تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816184922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نهمين كنفرانس بين‌المللي انجمن رمز ايران در دانشگاه تبريز برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نهمين كنفرانس بين‌المللي انجمن رمز ايران در دانشگاه تبريز برگزار مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: علمي

رئيس دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر دانشگاه تبريز از برگزاري نهمين كنفرانس بين‌المللي انجمن رمز ايران در 23 و 24 شهريور ماه سال آينده در اين دانشگاه خبر داد.

به گزارش سرويس علمي ايسنا، دكتر ضياءالدين دائي كوزه كناني هدف از برگزاري اين كنفرانس را ارتقاي سطح علمي متخصصين و دانش پژوهان فعال در زمينه رمزنگاري، نهان نگاري، پنهان سازي و امنيت اطلاعات عنوان و اظهار كرد: انجمن رمز ايران از سال 1380 اقدام به برگزاري كنفرانس‌هاي سالانه با تمركز بر زمينه‌هاي تخصصي كرده و در پي رفع چالش‌هاي علمي و فني و ارائه راهكارهاي مبتني بر علم و دانش براي غلبه بر آسيب پذيري‌هاي اين فضا بوده است.

وي فراهم كردن محيطي براي گردهمايي و تبادل دانش و دستاوردهاي علمي استادان و دانشجويان رشته‌هاي مهندسي كامپيوتر، مهندسي برق و علوم رياضي را از ديگر اهداف برگزاري نهمين كنفرانس بين‌المللي انجمن رمز ايران خواند و با بيان اين‌كه معيار امنيت همواره يكي از شاخص‌هاي تاثيرگذار در كيفيت زندگي انسان به شمار مي‌آيد، گفت: در عصرهاي مختلف از زندگي بشريت، مسائل امنيتي به شكل‌هاي متفاوت و بر اساس امكانات مربوط به آن عصر مطرح شده و هم اكنون كه در عصر اطلاعات به سر مي‌بريم، حفظ امنيت داده‌ها و اطلاعات، پيش بيني خطرها و تهديدهاي موجود و مقابله با آنها مهمترين مساله و چالش امنيتي به شمار مي‌رود.

دائي كوزه كناني افزود: همان اندازه كه طراحي و پياده سازي سيستم‌هاي يارانه‌اي براي توليد، پردازش و تبادل حجم گسترده از داده‌ها در بستر شبكه‌ها و سامانه‌هاي مربوطه نشانه پيشرفت و توسعه است، ناديده انگاشتن مسائل امنيتي آنها تهديدي فزاينده و خطري غير قابل جبران بوده و از اين رو برقراري امنيت فضاي تبادل اطلاعات به يكي از چالش‌هاي بزرگ پژوهشگران و فعالان اين حوزه تبديل شده است.

رئيس دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر دانشگاه تبريز مباني نظري و الگوريتم‌هاي رمزنگاري، پروتكل‌هاي امنيتي و روش‌هاي صوري در امنيت اطلاعات، امنيت پايگاه‌ داده‌ها، سيستم‌ عامل و شبكه‌، آسيب‌پذيري، تشخيص نفوذ و آزمون نفوذپذيري، احراز هويت و اصالت، گمنامي و حريم خصوصي، امنيت تجارت الكترونيكي، دسترس‌پذيري، كنترل دسترسي و مديريت اعتماد، امنيت نرم‌افزار و مهندسي نرم‌افزارهاي امن، سخت‌افزارهاي رمزنگاري و سيستم‌هاي تعبيه شده، امنيت در محيط‌ هاي محاسباتي جديد و مخابرات امن و امنيت در شبكه‌هاي نسل جديد را از جمله محورهاي اين كنفرانس خواند و اظهار كرد: دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر دانشگاه تبريز، اين كنفرانس را با مشاركت انجمن رمز ايران، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، استانداري آذربايجان شرقي و شركت مخابرات ايران برگزار خواهد كرد.

وي ارائه سخنراني‌هاي كليدي توسط استادان برجسته داخل و خارج از كشور، برپايي نشست‌هاي علمي، كارگاه‌هاي آموزشي، ميزگردهاي علمي در حيطه محورهاي كنفرانس و برپايي نمايشگاهي از دستاوردهاي صنعتي را از برنامه‌هاي پيش بيني شده، نهمين كنفرانس انجمن رمز ايران ذكر كرد.

دائي كوزه كناني آخرين مهلت ارسال مقالات به اين كنفرانس را 31 ارديبهشت ماه سال 91 عنوان و تصريح كرد: علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به دبيرخانه سيمنار به نشاني تبريز، بلوار 29 بهمن، دانشگاه تبريز، دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر، دبيرخانه نهمين كنفرانس انجمن رمز ايران و يا پايگاه اينترنتي http://iscisc12.tabrizu.ac.ir مراجعه كرده و يا با شماره تلفن 3393755-0411 تماس بگيرند.

به گفته وي تمامي مقالات توسط هيات داوران و كميته علمي كنفرانس ارزيابي شده و مقالات پذيرفته و ارائه شده در مجموعه مقالات و لوح فشرده كنفرانس منتشر خواهند شد. همچنين مقالات برتر كنفرانس به انتخاب كميته علمي جهت داوري مجدد و چاپ به مجله بين‌المللي انجمن رمز ايران ISeCure (علمي - پژوهشي) پيشنهاد خواهند شد.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن