تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821041338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سه شنبه از تلويزيون ببينيد، دست عشق، چون باد، آزاده...


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: سه شنبه از تلويزيون ببينيد، دست عشق، چون باد، آزاده...
جام جم آنلاين: فيلم‌هاي دست عشق، يك گوشه پاك و پر نور، موقعيت رنگين‌كمان، چون باد، آزاده و تاوان عشق درسالروز رحلت حضرت رسول اكرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبي (ع) از شبكه­هاي مختلف تلويزيون روي آنتن مي‌رود.


فيلم تلويزيوني "دست عشق" به كارگرداني نادر مقدس سه‌شنبه شش اسفند ساعت 9 صبح از شبكه يك روي آنتن مي‌رود. اين فيلم به تهيه‌كنندگي علي لدني و با نقش‌‌آفريني آزاده شمس، عنايت بخشي، هادي قميشي، عليرضا جعفري، اسماعيل بختياري، افشين نخعي و ژوبين مقدس توليد شده است.

در خلاصه داستان فيلم "دست عشق" آمده است: عليرضا دانشجوي رشته تئاتراست. اوبايد پايان‌نامه خود را هرچه زودتر اجرا كند، از اين رو يك تئاتر كودك را آماده كرده و از بچه­هاي محل استفاده مي‌كند. يكي ازقهرمانان قصه عباس است. عباس به اتفاق خواهرش گلناز مستاجرعليرضا هستند. پدر آنها در زندان است و پولي براي پرداخت ديه و آزادي پدر خانواده ندارند و ...

فيلم تلويزيوني "يك گوشه پاك و پر نور" ساخته علي موذني سه‌شنبه شش اسفند ساعت 16 از شبكه يك روي آنتن مي‌رود. اين فيلم به تهيه‌كنندگي محمد ناجي تهيه شده و قربان نجفي، مارال فرجاد، رحيم نوروزي، سپيده خداوردي، شيرين ايزدي، تورج فرامرزيان، ترلان پروانه و محراب رضايي نقش‌آفريني كرده‌اند.

داستان "يك گوشه پاك و پرنور" درباره جانبازي شيميايي است كه يكسال بيشتر زنده نمي‌ماند. او به سفارش دوست در حال شهادت خود ترغيب مي‌شود ازدواج كند، تا اينكه دختري فراري پا به زندگي او مي‌گذارد.

عوامل توليد عبارتند از تصويربردار: سيروس عبدلي، مدير توليد: جمشيد ترتبي، دستيار كارگردان: منصور وثوقي، صدابردار: مرتضي كمالي، تدوينگر: امير اديب‌پرور، آهنگساز: فرشيد وحدت و منشي صحنه: مرجان تاجيك.

فيلم تلويزيوني "موقعيت رنگين‌كمان" به كارگرداني و تهيه‌كنندگي جواد مزدآبادي سه‌شنبه شش اسفند ساعت 17:30 از شبكه دو روي آنتن مي‌رود. فيلمنامه اين فيلم 90 دقيقه‌اي را عليرضا اسحاقي بر اساس طرح مزدآبادي نوشته و رامين راستاد، عليرضا اوسيوند، شهره سلطاني و حبيب دهقان‌نسب در آن بازي مي‌كنند.

داستان درباره پسر جواني به نام شهروز است كه در يك حادثه رانندگي با پيرمردي برخورده كرده و از صحنه حادثه فرار كرده است و ... تصويربرداري فيلم در شهرك دفاع مقدس و تهران انجام شده است.

ديگر عوامل توليد فيلم تلويزيوني "موقعيت رنگين‌كمان" عبارتند از تصويربردار: حسين ناظريان، صدابردار و مدير توليد: مجتبي برهاني‌زاده، طراح گريم: بابك شعاعي، تدوين: ابوذر كبيري، مرتضي شفيع آهنگساز، طراح صحنه و لباس: شهريار كلهر و دستيار كارگردان و برنامه‌ريز: حبيب قلي‌زاده.

فيلم سينمايي "چون باد" ساخته محمدعلي سجادي سه‌شنبه شش اسفند ساعت 10 صبح از شبكه سه روي آنتن مي‌رود. اين فيلم را سجادي سال 1376 با نقش‌آفريني مرحوم حسن كسبيان، حميد لبخنده، كرامت درخشنده، داريوش بابائيان، مهدي ميامي و عذرا ابدالي جلو دوربين برد.

درخلاصه داستان فيلم "چون باد" آمده است: مرتضي پس از فراغت از درس و مشق تصميم دارد با كار در يك كارگاه و اندوختن دستمزد ماهيانه يك دوچرخه تهيه كند. رحيم، پدرمرتضي كه مخالف كاركردن پسر است به او توصيه مي­كند درس­هاي سال آينده را مطالعه كند، اما آقا بزرگ با كاركردن مرتضي موافق است و ...

فيلم تلويزيوني "آزاده" به كارگرداني محمدحسين حقيقي سه‌شنبه شش اسفند ساعت 20:30 از شبكه چهار روي آنتن مي‌رود. بابك حميديان نقش اصلي اين فيلم را بازي مي‌كند.

در خلاصه داستان فيلم آمده است: عليرضا به همراه مادر و همسر باردارش زندگي مي‌كند. او براي شركت درجنگ به جبهه مي‌رود. عليرضا به خاطر ترس از جبهه مي‌گريزد، ولي وقتي به تهران مي‌آيد متوجه مي‌شود خبر شهادتش را به خانواده‌اش داده‌اند و ...

فيلم تلويزيوني "تاوان عشق" از توليدات صدا و سيماي مركز اصفهان سه‌شنبه شش اسفند ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش مي‌شود. اين فيلم به كارگرداني امير داوري، تهيه‌كنندگي عباسعلي زارعان و با نقش‌آفريني جهانبخش سلطاني، بهزاد رحيم‌خاني، اميد زندگاني و مريم خدارحمي توليد شده است.

فيلم "تاوان عشق" داستان سه دوست را روايت مي‌كند كه در اوايل انقلاب با كمك سه كارگر به دنبال يافتن يك گنج زيرخاكي مي‌روند و پس از يافتن آن بر سر تقسيم آن با كارگران درگير شده و يكي ازآنها به شدت زخمي مي‌شود و ...

مهر

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 451]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن