تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820828708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي:ايستگاههاي مترو گرمدره و شهدا به زودي افتتاح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هاشمي:ايستگاههاي مترو گرمدره و شهدا به زودي افتتاح مي‌شود
مدير عامل مترو گفت: در ماه جاري ايستگاههاي گرمدره در ادامه خط 5 و ايستگاه شهدا در خط 4 مترو تهران به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدير عامل شركت قطار شهري تهران و حومه (مترو) با بيان اين مطلب گفت: تا پايان سال همچنين شاهد تست سرد 3 ايستگاه از توسعه شمالي خط يك مترو تهران خواهيم بود.

محسن هاشمي ادامه داد: سه ايستگاه از توسعه شمالي خط يك مترو تهران واقع در خيابان‌هاي ميرداماد، شريعتي ـ ظفر و شريعتي ـ يخچال تا پايان سال مورد تست سرد قرار مي‌گيرد و در فروردين شاهد بهره‌برداري رسمي اين ايستگاهها خواهيم بود.

مدير عامل مترو بيان كرد: همچنين تا پايان سال ايستگاه ميدان انقلاب از خط 4 مترو تهران مورد تست سرد قرار مي‌گيرد و فروردين به بهره‌برداري مي‌رسد. ايستگاه چهارراه ولي عصر (عج) كه يكي ديگر از ايستگاههاي مهم و پرتردد مترو تهران است نيز تابستان سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد.

هاشمي با بيان اينكه با بهره‌برداري از هر ايستگاه جديد 40 هزار سفر به سفرهاي روزانه مترو افزوده مي‌شود گفت: با تكميل شبكه خطوط مترو مي‌توان بسياري از سفرهاي روزانه را از سطح شهر به زير زمين منتقل كرد. مترو به عنوان ستون فقرات حمل و نقل عمومي مي‌تواند راهگشاي حل معضل ترافيك تهران باشد.

وي در پايان اظهار اميدواري كرد با اختصاص به موقع اعتبارات و حمايت‌هاي همه جانبه اين امكان فراهم شود كه با تمام توان و ظرفيت بتوانيم هر چه سريعتر شبكه مترو تهران را تكميل كنيم.

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن