تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820915708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باز هم باران، تهران را قفل كرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: باز هم باران، تهران را قفل كرد
اين ترافيك پرحجم بزرگراه شهيد حقاني در هر دو مسير عبوري باعث كندي كشش بار و پس زدن حجم انبوه خودروهاي در حال آمدوشد به ديگر بزرگراه‌ها از جمله بزرگراه همت، اتوبان شهيد صياد شيرازي و اتوبان مدرس، شد و به بلوار آفريقا، ميدان ونك و خيابان وليعصر سرايت كرد كه باعث ماندن خودروها و مردم در پشت ترافيك بسيار سنگين شد.
به دنبال بارش نزولات آسماني در شب گذشته باز هم معابر تهران شاهد آبگرفتگي شديد شد كه اين امر، سبب بروز ترافيك سنگين خودروها در محورهاي گوناگون تهران شد.

بنا بر مشاهدات خبرنگار «تابناك»، صبح امروز به دليل آبگرفتگي شديد ناشي از باران شب گذشته، برخي محورهاي عبوري خودروها با ازدحام شديد خودروها روبه‌رو و مسير عبوري به طور كامل بسته شد.

بنا بر اين گزارش، از جمله محورهاي پرترافيك، بزرگراه شهيد حقاني بود كه به دليل آبگرفتگي بسيار شديد، از ساعاتي پيش، رفت‌وآمد در اين اتوبان كند و به مرور، افزايش خودروها سطح عبوري به طور كامل بسته شد.

اين ترافيك پرحجم بزرگراه شهيد حقاني در هر دو مسير عبوري باعث كندي كشش بار و پس زدن حجم انبوه خودروهاي در حال آمدوشد به ديگر بزرگراه‌ها از جمله بزرگراه همت شرق به غرب و دنبال اتوبان شهيد صياد شيرازي محور شمال به جنوب و از طرفي ديگر باعث بسته شدن محورهاي عبوري اتوبان مدرس هم شمال هم جنوب، افزايش حجم خودروها در بلوار آفريقا و همچنين اين افزايش بار شديد ترافيكي ميدان ونك و خيابان وليعصر را نيز درگير كرده و باعث ماندن خودروها و مردم در پشت ترافيك بسيار سنگين شد.

در زمان تنظيم خبر راهور تهران اقدام به بستن تمام مبادي ورودي به اتوبان شهيد حقاني كرده تا با هماهنگي ديگر محورها اقدام به تخليه حجم خودروهاي گرفتار در اين محور كند.
علاوه بر اينها به دليل درگير شدن ديگر محورهاي بزرگراهي تهران و اجراي طرح‌هاي ترافيكي از جمله طرح زوج و فرد و طرح ترافيك، تخليه بار ترافيكي به كندي صورت گرفته و اين امر موجب تشديد ترافيك پرحجم محورها شده است.

گفتني است، بنا بر مشاهدات خبرنگار «تابناك» دست‌كم 80 درصد خودروهاي گرفتار ترافيك در اين محورها را خودروهاي تك‌سرنشين شامل شده كه اين مسئله لزوم تدبير مسئولان امر جهت اتخاذ تدابيري براي كاهش استفاده از خودرو شخصي را با افزايش ناوگان حمل ونقل عمومي را روشن مي‌سازد.
ناگفته نماند از صبح امروز مسئولان آتش‌نشاني و شهرداري تهران اقدام به رفع آبگرفتگي معابر مختلف تهران كرده‌اند كه اين امر به دليل وسعت بيش از اندازه آبگرفتگي چندان موفقيت‌آميز نبوده و همچنان تلاش آنها ادامه دارد.

گفتني است، مأموران زحمتكش راهور از بامداد امروز مشغول حل مشكل ترافيكي محورها بوده ولي به دليل حجم انبوه خودرو گاه عدم همكاري رانندگان خودروها، شهر تهران قفل شده و شاهد ترافيك بسيار سنگيني است.

علاوه بر اينها، عدم اقدام به موقع شهرداري مناطق مختلف تهران در رفع آبگرفتگي گذرگاه‌ها، و وجود نداشتن متولي واحدي جهت رفع معضلات اينچنيني از علل مهم بروز اين ترافيك‌ها است.

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن