تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820988751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«پرسمان رضوي» در سيره علمي و عملي امام رضا(ع) منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: «پرسمان رضوي» در سيره علمي و عملي امام رضا(ع) منتشر شد
خبرگزاري فارس: چهار جلد كتاب «پرسمان رضوي» با طرح و پاسخگويي سئوالاتي درباره سيره علمي و عملي امام رضا(ع) به همت مديريت پژوهش و برنامه‌ريزي معاونت تبليغات و ارتباطات اسلامي رضوي منتشر شد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از آستان قدس رضوي، اين كتاب در قالب چهار جلد با موضوعات حيات امام(ع)، مقام امام(ع)، حرم امام(ع) و كلام امام(ع) منتشر شده است.
در جلد اول اين مجموعه كتب با عنوان «حيات امام(ع)» در پنج فصل، ولادت و خاندان، ويژگي‌ها، دوره‌هاي زندگي، شهادت و مسائلي از حاشيه زندگي امام رضا(ع) در بخش‌هاي مختلف با طرح سئوالات متنوع و پاسخگويي به آنها بررسي شده است.
جلد دوم مجموعه كتب «پرسمان رضوي» با عنوان «مقام امام(ع)»، در شش سرفصل امامت، سيره شخصي، سيره اجتماعي، سيره عبادي، سيره علمي و سيره سياسي امام علي بن موسي الرضا(ع) طرح شده كه بخش‌هايي چون گستره علم، آراستگي و با خانواده بودن، معاشرت كريمانه، احسان و دستگيري از نيازمندان، پارسايي و بندگي، پاسخ به پرسش‌ها، هجرت بدون رغبت و مسائلي از اين دست در اين كتاب به تشريح بيان شده است.
سومين جلد اين مجموعه كتاب «حرم امام(ع)» نام دارد كه در هفت فصل مباحثي همچون روضه امام رضا(ع)، فضيلت زيارت، زيارت و زمان زيارت، آداب زيارت، اوج زيارت، دست التجا، برتري زيارت، ديدار از زائر، زيارت در ماه رجب، سلام از دور، غسل زيارت، اذن ورود، سلام بر امام(ع)، توسل، شفاي بيمار، معرفت به حق امام(ع)، ميثاق با امام(ع)، ادب حضور و فروتني و خاكساري و... مورد بررسي و پاسخگويي قرار گرفته است.
در جلد آخر اين مجموعه با نام «كلام امام(ع)» در هشت فصل احكام مختلف و اعتقادي شيعه بررسي و به بسياري از ابهامات در اين حوزه پاسخ داده شده است.
مجموعه كتب «پرسمان رضوي» در قالب چهار جلد و در 5 هزار نسخه با تأليف محمدباقر پوراميني و به همت مديريت پژوهش و برنامه‌ريزي معاونت تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي منتشر شده است و در قالب بسته‌ها و هداياي فرهنگي به زائران بارگاه منور رضوي اهدا مي‌شود.
انتهاي پيام/ب30

چهارشنبه|ا|7|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن