تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815155817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خطيب: اسطوره ورزش ايران از پهلواني به قهرماني رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: خطيب: اسطوره ورزش ايران از پهلواني به قهرماني رسيد
"حجت الله خطيب" سرپرست فدراسيون كشتي با بيان اينكه تختي با زندگي خود در فرهنگ ورزش ايران هر دو وازه پهلواني و قهرماني را تعريف كرد، گفت: اسطور ه ورزش ايران از پهلواني به قهرماني رسيد.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، وي در مراسم چهل و چهارمين يادبود درگذشت جهان پهلوان تختي اظهارداشت: سالهاي سال است كه اهل فن و قلم به دنبال تعاريفي جامع و متفاوت در تفاوتهاي پهلواني و قهرماني هستند كه شايد در بسياري از موقع نتوانسته اند موفق عمل كنند.

خطيب تصريح كرد: اما هركجا نام تختي به زبان آورده شد فرق پهلواني و قهرماني مشخص شده است، در واقع اسطوره ورزش ايران با زندگي خود در فرهنگ ورزش ايران هردو وازه پهلواني و قهرماني رابا هم تعريف كردند كه بايد به پهلواني رسيد و سپس قهرمان شد.

سرپرست فدراسيون كشتي ابراز اميدواري كرد: در روزي كه بنام بزرگداشت جهان پهلوان تختي نام گذاري شده است متعهد شويم تا دست در دست هم براي اعتلاء وزنده نگاه داشتن فرهنگ، آيين و خصلتهاي پهلواني و به اهتزاز در آوردن پرچم 3 رنگ جمهوري اسلامي ايران در بالاترين سكوهاي افتخار آفريني براي ايران عزيز كوشا باشيم.

وي در خاتمه افزود: در گراميداشت سالگرد درگذشت تختي اين پهلوان مردمي را بهانه اي براي تجديد عهد و تجربه دوباره جوانمردي و مردانگي و گذشت قرار داده و تلاش كنيم تا اين صفات برجسته را درجامعه گسترش دهيم.

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن