تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820894476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل اداره ثبت احوال استان كردستان خبر داد: افزايش ‌٠٦/٦ درصدي ازدواج و ‌٨١/٧ درصدي طلاق در استان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديركل اداره ثبت احوال استان كردستان خبر داد: افزايش ‌٠٦/٦ درصدي ازدواج و ‌٨١/٧ درصدي طلاق در استان


خبرگزاري دانشجويان ايران - سنندج
سرويس: شهرستان‌ها

از اول سال جاري تاكنون ميزان ازدواج در استان كردستان نسبت به سال گذشته ‌٠٦/٦ درصد افزايش يافته است.

مديركل اداره ثبت احوال استان كردستان امروز در گفت‌وگو با ايسنا گفت: امسال تاكنون پانزده هزار و ‌٢٥ مورد ازدواج در استان كردستان روي داده كه اين آمار در سال گذشته ‌١٤ هزار و ‌١٦٦ مورد بوده است.

عبدالله خسروي زاده افزود: هم‌چنين در مدت ياد شده ميزان وقوع طلاق در استان كردستان ‌٨١/٧ درصد افزايش يافته به طوريكه امسال ‌٢ هزار و ‌٢٤٩ مورد طلاق در استان روي داده است.

وي با اشاره به اينكه سال گذشته نيز ‌٢٠٨٦ مورد طلاق در استان روي داده، اعلام كرد: عدم شناخت كافي زوجين از هم ديگر به عنوان يكي از عواملي است كه موجب بروز طلاق در اين استان است.

خسروي زاده در بخش ديگري از سخنان خود به افزايش ‌٦٦/١ درصدي تولد در استان اشاره كرد و گفت: امسال ‌١٩ هزار و ‌٩٤٦ مورد تولد در استان روي داده است.

وي ميزان وفات در استان را در سال جاري ‌٥ هزار و ‌٧٣١ مورد دانست و اين آمار را در سال گذشته ‌٥ هزار و ‌٩٩٥ مورد بيان كرد و گفت: اين امر نيز امسال نسبت به مدت مشابه ‌٤/٤ درصد كاهش داشته است.

مديركل اداره ثبت احوال استان كردستان در پايان سخنان خود اعلام كرد: امسال تاكنون براي صدور كارت شناسايي ملي ‌٧٢ هزار و ‌٨٧٤ مورد از سوي مردم استان كردستان درخواست شده است.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن