تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820926456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موبايل ايراني - رييس سازمان تنظيم مقررات خبر دادسهم جذب مشترك اپراتور اول و پيمانكارش تنها 38‌ميليون مشترك است


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: موبايل ايراني - رييس سازمان تنظيم مقررات خبر دادسهم جذب مشترك اپراتور اول و پيمانكارش تنها 38‌ميليون مشترك است
شركت مخابرات ايران براي افزايش سقف مشتركان خود بيش از تعداد پيش بيني در پروانه خود هنوز درخواستي به سازمان تنظيم مقررات ارائه نداده است.
به گزارش فارس، در پروانه صادره براي شركت مخابرات ايران سقف 38‌ميليون مشترك براي شركت مخابرات ايران تعيين شده است كه سهم پيمانكار مخابرات ايران و اپراتور اول در آن تفكيك نشده است. در پروانه صادره از سوي سازمان تنظيم مقررات براي شركت مخابرات ايران جذب حداكثر 38‌ميليون مشترك تا سال 1395 ديده شده است.
محمود خسروي رييس سازمان تنظيم مقررات در همين رابطه به فارس گفت: سقف 38‌ميليون مشترك‌، براي مخابرات ايران است و اين شركت براي افزايش سقف مشتركان خود از سازمان تنظيم مقررات بايد مجوز لازم را اخذ كند.
وي ادامه داد: مخابرات ايران هنوز درخواستي براي افزايش تعداد مشتركان خود خارج از پروانه به ما ارائه نداده است. خسروي در پاسخ به عدم تفكيك سهم اپراتور اول و تاليا در سقف جذب مشترك در پروانه مخابرات ايران توضيح خود را به آينده موكول كرد. در پروانه مخابرات ايران و جذب مشترك سهم اپراتور اول و پيمانكار مخابرات ايران «تاليا» تفكيك نشده است.
شركت مخابرات ايران در سال 84 طي قراردادي بي او تي با شركت تعاوني اسلامي رفسنجان مجوز واگذاري 4+2‌ميليون سيم كارت اعتباري طي پروژه‌اي به‌عنوان تاليا در راستاي خصوصي سازي و اجراي اصل 44 واگذار كرده است.
به گزارش گروه ديجيتال، در حالي كه هم اكنون اپراتور دوم در كشور مشغول فعاليت بوده و انتظار مي‌رود از نيمه دوم سال آينده نيز اپراتور سوم واگذاري‌هاي سيم كارت خود را آغاز كند، اما اپراتور دولتي همراه اول سعي دارد با بكارگيري ترفندهاي تبليغاتي و اهرم‌هاي دولتي تحت اختيار خود سهم خود را در اين بازار به بالاترين حد ممكن برساند. در حالي كه بر اساس پروانه صادره براي مخابرات ايران سقف جذب مشترك براي همراه اول و پيمانكارش، يعني تاليا تنها 38‌ميليون كاربر اعلام شده است، اما مديرعامل همراه اول چندي پيش در جشن جذب 30‌ميليون مشتركي اپراتور خود عنوان داشت تا سال آينده 38‌ميليون مشترك خواهيم داشت. اين درحالي است كه تاليا به عنوان پيمانكار مخابرات ايران هم اكنون بالغ بر يك‌ميليون مشترك داشته و بر اساس قرارداد منعقد شده اين پيمانكار مي‌تواند تعداد مشتركانش را به دو و بعد از آن به 6‌ميليون مشترك افزايش دهد. بر اساس پروانه صادر شده همراه اول تنها مجوز جذب 4‌ميليون مشترك ديگر را دارد و با توجه به پروانه‌هاي صادر شده براي اپراتور دوم و سوم و نيز قانون حمايت دو ساله از اين دو اپراتور، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اجازه صدور پروانه جديدي به منظورجذب مشترك بيشتر براي اين اپراتور را ندارد.
از سوي ديگر، بر اساس شواهد موجود 30‌ميليون مشترك همراه اول اين روزها به دنبال واگذاري بيش از حد اين اپراتور از كيفيت قابل توجهي در مكالمات و سرويس‌هاي دريافتي خود برخوردار نيستند به طوري كه به گفته مسوولان وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات تا به حال توسعه كمي براي رفع نياز بازار اولويت كاري اين اپراتور بوده و قرار است از اين به بعد بهبود كيفي خدمات هم در دستور كار قرار گيرد.
تمديد مهلت پرداخت صورتحساب همراه اولي‌ها
به‌منظور ايجاد فرصت بيشتر براي مشتركان سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه‌اول، مهلت پرداخت صورتحساب دوره‌ آذر و دي، از تاريخ 3 اسفندماه به 15 اسفندماه، تمديد شد. روابط عمومي شركت ارتباطات سيار با ارسال نمابري اعلام داشت به‌منظور رفاه مشتركان سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه‌اول، مهلت پرداخت صورتحساب دوره آذر ‌و دي تمديد شد.

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن