تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820862774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش مجريان انتخابات موجب سرعت و صحت آن مي شودخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: آموزش مجريان انتخابات موجب سرعت و صحت آن مي شودخبرگزاري موج -


۱۷ دي ۱۳۹۰ (۱۰:۴۸ق.ظ)

آموزش مجريان انتخابات موجب سرعت و صحت آن مي شود
خبرگزاري موج - مسوول كميته آموزش انتخابات آذربايجان شرقي گفت: آموزش مجريان موجب افزايش دقت، سرعت و در نهايت صحت انتخابات مي شود.

به گزارش خبرگزاري موج، بهروز مهدوي در كارگاه آموزشي مجريان انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: آموزش مستمر و به موقع موجب افزايش مشاركت مردمي و افزايش اعتماد سازي در جامعه مي شود.
وي، رويكرد وزارت كشور در اين دوره از انتخابات را فرهنگ سازي در بين اقشار جامعه عنوان كرد و افزود: همه مردم بايد از قوانين و آيين نامه هاي اجرايي انتخابات آگاهي كامل داشته باشند.
مهدوي خاطرنشان كرد: نقش، جايگاه مردم و ميزان تاثيرگزاري آنان در سرنوشت كشور به واسطه مشاركت در انتخابات بايد تبيين شود.
وي اضافه كرد: بايد با بيان نقش مهم اقشار و گروه هاي مختلف مردم و استفاده از ظرفيت هاي مبلغين مذهبي به ويژه ائمه جمعه موجب جذب حداكثري مردم در انتخابات شد.
مسوول كميته آموزش انتخابات آذربايجان شرقي، برنامه ريزي جهت خنثي سازي تبليغات مسموم و فضاي نااميدي را از ديگر عوامل شركت بيشتر مردم دانست.
مهدوي گفت: بايد در انتخابات از نخبگان و چهره هاي برجسته ملي نيز جهت سخنراني با هدف تقويت همگرايي و همچنين قابليت هاي رسانه ها براي ايجاد فضاي شورانگيز انتخاباتي بهره برد.
وي تبليغ براي حضور و مشاركت راي اولي ها در انتخابات، برگزاري نشست ها و همايش هاي موضوعي در مدارس و دانشگاه ها و مراكز دولتي با هدف تشويق به مشاركت در انتخابات و بهره گيري از تبليغات عمومي در سطح حوزه هاي انتخابيه جهت افزايش شور و نشاط انتخاباتي را ضروري عنوان كرد.

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن