تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821014054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون مبارزه با جرائم اقتصادي پليس آگاهي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون مبارزه با جرائم اقتصادي پليس آگاهي
خبرگزاري فارس: معاون مبارزه با جرائم اقتصادي پليس آگاهي گفت: كار بر روي پرونده فساد مالي اخير از دو سال پيش آغاز شد اما روند بررسي اين پرونده به شكل خاص نبود بلكه اجزاي مختلف به صورت جداگانه مورد بررسي قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار انتظامي فارس، سرهنگ محمدرضا مقيمي در حاشيه همايش روساي ادارات مبارزه با جرائم اقتصادي پليس آگاهي استانهاي سراسر كشور گفت: براي مبارزه با اجرائم اقتصادي نيازمند انجام يك سري اقدامات ريشه‌اي هستيم. لذا برخورد با اين جرائم بايد تخصصي باشد و ‌آموزش‌هاي لازم در اين زمينه صورت گيرد.

وي با بيان اينكه فرستادن برخي از ماموران پليس به ديگر كشورها براي آشنايي با جرائم اقتصادي صورت گرفته در سطح دنيا در دستور كار پليس قرار دارد گفت: جرائم اقتصادي مختص تهران نيستند بلكه اين موضوع بايد در تمامي نقاط كشور مورد بررسي و رسيدگي قرار گيرد.

مقيمي اظهار داشت: كار مبارزه با فساد اقتصادي در پليس از سال 80 با پيام 8 ماده‌اي رهبر انقلاب شروع شد اما براي توفيق در اين امر نيازمند انجام يك سري اقدامات كوتاه‌مدت و بلندمدت هستيم.

معاون مبارزه با جرائم اقتصادي پليس آگاهي گفت: كار بر روي پرونده فساد مالي ۳ هزار ميلياردي از دو سال پيش آغاز شد اما روند بررسي اين پرونده به شكل خاص نبود بلكه اجزاي مختلف به صورت جداگانه مورد بررسي قرار گرفت.

وي گفت: تشكيل پليس اقتصادي يكي از آرمانهاي ناجاست كه اگر اين پليس شكل بگيرد مي‌تواند به صورت متمركز به مبارزه با جرائم بپردازد.
انتهاي پيام/

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن