تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821151965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محشون:فدراسيون بسكتبال كشور مشكل و نارضايتي مالي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: محشون:فدراسيون بسكتبال كشور مشكل و نارضايتي مالي ندارد
اروميه - خبرگزاري مهر: رئيس فدراسيون بسكتبال گفت: در حال حاضر اين فدراسيون از نظر مالي و امكانات هيچ نارضايتي ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، محمود مشحون عصر امروز در مجمع انتخاب رئيس براي هيئت بسكتبال آذربايجان غربي با اشاره به اينكه از زمان آغاز به كار فدراسيون تاكنون هيچ گلايه اي از بابت كمبود اعتبارات و امكانات نداشته ايم اظهارداشت: افتخار رشته ورزشي بسكتبال با امكانات و اعتبارات موجود توانسته ايم جزو 11 تيم برتر دنيا باشيم.

وي در ادامه نبود اسپانسر مالي را از مشكلات پيش روي تيم ملي بانوان بسكتبال كشور عنوان كرد و بيان داشت: نبود اسپانسر براي تيم‌هاي بانوان از مشكلات ورزش بانوان است كه بسكتبال نيز از اين موضوع مستثني نيست.

وي در ادامه در خصوص حضور بانوان در باشگاههاي كشور اظهارداشت: مسئولان با نگاهي عميق به حضور بانوان ايران با پوشش اسلامي در كشورهاي خارجي و رفع ممانعت از پخش آن در شبكه‌هاي تلويزيوني، تيم‌ها را در گرفتن اسپانسر ياري كنند.

محشون در ادامه با اشاره به ورود پيروزي انقلاب اسلامي به چهارمين دهه تصريح كرد: امسال فدراسيون بسكتبال به بركت سي‌‌امين سالگرد پيروزي انقلاب به هيئت‌هاي بسكتبال هر 30 استان، 100 توپ و 15 جفت كفش ورزشي براي برترين‌هاي اين رشته هر استان هديه كرده است.

مدير كل تربيت بدني آذربايجان غربي گفت: در حال حاضر 49 تيم از آذربايجان غربي در ليگ‌هاي حرفه‌اي كشور حضور دارند.

علي ملا احمدي با اشاره به اينكه ورزش كار محفلي و سياسي نيست،تصريح كرد:هماهنگي يك عنصر و مولفه برجسته‌اي است كه در ورزش بيشتر از ساير كارها بايد مورد توجه قرار گيرد.

وي با اشاره به همكاري سازمان تربيت بدني با سازمان آموزش و پرورش آذربايجان غربي تصريح كرد: نشست‌هاي مشترك انجمن‌ها و هيئت‌هاي ورزشي، تشكيل كارگروه با حضور پنج نماينده از هر دو طرف و استفاده از امكانات نرم‌افزاري و سخت‌افزاري و تلاش براي تداوم آن از نتايج اين همكاري‌ها بوده است.

مدير كل تربيت بدني آذربايجان غربي در ادامه با اشاره به همكاري اين نهاد با شهرداري اروميه در راستاي توسعه ورزش همگاني خاطرنشان كرد: شهرداري اروميه نيز در حوزه ورزش همگاني و فضاسازي ورزشي تعامل خوبي با سازمان تربيت بدني استان دارد كه ساخت چهار سالن ورزشي در مناطق محروم شهر در نيمه دوم سال جاري نشان از اين تعامل و همكاري است.

در پايان اين جلسه مهدي شجاع‌دل با 16 راي مأخوذه به عنوان رئيس هيئت بسكتبال آذربايجان غربي انتخاب شد.

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن