تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821152941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شروع ليگ برتر بوكس ايران قهرمان دوره قبل با پيروزي آغاز كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: شروع ليگ برتر بوكس ايران قهرمان دوره قبل با پيروزي آغاز كرد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

ليگ برتر بوكس ايران پس از يك سال تعطيلي با انجام يك ديدار آغاز شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پنجمين دوره ليگ برتر بوكس ايران عصر جمعه در سالن شهيد محمدي رباط كريم آغاز شد كه در آن تيم پيوند ساپكو اين شهرستان توانست با نتيجه‌ 6 بر 4 تيم اتحاد سيستان و بلوچستان را شكست دهد.

تيم پيوند ساپكو در اوزان 49 ، 56 ، 75 ، 81 ، 91 و 91+ در اين مبارزه پيروز شد. در وزن 49 كيلوگرم جعفر ناصري، عبدالله سياسر را شكست داد. در وزن 56ـ كيلوگرم ايمان طيبي، عبدالجبار عاج ريگي را شكست داد. در وزن 75ـ كيلوگرم جواد زهره‌وند، معين كهرازه را شكست داد. در وزن 81ـ كيلوگرم محمد شوريان، ابراهيم فعلي را از پيش رو برداشت. در وزن 91ـ كيلوگرم سالار غلامي، علي اكبر ريگي را شكست داد و بالاخره در وزن 91+ كيلوگرم مجيد سپهوند، مجتبي ريگي را از پيش رو برداشت تا شش پيروزي براي پيوند به دست بيايد.

همچنين در اين مبارزه اتحاد سيستان و بلوچستان چهار پيروزي را به دست آورد. در وزن 52ـ كيلوگرم حسين ريگي، محمد مروي را شكست داد. در وزن 60‌ـ كيلوگرم امين عسگري، مهدي هاشمي را از پيش رو برداشت. در وزن 64ـ كيلوگرم عطا عليزاده، ناصر آزادي را از پيش رو برداشت و در وزن 69‌ـ كيلوگرم مبين كهرازه با شكست محمد رضايي، آخرين پيروزي را براي اتحاد سيستان به دست آورد.

تيم پيوند ساپكو قهرمان دوره قبل است كه آبان 89 بدون انجام مبارزه فينال قهرمان شد. در دوره قبل تيم كرمانشاهي در اعتراض به وزن كشي‌ رقابت‌ها در ديدار فينال حاضر به مبارزه نشد و پيوندي‌ها براي سومين بار قهرمان ليگ برتر شدند.

در پنجمين دوره ليگ برتر بوكس ايران شش تيم در دو گروه حضور دارند، در گروه يك تيم‌هاي پيوند ساپكو، اتحاد سيستان و بلوچستان و جهان فولاد غرب كرمانشاه و در گروه دو تيم‌هاي ايران خودرو، شهرداري زنجان و نيماي نور مازندران حضور دارند.

در ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر 23 دي تيم‌هاي ايران خودرو تهران و شهرداري زنجان در سالن شهيد همت ورزشگاه شيرودي به مصاف يكديگر مي‌روند.

نكته جالب در شروع ليگ برتر اين است كه در مراسم افتتاحيه آن در رباط كريم مسولان اين شهرستان حضور داشتند و از مسولان فدراسيون كسي در اين مراسم حضور نداشت. حسين نهرودي سرمربي و همايون اميري مربي تيم ملي هم در اين مراسم حضور داشت.

انتهاي پيام

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن