تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816670813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان و دقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان و دقيقه 90
ايران - مراكش ، دوازدهم فروردين در بارسلونا

به احتمال فراوان دو تيم ايران و مراكش دوازدهم فروردين در بارسلوناي اسپانيا رو درروي هم قرار مي گيرند.
گفتني است كه ، پس از انجام مذاكرات ميان فدراسيون هاي فوتبال ايران و مراكش 70 درصد توافقات انجام شده و به احتمال فراوان اين دو تيم دوازدهم فروردين در بارسلوناي اسپانيا به مصاف هم خوا هند رفت.
براساس برنامه تنظيم شده اعضاي تيم ملي ايران يك روز پس از ديدار برابر عربستان بامداد نهم فروردين براي بر پايي اردويي چهار روزه عازم اسپانيا خواهند شد و پس از انجام ديدار برابر مراكش سيزدهم فروردين به ايران بازخواهند گشت.

شايد كريمي و پتروويچ به بازي سپاهان هم نرسند

فريد زرينه پزشك تيم فوتبال پرسپوليس تهران از عدم رفع مشكل مصدوميت 2 بازيكن كليدي اين تيم و عدم حضور آنها در ديدار مقابل سپاهان خبر داد.
وي در اين خصوص گفت: تصور مي كرديم پس از بازي با برق شيراز بتوانيم پتروويچ و كريمي را در اختيار داشته باشيم; اما متاسفانه مصدوميت آنها رفع نشده است.
وي اضافه كرد: ايوان پترويچ بي شك مقابل سپاهان به ميدان نمي رود. علي كريمي نيز همچنان مشكل كمر درد دارد و بعيد است به بازي با حريف اصفهاني برسد.
وي يادآورشد: تمام تلاش خودم را انجام مي دهم تا مصدومان زودتر بهبود يابند; اما بهتر است كه براي رسيدن اين بازيكنان به شرايط بازي زياد عجله نكرده و طول درمان را رعايت كنيم.

شاهرخ شهنازي رئيس فدراسيون پينگ پنگ :
حمايت از داوران در اولويت است
شاهرخ شهنازي رئيس فدراسيون پينگ پنگ درخصوص حمايت ازداوران گفت: حمايت از داوران و مربيان اين رشته ورزشي يكي از اولويت هاي اين فدراسيون است.
وي افزود : بابرنامه ريزي هايي كه صورت گرفته تصميم داريم حتي با وجود مشكلات مالي، داوران و مربيان ايراني را تا رسيدن به درجات عالي مربيگري و داوري جهان حمايت كنيم.
وي با بيان اينكه در پرورش داوران موفق پيشرفت خوبي داشته ايم افزود:در مسابقات جهاني پينگ پنگ كه اوايل سال 88 در ژاپن برگزار مي شود،محمود رهيده و سيمين رضايي دو داور كشورمان در بخش هاي آقايان و بانوان قضاوت مي كنند.
وي با اشاره به اينكه هم اكنون داوران ايراني براي حضور در بسياري از مسابقات هزينه هاي خود را مشتركا پرداخت مي كنند،تصريح كرد: براي حضور داوران ايراني در مسابقات جهاني ، هزينه ها را از طريق فدراسيون پرداخت مي كنيم اما نبايد فراموش كرد كه فقط اعزام داوران به مسابقات جهاني نمي تواند چندان راه گشا باشد و داوران ايراني بايد در اكثر مسابقات جهاني، آزاد و بين المللي در نقاط مختلف جهان شركت كنند تا تجربيات لازم را كسب كنند.

مسابقات شمشيربازي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي
دانشگاه آزاد اسلامي تهران جنوب، قهرمان اسلحه اپه

دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب ، به مقام قهرماني اسحله اپه مسابقات شمشير بازي دانشجويان پسر دانشگاه آزاد اسلامي سراسر كشور در يزد دست يافت.
گفتني است كه ، در اين رقابت ها كه در سالن ولايت دانشگاه آزاد اسلامي يزد برگزار شد، تيم دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد به مقام نايب قهرماني رسيد و تيم هاي دانشگاه آزاد واحد شيراز و خميني شهر مقام سوم مشترك را از آن خود كردند.
در بخش انفرادي اسلحه اپه نيز "محمد رضايي " از دانشگاه آزاد واحد خوراسگان به مقام قهرماني دست يافت ، "محمدعلي منتظرياني " از دانشگاه آزاد واحد بروجرد دوم شد و " سجاد فيض عسگري " از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب به مقام سوم رسيد.
در مسابقات شمشيربازي دانشجويان پسر دانشگاه آزاد سراسر كشور در يزد ، 23 تيم طي دو روز در سه اسلحه فلوره ، اپه و سابر با هم رقابت كردند.

حضور مربي خارجي براي آموزش مربيان و داوران رشته كمانگيري روي اسب

كميته كمانگيري روي اسب از حضور مربي خارجي به منظور آموزش مربيان و داوران رشته كمانگيري روي اسب خبر داد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون تيراندازي با كمان، اين مربي انگليسي ارديبهشت ماه وارد تهران خواهد شد و يك دوره كلاس مربيگري و داوري اين رشته را به مدت 15 روز در تهران هدايت خواهد كرد. مهدي صفايي رييس كميته كمانگيري روي اسب با اشاره به مطلب فوق گفت: اين رشته از اوايل سال 2009 در ايران راه اندازي شده است كه جهت فعاليت بهينه در اين رشته و قرار گرفتن در رده بندي جهاني قصد داريم در جلسه هيات رييسه كميته جهاني اين رشته شركت كنيم. وي افزود: نماينده ايران با پيشنهاد پذيرش مسووليت كميته برگزاري و آموزش اين رشته در كشورهاي حوزه خليج فارس در اين جلسه حاضر مي شود. اين مسوول ادامه داد: در حال حاضر رشته كمانگيري روي اسب در سه باشگاه سمند، نيروي زميني ارتش و باشگاه سپاه راه اندازي شده و فعال شدن اين رشته در استانهاي چهار محال و بختياري، خوزستان، كردستان، گيلان و يزد را برنامه سال جاري داريم. صفايي گفت: در راستاي تحقق اين منظور و توسعه اين رشته ايراني ، ارديبهشت سال 88 يك دوره آموزشي با حضور مربي انگليسي در تهران برگزار خواهد شد و از اين پنج استان نيز به ترتيب دو مربي حضور خواهند داشت. به گفته وي ، در پايان اين كلاس به شركت كنندگان مدرك داوري و مربيگري از سوي فدراسيون تيراندازي با كمان ارايه خواهد شد.

قهرماني تهران مركز در مسابقات اسكواش
دانشگاه آزاد اسلامي

رقابت هاي اسكواش مردان دانشگاه هاي آزاد اسلامي سراسر كشور با حضور 36 ورزشكار از 14 واحد دانشگاهي در بخش انفرادي و تيمي در مجموعه ورزشي انقلاب تهران برگزار شد و با قهرماني تيم تهران مركز به پايان رسيد ، كرمانشاه در جاي دوم قرار گرفت و تيم هاي زنجان و آبادان مشتركا به مقام سوم دست يافتند.در بخش انفرادي مسابقات، محمدحسين سنايي با نتيجه 3 بر يك بر بابك شهابي قهرمان اين رقابت ها در سال گذشته غلبه كرد و نفر اول شناخته شد. پويا احمد آبادي و محمد امين عطايي نيز به صورت مشترك مقام سوم اين بخش از مسابقات را كسب كردند.

اعتراض باشگاه پرسپوليس به نحوه قضاوت داوران

مسئولان باشگاه پرسپوليس در نامه اي به فدراسيون فوتبال نارضايتي خود از قضاوت داوران در ديدارهاي ليگ برتر را اعلام كردند.
به گزارش فارس، صبح ديروز سران باشگاه پرسپوليس نامه اي خطاب به علي كفاشيان ارسال كرده و از قضاوت داوران در ديدارهاي اخير اين تيم گلايه كردند.
باشگاه پرسپوليس از فدراسيون فوتبال خواسته است در هفت ديدار باقيمانده ليگ برتر نظارت دقيق تري در خصوص قضاوت داوران انجام گيرد.
پرسپوليسي ها معتقدند البرز حاجي پور در ديدار اين تيم مقابل برق شيراز به اشتباه عليه اين تيم پنالتي گرفته است

مجتبي جباري هافبك تيم فوتبال استقلال تهران:
نيمه دوم به دنبال حفظ توپ بوديم

مجتبي جباري هافبك تيم فوتبال استقلال تهران پس از پيروزي يك بر صفر برابر پاس همدان درجمع خبرنگاران گفت : ما در بازي با پاس ، دو نيمه متفاوت داشتيم. در نيمه اول خيلي خوب بازي كرديم; اما در نيمه دوم عجول بوديم.
وي افزود : در نيمه دوم هر بازيكني كه صاحب توپ مي شد، با آن حركت مي كرد كه اين باعث شد به هدفمان نرسيم ، اما از اواسط نيمه به دنبال حفظ توپ بوديم تا به پيروزي برسيم.

فواد كاسب سرمربي تيم ملي پينگ پنگ :
به منظور آماده سازي ملي پوشان اردوهاي
منظمي را در نظر گرفته ايم

فواد كاسب سرمربي تيم ملي پينگ پنگ در خصوص چگونگي آماده سازي ملي پوشان جهت حضور در مسابقات پينگ پنگ جهاني ژاپن گفت: به منظور آماده سازي هرچه بهتر ملي پوشان اردوهاي فشرده و منظمي را ترتيب داده ايم ، از اينرو بازيكنان تا قبل از شروع مسابقات جهاني ژاپن در اردو به سر خواهند برد.
وي افزود: رقابت هاي جهاني پينگ پنگ ارديبهشت ماه سال آينده در يوكوهاماي ژاپن برگزار مي شود و به همين ترتيب تيم ملي كشورمان نيز در اين مسابقات حضور يافته و پيكارهاي جهاني را تجربه خواهد كرد.
وي اضافه كرد:مسابقات جهاني به دليل حضور پينگ پنگ بازان صاحب نام و قدرتمند از سطح كيفي بسيار بالايي برخوردار خواهند بود و تيم هاي شركت كننده نيز براي رسيدن به قهرماني و كسب سكوهاي برتر نهايت تلاش و كوشش خود را بكار مي گيرند.
وي ياد آور شد: با توجه به اينكه رقابت هاي ليگ برتر در مراحل پاياني قرار دارد و ملي پوشان نيز در تركيب تيم هاي مختلف در ليگ حضور دارند بنابراين ما تلاش كرديم بازيكنان در انجام ديدارهاي ليگ در تركيب تيمهايشان حاضر شوند و در پايان در تركيب تيم ملي و در اردو بسر ببرند.

صفايي رئيس فدراسيون تيروكمان غرب آسيا شد
ايران ميزبان جايزه بزرگ آسيا

اولين نشست كنفدراسيون تيراندازي با كمان آسيا با راه اندازي فدراسيون غرب آسيا و انتخاب كريم صفايي به عنوان رئيس اين كنفدراسيون به پايان رسيد.
گفتني است كه ، نخستين نشست كنفدراسيون تيراندازي با كمان آسيا با حضور كشورهاي عضو در تايلند برگزار شد كه طي آن شركت كنندگان به بررسي تقويم اجرايي آسيا پرداختند.
در اين نشست كه در حاشيه اولين مرحله جايزه بزرگ تيروكمان آسيا در سال 2009 برگزار مي شد با نظر اعضا» كنفدراسيون غرب آسيا با حضور 5 كشور عضو راه اندازي شد.
با انتخاب كنفدراسيون تيراندازي با كمان آسيا كريم صفايي به عنوان رئيس فدراسيون غرب آسيا منصوب شد تا بزودي برنامه هاي خود را براي توسعه اين رشته در اين منطقه آغاز كند.
در اين جلسه ميزباني رقابتهاي قهرماني تيراندازي با كمان آسيا در سال 2009 به كشور اندونزي سپرده شد. اين ديدارها آبان ماه سال آينده برگزار مي شود. همچنين براي سومين سال پياپي ميزباني مرحله دوم مسابقات تيروكمان جايزه بزرگ آسيا به ايران واگذار شد. ايران پيش از اين در سال 2007( اصفهان)، 2008(تهران) ميزبان مرحله دوم اين ديدارها بوده است. مرحله دوم مسابقات جايزه بزرگ تيروكمان آسيا دهه سوم ارديبهشت ماه سال آينده در تهران برگزار خواهد شد.

يوسفي به دستور كريمي پنالتي راه آهن را دفع نكرد

دروازه بان تيم فوتبال صباي قم به دستور سرمربي اين تيم از انجام واكنش در مقابل ضربه پنالتي تيم حريف خودداري كرد تا توپ بدون مشكل وارد دروازه شود.
به گزارش فارس، هنگامي كه داور در سومين دقيقه از وقت هاي تلف شده بازي در نيمه دوم، نقطه پنالتي را به نفع راه آهن نشان داد، فيروز كريمي ارشاد يوسفي را به كنار خط خواند و به وي نكته اي را گوشزد كرد. يوسفي بعد از اينكه به درون دروازه رفت بر خلاف دقايق قبل كه قصد برهم زدن تمركز داود حقي زننده ضربه پنالتي را داشت، به كنار تير دروازه رفت و دست به سينه ايستاد تا حقي بدون مشكل ضربه را بزند.

برگزاري سومين جشنواره فرهنگي - ورزشي جانبازان و ايثارگران ارتش
سازمان تربيت بدني ارتش به منظور تشويق و ايجاد انگيزه،تحرك و نشاط جانبازان وارزش نهادن به شهيدان زنده هشت سال دفاع مقدس، همزمان با سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اقدام به برگزاري سومين جشنواره فرهنگي - ورزشي ويژه جانبازان و ايثارگران ارتش نمود.
به گزارش روابط عمومي سازمان تربيت بدني ارتش جمهوري اسلامي ايران ، در اين جشنواره كه با حضور بيش از 400 جانباز از يگانهاي مختلف ارتش ، سپاه پاسداران ، نيروي مقاومت بسيج در محل سالن ورزشي كوثر نيروي زميني برگزار شد ، ورزشكاران در 7 رشته شنا ، دارت ، ويلچرراني ، تيروكمان ، بسكتبال ، وزنه برداري و مچ اندازي در دو رده ايستاده و با ويلچر با هم به رقابت پرداختند.
بر اساس اين گزارش ، در پايان اين جشنواره طي مراسمي با حضور امير سرتيپ محمودي معاون اجرايي ستاد فرماندهي ارتش ، امير سرتيپ باقري معاون هماهنگ كننده نيروي زميني و ديگر فرماندهان و مسولين حاضر ، ضمن اهداي جوايز به كليه شركت كنندگان ، از نفرات برتر نيز با اهداي مدال ، حكم و جوايز نفيس تجليل به عمل آمد.
اسامي نفرات برتر رشته هاي مختلف :
مچ اندازي : جمال جعفري - علي خپاري - مولي حيدر وند
پرتاب توپ به سبد : مجيد در يايي زاده - سيد مصطفي حدادي - حسين قزويني
تير و كمان : حسن ابو طالبي - حسن حداد يامچي - منصور قمري
ويلچرراني : مصطفي پر كره - ايوب نامداري - مهران كشاورز
شنا : مصطفي محمدي - غلامرضا نقاشيان - هادي دلفي
دارت ( كلاس اير ) : حميد خادم - مهران عبد المناف - كاظم مقدس
دارت نشسته : منصور فراست - فرج جمالي - عباس نگارش
دارت ايستاده بالاي 50 درصد : علي اكبر عابديني - عليرضا گودرزي - عباس اشكان مهر
وزنه برداري ( وزن اول ) : سيد محمد رضا ميرشفيعي - عابدين باقرمز- مجيد مهابادي
وزنه برداري ( وزن دوم ) : مهدي اسد زاده - جليل بورقي - علي فخر آور
وزنه برداري ( وزن سوم) : سيد علي مشهدي عباس - مهرداد گنج گاهي - حيدر علي عسگرزاده

يزد، قهرمان مسابقات شمشيربازي دانشگاه آزاداسلامي

مسابقات قهرماني شمشيربازي واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي كشور با معرفي افراد و تيم هاي برتر در يزد پايان يافت .
گفتني است در اين دوره از مسابقات 45 شمشيرباز در قالب 23 تيم در اسلحه هاي سابر ، فلوره و اپه به مدت دو روز رقابت كردند در قسمت تيمي و در اسلحه فلوره تيم يزد قهرمان شد و تهران جنوب دوم و تيم هاي شيراز و ميبد هم به طور مشترك سوم شدند در اسلحه اپه تيم هاي تهران جنوب و يزد مقام هاي اول و دوم را كسب كردند و تيم هاي شيراز و خميني شهر هم بر سكوي سوم ايستادند در اسلحه سابر هم تيمهاي تهران جنوب، يزد و ميبد مقام هاي اول تا سوم را به دست آوردند.در قسمت انفرادي نيز در اسلحه فلوره آقايان رضايي از خوراسگان ، ابراهيمي از رودهن، صياد قنبري از تهران شمال و ذوالفقاري از يزد ، در اسلحه اپه رضايي از خوراسگان ، منتظرياني از بروجرد ، عسكري از تهران جنوب و حكيميان از اروميه عناوين برتر را از آن خود كردند در اسلحه سابر نيز خالقي از تهران جنوب ، علي پاكدامن از اسلامشهر ، فتحي از ميب-د و حسين پاكدامن از تاكستان به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

سردار محمد حاج آقا مير رئيس كميته بازيهاي همبستگي كشورهاي اسلامي

رئيس سازمان تربيت بدني طي حكمي سردار محمد حاج آقا مير را به عنوان رئيس كميته دومين دوره بازيهاي كشورهاي اسلامي منصوب كرد.
در متن اين نامه آمده است: « با توجه به لياقت و شايستگي شما به نقش برجسته سازمان بسيج ورزش كشور كه هم اكنون مسووليت آن را هم برعهده داريد، نسبت به برگزاري هدايت و راهنمايي شركت كنندگان و برقراري نظم و انضباط اين بازي ها كه در مهر ماه سال آينده به ميزباني ايران اسلامي برگزار مي شود، همت نموده و در جهت هرچه بهتر برگزاري اين دوره از بازي ها تلاش نماييد.»
محمد حاج آقامير در حال حاضر به عنوان رئيس سازمان بسيج ورزش كشور نيز فعاليت مي كند .

مازندران،قهرمان ليگ تكواندو بسيج

هفته پاياني مسابقات هشتمين دوره ليگ تكواندو بسيج با شناخت تيم هاي برتر درسالن شهيد كيانپوركرج خاتمه يافت.
گفتني است در اين دوره ازمسابقات 187تكواندوكاردرقالب11تيم ازاستان هاي سراسر كشوربايكديگربه رقابت پرداختند كه اين نتايج به دست آمد.
نتايج ليگ برتر:تيم مازندران باكسب 30امتيازعنوان قهرماني راازآن خود كردزنجان با16امتيازنايب قهرمان شد وتهران بزرگ با14امتيازبرسكوي سوم ايستاد.
نتايج ليگ دسته يك:كردستان با كسب 16امتيازاول شد گيلان با15امتيازعنوان دوم رابه خوداختصاص داد وقم با10امتيازسوم شد.
نتايج فرم پومسه:تيم هاي اصفهان،استان تهران وفارس به ترتيب عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

قهرماني داداشي، سليماني و آقاجاني در مسابقات كشتي بسيج دانشجويي

جواد داداشي، علي اصغر سليماني و محسن آقاجاني در مسابقات كشتي آزاد بسيج دانشجويي به مقام قهرماني دست پيدا كردند.
گفتني است اين رقابت ها با حضور 157 كشتي گير در سالن مهدي حاجي زاده جويبار برگزار شد. در پايان دومين دوره رقابت هاي قهرماني كشتي آزاد بسيج دانشجويي ايران كه با شركت 24 تيم همراه بود تيم مازندران الف به مقام قهرماني رسيد. تيم هاي تهران بزرگ و قزوين نيز به ترتيب دوم و سوم شدند.
كشتي گيران برتر اين رقابت را نفرات زير تشكيل مي دهند:
55 كيلو:جواد داداشي (مازندران الف)،حامد حسن نيا (مازندران ب) ، مرتضي دنيا دوست (تهران بزرگ) و بهزاد شيرمحمدي (زنجان)
60 كيلو:علي اصغر سليماني (مازندران الف)، سيد ميثم ساداتي (مازندران ب)،مسعود كريمي (آذربايجان شرقي) و نويد بابايي (خراسان رضوي)
66 كيلو:محسن آقاجاني (تهران بزرگ)، علي گلي گرمستاني (مازندران الف)،سعيد احمدي (مازندران ب) و حسن ذبيحي (بوشهر)
74 كيلو:شاهين كيانيان (تهران بزرگ)،محسن غفاريان (قزوين)، بهرام مسلمي (گيلان) و كميل فرزان (مازندران ب)
84 كيلو:سعيد نيستاني (مازندران الف)،اصغر عبدالملكي (استان تهران)، مجيد درزي (گلستان) و محمد قاسم زاده (مازندران ب)
96 كيلو:اباذر اسلامي (مازندران الف)، كميل قاسمي (مازندران ب)،وحيد درامي مقدم (زنجان) و مرتضي ميرشمس (يزد)
120 كيلو:بهروز مهدي نژاد (مازندران ب)،پيمان گل محمدي (كرمانشاه)،حميد احمدي (كردستان) و سعيد زريني (تهران بزرگ)

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن