تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816701688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه نويي:ذوب آهن بحران زده نيست/ اگر آن صحنه پنالتي باشد ديگر مربيگري نمي كنم!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قلعه نويي:ذوب آهن بحران زده نيست/ اگر آن صحنه پنالتي باشد ديگر مربيگري نمي كنم!
ذوب آهن بحران زده نيست/ اگر آن صحنه پنالتي باشد ديگر مربيگري نمي كنم!
تبريز - خبرگزاري مهر: سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با بيان اينكه تيم ذوب آهن در بحران قرار ندارد، گفت: در بازي با صبا داوران بلايي سر ما آوردند كه در ديدار اين هفته برابر ذوب آهن سه بازيكن اصلي خود را در اختيار نداشته باشيم.

به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه نويي يكشنبه شب در گفتگوي تلفني با يك برنامه زنده تلويزيوني ورزشي با اشاره به ديدار فرداي تيم تراكتورسازي برابر ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: آنگونه كه برخي ها مي گويند، تيم ذوب آهن بحران زده نيست و اين تيم عليرغم اين صحبتها و اينكه گفته مي شود آقاي ابراهيم زاده از سرمربيگري اين تيم استعفا داده، با پرواز چارتر به تبريز مي آيد و به نظرم مي تواند حريف سختي براي ما باشد اما با اين حال اميدوارم تيم ما كه چند بازيكن مصدوم و محروم نيز داريم، در اين بازي خوب ظاهر شده و بتوانيم سه امتياز را در خانه نگه داريم.

وي افزود: من امروز با آقاي ابراهيم زاده كه همكارم است و در اين بازي به همراه تيمش مهمان ما هستند، تلفني صحبت كردم و مطمئن شدم كه ايشان استعفا نداده است.

قلعه نويي با اشاره به اينكه تيمش در ديدار با صبا يكي از بهترين نمايش هاي خود را ارائه داد، تصريح كرد: ما هفته گذشته برابر صبا يك فوتبال مدرن ارائه داديم كه من تاكنون مثل اين بازي را در ليگ برتر كمتر ديده بودم، در اين بازي تا زماني كه داور آن پنالتي را به ضرر ما نگرفته بود، كار پرسينگ، حمله و ساختار تيمي مان بي نقص بود و دروازه بان ما يك بار هم زمين نخورده بود اما با تيم ما كاري كردند كه دو امتياز حساس در اين ديدار از دست بدهيم.

وي ادامه داد: داوران اين بازي با برنامه آمده بودند و توانستند اهداف خود را پياده كنند، آقاي رفيعي در اين فصل سه بازي براي ما سوت زده و در ديدار با صبا نيز با يك ذهنيت بد براي قضاوت آمده بود و داور چهارم اين بازي كه يك داور جوان و خوب بود، معلوم بود كه از قبل به او چيزي گفته بودند و مدام به نيمكت ما گير مي داد و با نيمكت تيم صبا كاري نداشت!

سرمربي تراكتورسازان با بيان اينكه در صحنه پنالتي به سود تيم صبا داور قضاوت درستي نداشت، يادآور شد: من تصوير آهسته اين صحنه را چند بار ديدم و معتقدم كه بازيكن ما به روي مهاجم حريف اصلا مرتكب خطا نشد، من مي گويم كه اگر اين صحنه پنالتي باشد ديگر اصلا مربيگري نمي كنم.

وي افزود: حتي يكي از كارشناسان محترم داوري در روزنامه خبرورزشي گفته بود كه اين صحنه اصلا پنالتي نبوده و من نمي دانم آقاي عسگري چرا گفته كه اشتباهات داوري تاثيري در نتيجه بازي نداشته است!

قلعه نويي در ادامه با اشاره به اينكه بازيكنان جديد تراكتورسازي به خوبي با ديگر بازيكنان اين تيم هماهنگ شده اند، اظهار داشت: تراكتورسازي تيم بزرگي بوده كه اكنون بزرگتر هم شده و بازيكنان بزرگي دارد كه يك فوتبال خوب بازي مي كنند اما از همه مهم تر حضور هواداران اين تيم در اكثر شهرهاي كشور است كه جا دارد من از همه آنهايي كه در ديدار با صبا تيم ما را حمايت كردند، تشكر كرده و دست تك تك آنها را ببوسم.

وي افزود: با اينكه در قم جو خوبي وجود نداشت و عليه ما فحاشي شد، اما من وقتي هواداران تيم تراكتورسازي را در ورزشگاه ديدم، واقعا دلگرم شدم.

سرمربي تيم تراكتورسازي با ابراز اميدواري نسبت به آينده تيم تراكتورسازي در ليگ برتر، عنوان ساخت: باشگاه تراكتورسازي و در راس آن سردار جعفري، در فصل نقل و انتقالات نيم فصل خيلي خوب كار كرد و بازيكنان خوبي جذب تيم شد اما اين را بايد بگويم كه به تيم ما از برج آبان تاكنون يك ريال هم پول نرسيده و مسئولان استاني بايد به سردار جعفري به لحاظ مالي بموقع كمك كنند چون تيمداري اين را مي طلبد كه همه به باشگاه كمك كنند.

وي در خاتمه ابراز داشت: من در طول 32 سالي كه در فوتبال بوده ام، هرگز طرفداران با معرفت و خوبي مثل طرفداران تراكتورسازي نديده ام و اميدوارم همه ما دست در دست هم بدهيم و تيم تراكتورسازي را به موفقيت برسانيم.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن