تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821077633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سالانه 150 تن عسل در قزوين توليد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سالانه 150 تن عسل در قزوين توليد مي‌شود
خبرگزاري فارس: مدير جهاد كشاورزي قزوين گفت: سالانه بيش از 150 تن عسل در زنبورستان‌هاي قزوين توليد مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين به نقل از روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين، عليرضا بهرامي اظهار داشت: سالانه بيش از 150 تن عسل در زنبورستان‌هاي شهرستان قزوين توليد مي‌شود كه اين ميزان عسل از 18 هزار كلني زنبور عسل مدرن و 600 كلني زنبور عسل بومي برداشت مي‌شود.
وي افزود: اين شهرستان با وجود شرايط اقليمي و پوشش گياهي مناسب، رتبه نخست پرورش زنبور، توليد عسل و انواع فرآورده‌هاي جانبي كندو را به خود اختصاص داده است.
مدير جهاد كشاورزي قزوين با اشاره به طرح اصلاح نژاد زنبورستان‌هاي اين شهرستان خاطرنشان كرد: به منظور اصلاح نژاد زنبورستان‌هاي اين شهرستان در سال جاري، 75 فروند ملكه زنبور عسل اصلاح شده به صورت رايگان بين توليدكنندگان زنبور عسل توزيع شده است.
بهرامي تصريح كرد: هدف از اجراي اين طرح افزايش كمي و كيفي توليدات كندو، اصلاح نژاد و بالا بردن كيفيت ژنتيكي زنبورستان‌ها است.
وي اضافه كرد: همچنين به منظور تأمين تغذيه زمستاني زنبورداران اين شهرستان، شكر يارانه خريداري و به ازاي هر كندوي عسل، پنج كيلوگرم شكر بين بهره‌برداران شهرستان قزوين توزيع شده است.
مدير جهاد كشاورزي قزوين در پايان يادآور شد: عمده مناطق پرورش زنبور در قزوين در بخش‌هاي رودبار الموت، رودبار شهرستان و طارم سفلي است.
انتهاي پيام/ح30

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن