تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820897019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خون‌آشامان سال 2010 با كسوف به سينما بازمي‌گردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خون‌آشامان سال 2010 با "كسوف" به سينما بازمي‌گردند
در حالي كه توليد قسمت دوم فيلم پرفروش "گرگ و ميش" درباره خون‌آشامان فناناپذير هنوز آغاز نشده، استوديو سازنده فيلم به قسمت سوم اين مجموعه چراغ سبز نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد پروژه 37 ميليون دلاري "گرگ و ميش" به كارگرداني كاترين هاردويك 21 نوامبر پيش اكران شد و در آمريكا 189 و در بازار بين‌المللي 174 ميليون دلار فروخت.

"گرگ و ميش" كه بر مبناي مجموعه‌اي پرفروش به همين نام نوشته استفاني مايرز ساخته شده، داستان دوستي يك دختر نوجوان با خون‌آشامي فناناپذير است كه مورد تهديد يك گروه خون‌آشام ديگر قرار مي‌گيرد.

استوديو ساميت اينترتينمنت پس از موفقيت "گرگ و ميش" اعلام كرد به زودي توليد قسمت دوم فيلم را با عنوان "ماه نو" آغاز مي‌كند و كريس وايس به عنوان كارگردان جايگزين هاردويك شد.

بازيگران اصلي فيلم اول شامل رابرت پاتينسن به نقش ادوارد، كريستن استيوارت به نقش بلا و تيلور لوتنر به نقش جيكاب نقش‌هاي خود را تكرار مي‌كنند. جيكاب شخصيت اصلي فيلم "ماه نو" است و اين بار بلا به درون دنياي گرگ‌نماها، دشمنان آبا و اجدادي خون آشامان كشيده مي‌شود.

ساميت هنوز كارگردان فيلم سوم را مشخص نكرده كه قرار است 30 ژوئن 2010 اكران شود. بلا در فيلم جديد بايد بين دو شخصيت ادوارد و جيكاب يكي را انتخاب كند. اين مجموعه خون‌آشامي بر اساس چهار كتاب مايرز ساخته مي‌شود كه بيش از 17 ميليون نسخه در دنيا فروش داشته است.

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن