشك‌ها و لبخندها» درباره زني به نام شمسي است كه براي سرو سامان دادن به زندگي پسر خلافكارش، 15 روز از زندان مرخصي مي‌گيرد. او پس از آزادي از دختر برادرش، حشمت كه يك سينمادار قديمي است براي پسرش خواستگاري مي‌كند. حشمت كه جرات نه گفتن به خواهرش را ندارد، براي دست به سر كردن او يك دروغ تازه به شمسي مي‌گويد، غافل از اين كه اين دروغ به ظاهركوچك همه چيز را به هم مي‌ريزد...

توليد سريال نوروزي شبكه دو سيما را هم به مانند سال گذشته بر عهده مجيد اوجي است. او كه سال قبل مجموعه نوروزي شبكه دو را به كارگرداني رامبد جوان توليد كرد و حالا با همكاري شاهد احمدلو در حال تهيه سريال نوروز 88 است. سريال امسال مجيد اوجي «ماه عسل» نام داد كه باز هم بر اساس فيلم‌نامه‌ايي از همسرش فلورا سام جلوي دوربين رفته است. اميرحسين صديق، پروانه معصومي، فلورا سام، سعيد پورصميمي به مانند سريال «نشاني» در اين مجموعه نيز حضور دارند و راضيه برومند، حسين توشه، يوسف تيموري، افسر اسدي، محمد مطيع، سحر ولد بيگي، كمند اميرسليماني، نفيسه روشن، عليرضا اشكان و شاهرخ استخري نيز ديگر نقش آفرينان آن هستند.

در حال حاضر تصويربرداري اين پروه در شهرستان رامسر درحال انجام است. «ماه عسل» در 15 قسمت 45 دقيقه‌اي توليد مي‌شود و درباره زندگي امير و شيرين، دختر و پسر جواني است كه قصد دارند با هم ازدواج كنند اما براي آن‌ها موانعي به وجود مي‌آيد كه لحظات تلخ و شيرين را رقم مي‌زند. اين مجموعه تلويزيوني پس از ساخت سه تله فيلم، نخستين تجربه سريال سازي احمدلو محسوب مي‌شود.

شبكه سه سيما نيز براي نوروز امسال ادامه سريال موفق «مرد هزار چهره» را در دست توليد دارد. مهران مديري در مجموعه جديد خود كه آن را به نيمه نزديك كرده است، اين بار«مسعود شصت‌چي» را درگير پنج موقعيت جديد كرده است كه هر موقعيت در سه قسمت به تصوير درخواهد آمد. فيلم‌نامه اين مجموعه توسط محراب قاسم‌خاني، امير مهدي ژوله و خشايار الوند به نگارش در مي‌آيد. سريال «مرد دوهزار چهره» در 15 قسمت 45 دقيقه‌اي ساخته خواهد شد. اين سريال از تعدد لوكيشن برخوردار است و لوكيشن اصلي آن خانه‌اي در ولنجك است. همچنين تا به حال در اين سريال كه مانند «مرد هزار چهره» شخصيت اصلي آن مهران مديري است، بازيگران ديگري نظير سپند اميرسليماني، شقايق جودت، سحر جعفري‌جوزاني، اميد روحاني، سحر زكريا، پروين قائم مقامي، هادي كاظمي، شايان احدي‌فر، كيهان ملكي، غلامرضا نيكخواه، سام نوري و محمد رضا هدايتي به بيژن بنفشه‌خواه، عارف لرستاني، سيامك انصاري، پژمان بازغي، رضا فيض نوروزي و فلامك جنيدي اضافه شده‌اند و رايزني‌ها براي حضور بازيگران شاخص سينما و تلويزيون در اين سريال ادامه دارد.

شبكه چهار هم در ايام نوروز علاوه بر پخش فيلم سينمايي مجموعه‌اي اپيزوديك با نام «عيار 88» را كه در قالب تله تئاتر توليد مي‌شود براي پخش آماده مي‌كند. اين مجموعه طنز به تهيه‌كنندگي و كارگرداني مسعود رسام به زودي كليد مي‌خورد.

ساخت سريال نوروزي شبكه تهران هم بر عهده سعيد آقا خاني است. او بعد از كارگرداني مشترك سريال نوروزي «روزگار خوش حبيب آقا» و ساخت 2 تله فيلم كارگرداني سريال نوروزي «عيد امسال» را عهده دار شده است. تصويربرداري اين مجموعه تلويزيوني در لوكيشني واقع در ده ونك ادامه دارد و تا به حال حدود 30 درصد از كار انجام شده، تدوين همزمان سريال نيز توسط حميدرضا قرباني آغاز شده است.

«عيد امسال» در 15 قسمت 35 دقيقه‌اي ساخته خواهد شد و از روز 30 اسفند ماه تا 14 فروردين از شبكه تهران به روي آنتن خواهد رفت. داستان‌هاي اين سريال توسط «سعيد فرهادي» نوشته شده و بازيگراني نظير مجيد صالحي، مهران غفوريان، علي صادقي، محسن قاضي مرادي، بهنوش بختياري، بيتا سحرخيز، شايسته ايراني، فاطمه شكري و نيما جعفري بازيگر نقش كودك در آن ايفاي نقش مي‌كنند. داستان مجموعه تلويزيوني «عيد امسال» كه از مضمون طنز برخوردار است و درباره اتفاقاتي است كه در ايام نوروز براي يك خانواده رخ مي‌دهد.

كد خبر:4156

تاريخ درج خبر:جمعه 2 اسفند 1387 - 19:34:08

Print نسخه چاپي

جمعه|ا|2|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن