تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812161121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
اتصال دو ايستگاه هواي شهر اروميه به شبكه ملي پايش كشور

اروميه – خبرنگار آفرينش

مديركل حفاظت محيط زيست آذربايجان غربي گفت: در راستاي اجراي برنامه پايش آلودگي هواي شهري دو ايستگاه هواي شهر اروميه به شبكه ملي پايش كشور متصل شد. حسن عباس نژاد با بيان اينكه دو ايستگاه سنجش آلودگي هواي شهر خوي و بوكان و همچنين يك ايستگاه در اروميه نيز جهت وصل در حال بررسي و تجهيز است افزود: اين ايستگاهها قادر به سنجش آلاينده‌هاي CO،2SO،NOX،PM هستند. وي همچنين از راه‌اندازي سيستم آنلاين شناسايي آلاينده‌هاي هواي در آذربايجان غربي خبر داد و بيان داشت: اين مركز توانايي اخذ داده هاي پايش شده در سيستمهاي سنجش آلاينده‌هاي هوا را دارد و اطلاعاتي كه از واحدهاي صنعتي در زمينه آلايندگي آنها در طرح پايش به دست مي‌‌آيد به صورت آنلاين وارد اين مركز شده و ميزان آلايندگي هر يك از واحدهاي صنعتي در استان ثبت مي‌شود.

عباس نژاد پايش ميزان ذرات آلاينده، گازهاي سمي و گازهاي خروجي از دودكشها و كيفيت پساب خروجي از تصفيه خانه‌هاي صنعتي و خانگي به همراه صدور اخطار در صورت افزايش آن از حد مجاز و استاندارد به واحد مذكور را از ويژگيهاي اين سيستم عنوان كرد. مديركل حفاظت محيط زيست آذربايجان غربي با اشاره به تجهيز شهرك صنعتي شماره يك اروميه به سيستم پايش آنلاين آلودگي گفت: با هدف كنترل آلودگي كارخانجات سيمان، نيروگاهها و صنايع فولاد و همچنين واحد صنعتي پويا زركان تكاب و پتروشيمي اروميه و مياندوآب نيز در آينده نزديك بايد به اين سامانه تجهيز شوند.وي ادامه داد: با نصب سيستم پايش آنلاين آلودگي، ميزان آلايندگي اين واحدها اندازه‌‌گيري و از طريق سيستم آنلاين به مركز كنترل پايش آلودگي در اداره كل حفاظت از محيط زيست استان ارسال مي‌‌شود. عباس‌نژاد، كنترل ميزان آلايندگي واحدهاي صنعتي و تسريع در تشخيص نواقصات سيستم در بخش‌هاي مختلف واحدهاي صنعتي از طريق سيستم‌هايي كه در واحدهاي صنعتي نصب مي ‌شود را از ديگر مزيتهاي نصب سيستم آنلاين پايش آلودگي هوا اعلام كرد.

رئيس تبليغات اسلامي فيروزكوه خبر داد؛

تسريع در روند ايجاد موسسات قرآني در فيروزكوه

فيروزكوه - خبرنگار آفرينش

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فيروزكوه از بررسي اسناد و مدارك متقاضيان موسسات و خانه‏هاي قرآني در شهرستان فيروزكوه خبر داد. حجت‏الاسلام داوود ضميررضواني در گفت‏وگو با خبرنگارآفرينش در اين باره بيان داشت: با حضور كارشناس دارالقرآن تبليغات اسلامي استان تهران، اسناد و مدارك خانه‏هاي قرآني شهرستان فيروزكوه در اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان بررسي شد. رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فيروزكوه گفت: در اين مقطع، پرونده دو متقاضي موسسه قرآني و دو متقاضي خانه قرآن روستايي مورد بررسي قرار گرفت.ضميررضواني افزود: با توجه به نياز شهرستان و بعد مسافت فيروزكوه از مركز استان تهران، مقرر شد تا بدون گذراندن دوران مجوز موقت، مجوز دائمي براي موسسات قرآني صادر شود. رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فيروزكوه افزود: بررسي اسناد و مدارك متقاضيان موسسات و خانه‏هاي قرآني با پيگيري‏هاي اين اداره انجام شد. رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فيروزكوه همچنين از برگزاري گفتمان ديني در دبيرستان 17 شهريور فيروزكوه خبر داد و گفت: گفتمان ديني با محوريت شخصيت حضرت فاطمه معصومه (س) در دبيرستان دخترانه 17 شهريور فيروزكوه برگزار شد. ضميررضواني افزود: در اين گفتمان، به چگونگي تشريف فرمايي حضرت معصومه (س) به ايران و ماجراي حضور ايشان در شهر قم اشاره شد و دانش‏آموزان با القاب اين بانوي بزرگوار اسلام شامل "تقيه"، "شفيعه"، "مرضيه"، "رضيه"، "محدثه" و "كريمه" آشنا شدند. وي بيان كرد: همواره در زيارت آن بانوي بزرگوار مي‏خواهيم كه ايشان در نزد خداي متعال از ما شفاعت كنند و لازم بود تا دانش‏آموزان با اين مفاهيم آشنا شوند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فيروزكوه در ادامه به توزيع ماهنامه "انديشه معلم" در شهرستان فيروزكوه اشاره كرد و گفت: ماهنامه علمي و فرهنگي انديشه معلم بين دبيران و كادر آموزشي دبيرستان‏ها و مدارس شهر فيروزكوه توزيع شد. ضميررضواني اضافه كرد: 150 جلد نشريه معلم در پيش‏شماره اول و دوم با موضوعاتي از قبيل هنر تربيت، كودكان‏ بردگان امپراطوري رسانه، تشكيل خانواده و رفع نيازمندي‏ها و ماليخولياي صهيون، در بين كادر آموزشي و دبيران دبيرستان‏ها و مدارس آموزش و پرورش شهرستان فيروزكوه توزيع شد. ضميررضواني همچنين از برگزاري جلسه روحانيان شهرستان فيروزكوه خبر داد و گفت: جلسه روحانيان شهرستان فيروزكوه در اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان و با حضور امام جمعه فيروزكوه برگزار شد در آن، مسائل و مشكلات فرهنگي و ديني منطقه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.وي بيان كرد: روحانيان فيروزكوهي در پايان اين نشست ضمن تاكيد بر توجه بيشتر هيئت‏هاي مذهبي و تشكل‏هاي مردمي نسبت به مناسبت‏هاي مذهبي و استفاده بهتر از اين ايام براي ترويج فرهنگ ناب محمدي (ص) در بين اقشار مختلف جامعه خصوصاً جوانان، خواستار كمك دولت براي احداث خانه عالم در شهرها و روستاها براي حضور روحانيان و بيان مضرات بي‏حجابي و بدحجابي، مصرف مواد مخدر و . . . از سوي مبلغان شدند.

اولين كنگره علمي پيشگيري اوليه اعتياد در استان البرز برگزار مي‌شود

كرج – خاكپور

هشتمين جلسه كميته فرهنگي – پيشگيري شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان البرز با حضور نمايندگان دستگاههاي عضو در محل اداره كل بهزيستي استان البرز برگزارشد. به گزارش روابط عمومي اداره كل بهزيستي استان البرز در اين جلسه معصومه توكلي كارشناس مسئول پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي بهزيستي استان بر ضرورت تهيه نقشه راه پيشگيري از اعتياد توسط دستگاههاي مربوطه تاكيد كرد وگفت: اولين كنگره علمي پيشگيري اوليه اعتياد در استان البرز در نيمه دوم بهمن ماه جاري در تالار امام خميني (ره) دانشكده پرديس كشاورزي شهرستان كرج برگزار مي‌شود.

وي افزود: اين كنگره براي اولين بار با محوريت پيشگيري اوليه از اعتياد در محيطهاي آموزشي، محيط كار، خانواده ورسانه در استان البرز برگزار مي شود. توكلي خاطر نشان ساخت: در راستاي كيفي‌تر كردن اين كنگره تهيه 5 مقاله توسط اساتيد برجسته حوزه پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي و اعتياد سفارش داده شده است .همچنين نمايشگاهي از دستاوردهاي علمي وپژوهشي دستگاههاي عضو كميته به‌ويژه دانشگاهها در حاشيه اين كنگره برگزار خواهد شد. وي تصريح كرد: اطلاع رساني وآگاهي سازي جامعه از طريق رسانه‌ها و سازمانها در خصوص خطرات استفاده از مواد روانگردان صنعتي از اهداف اصلي اين كنگره است. برپايه اين گزارش، كميته اجرايي اولين كنگره علمي پيشگيري اوليه اعتياد در استان البرز متشكل است از : اداره كل بهزيستي استان البرز، اداره كل آموزش وپرورش، شوراي مبارزه با موادمخدر استان ودانشكده پرديس كشاروزي كرج.

تحول در سيستم پاسخگويي به ارباب رجوع

رباط كريم - اصغري

مدير روابط عمومي و بازرس ويژه طرح تكريم ارباب رجوع شهرداري رباط كريم گفت: ايجاد روحيه نشاط و شادابي بين كاركنان يكي از شيوه هاي موثر در پيشبرد اهداف سازمانها به شمار مي رود كه مديران هميشه سعي دارند با استفاده از اين ابزارها بهترين سرويس را به ارباب رجوع و شهروندان ارائه كنند. رضا صفائي در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به اينكه شهرداري محلي براي پاسخ به نيازهاي شهروندان در حوزه هاي مختلف شهري است، پاسخگويي مناسب به آنها براي رسيدن به نتيجه مطلوبتر از دغدغه هاي هميشگي مسئولان اين نهاد بوده است. وي افزود: در اين زمينه با رفتار مناسب و اسلامي كارمندان در حوزه هايي كه بيشترين ارباب رجوع را دارند تا حدودي به اين مهم جامه عمل پوشانده‌ايم. وي گفت: معاونتهاي فني و شهرسازي، فني و عمراني ، خدمات شهري و ... با آموزش كاركنان در آن حوزه و نحوه برخورد و پاسخگويي به ارباب رجوع، رضايت هرچه بيشتر شهروندان را كسب مي‌كنند.

300پروژه‌ي در دست اقدام شركت آب و فاضلاب يزد

يزد- اكبر خيرخواه

علي اسلامي، مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد گفت: اين شركت هم‌اكنون 300 پروژه در حجمهاي كوچك ،متوسط وبزرگ را در دست اقدام دارد. مدير عامل آبفا به مناسبت سالروز تشكيل شركتهاي آب و فاضلاب (11 دي‌ماه)در جمع خبرنگاران استان با بيان اينكه پروژه‌هاي ياد شده بيش از 100 ميليارد تومان هزينه در بردارد افزود: خطوط انتقال آب به ندوشن، و بهاباد، تصفيه‌خانه فاضلاب يزد ، اردكان و تفت را از اهم اين پروژه‌ها است. وي عمر متوسط شبكه‌هاي توزيع آب و فاضلاب استان را 30 سال بيان كرد و اظهار داشت: سالانه بين 150 تا 200 كيلومتر شبكه در استان اصلاح و بازسازي مي‌شود. مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد اضافه كرد: هم چهار هزار كيلو متر شبكه‌هاي توزيع آب استان نياز به بازسازي و اصلاح دارد. وي از كاهش هفت درصدي ميزان مصرف آب با اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها در استان خبر داد و گفت: اميدورايم كه صرفه جويي ادامه داشته باشد.

همزمان با هفته وقف در همدان برگزار مي‌شود:

اجراي 10 نمايش خياباني با موضوع وقف و امامزادگان

همدان- شهناز محمدي

مديركل اوقاف و امور خيريه استان همدان از اجراي 10 نمايش خياباني با موضوع وقف و امامزادگان در همدان خبر داد. حجت‌الاسلام محمد صالحي به توليد سه قطعه انيميشن، 24 قطعه فيلم و برنامه مستند با موضوع معرفي موقوفات و اماكن متبركه استان اشاره و اظهار كرد: در سال جاري توليد برنامه راديويي "راه آسماني"، برنامه تلويزيوني "وقف، احسان ماندگار"، نمايشگاه‌هاي مختلف با موضوع وقف و موقوفات نيز از جمله مهم‌ترين فعاليت‌هاي انجام شده در راستاي معرفي و تبيين فرهنگ وقف در استان، بوده است. وي با بيان اينكه بر اساس نيازهاي روز جامعه حوزه روابط عمومي در سال جاري با انعقاد قرارداد با صدا و سيما نسبت به توليد بيش از هزار دقيقه فيلم، مستند، برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني اقدام كرده است. به گفته وي، توليد و اجراي 10 تئاتر و نمايش خياباني در اوايل هفته وقف ماه جاري با موضوع وقف و امامزادگان در سطح استان در دست اقدام است. مديركل اوقاف و امور خيريه استان همدان با بيان اينكه در سال جاري توليد فيلم مستند تلويزيوني "وقف، احسان ماندگار" در 12 قسمت با موضوع معرفي موقوفات و امامزادگان استان همدان مورد توجه قرار گرفته است، تصريح كرد: اوقاف و امور خيريه استان همدان در راستاي ترويج فرهنگ وقف و معرفي موقوفات و امامزادگان استان همدان در سال جاري با توليد بيش از 100 برنامه راديويي و تلويزيوني با موضوع وقف و موقوفات گام مؤثري برداشته است. وي با اشاره به ساخت و پخش برنامه راديويي "راه آسماني" در راستاي ترويج سنت حسنه وقف در راديو همدان، ابراز كرد: سه قطعه انيميشن شش دقيقه‌اي در خصوص وقف و موقوفات نيز توليد شده‌اند كه در هفته وقف رونمايي مي‌شود. صالحي با اشاره به ساخت هفت قسمت فيلم مستند 15 دقيقه‌اي در ارتباط با معرفي امامزادگان استان همدان با بيان احكام وقف در برنامه راديويي "دل و ديده"، عنوان كرد: مي‌توان مفهوم اين سنت نبوي و علوي را به مردم با استفاده از رشد و ارتقاي توليد برنامه‌هاي مستند راديويي و تلويزيوني با موضوع وقف و موقوفات انتقال داد. وي در پايان با بيان اينكه وقف از جمله بهترين و مؤثرترين شيوه‏هاي انفاق است، خاطرنشان كرد: وقف امر نيكي است كه آثار و خيرات آن تا ابد با وقف مال به محرومان و نيازمندان شامل حال واقف مي‏شود و از بهره‏هاي معنوي و اخروي آن سود مي‏برد.

نماينده مردم تهران در بازديد از منطقه 19:

تحول چشمگير منطقه 19 در عرصه‌هاي عمراني، فرهنگي و اجتماعي

شهرري - خسروي

نماينده مردم تهران و عضو فراكسيون زنان و كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: منطقه 19 در يك ساله گذشته متحول شده است. دكتر زهره الهيان در بازديد دوره‌اي از منطقه 19 با ابراز خرسندي از فعاليتهاي انجام شده توسط مديريت شهري گفت: از سال گذشته تاكنون اتفاقات بسيار خوبي در عرصه‌هاي عمراني، فرهنگي و اجتماعي در اين منطقه افتاده كه چهره آن را تغيير داده است. وي با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در مراسم درختكاري سال گذشته، بوستان ولايت را نمادي از تلاش و خدمت‌رساني مديريت شهري به مردم برشمرد و افزود: اين حركت به بركت حضور رهبر فرزانه و اطلاع ايشان از وضعيت اين منطقه بوده كه با تلاش و همت بسيار مديريت شهري در يك فرآيند كوتاه‌مدت ولي جهادي و اعتقادي به ثمر نشسته است. الهيان در بازديد از مجموعه شهربانو، تلاش مديريت شهري را براي رفاه و آسايش بانوان ستودني خواند و اظهار داشت: ايجاد اين مراكز تلاشي براي بهبود وضعيت بانوان و ايجاد نشاط و تعالي براي آنان است كه بايد بانوان قدر فرصتهاي پيش رو را دانسته و از آن بهره‌مند شوند. رييس كميته حقوق بشر كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي احداث سراهاي محله و استقرار مديران محلي را فرصتي براي مشاركت مردم در رفع نيازهاي فرهنگي و اجتماعي دانست و افزود: وقتي مردم پا به عرصه فعاليت فرهنگي بگذارند نيازها بهتر شناخته مي‌شود و راه حلهاي آسانتري براي رفع آن به كار گرفته خواهد شد. وي در پايان با تقدير از زحمات شهردار منطقه اظهار اميدواري كرد كه اين روند ادامه يابد. در اين بازديد مهندس فتح اللهي شهردار منطقه از حضور نمايندگان مردم براي پيگيري برنامه‌هاي مديريت شهري ابراز خرسندي كرد و گفت: اين بازديدها فرصتي براي نشان دادن فعاليتهاي انجام شده و ارائه درخواستهاي شهروندان به مسئولان است. وي با اشاره به تقسيم كار نمايندگان تهران براي حضور در مناطق شهرداري افزود: براساس اين تقسيم كار حضور و نظارت نمايندگان تهران در منطقه 19 به عهده خانم الهيان است كه در اين مدت با جلسات و بازديدهاي متوالي از فعاليتها مطلع شده و پيگيري برخي امور شهرداري بوده اند كه از زحمات ايشان قدرداني مي‌شود. اين بازديدها از بوستان ولايت، مجموعه شهربانو، تالار پذيرايي ياس، كتابخانه علامه اميني، ورزشگاه شهداي خاني‌آباد نو و سراي محله شريعتي شمالي به مدت 4 ساعت به طول انجاميد.

عضو ارشد تشكل جمعيت الامان لبنان:

مديريت شهري تهران، الگوي كلان شهرهاي جهان اسلام

اسلامشهر – محمدرضا عباسي

شيخ خضر نورالدين عضو ارشد تشكل جمعيت الامان كشور لبنان كه در رأس هيأتي از اعضاي اين تشكل، جهت بازديد از بوستان بزرگ بانوان نرگس به منطقه18 تهران سفر كرده بود ،اظهار داشت : مديريت شهري در تهران الگوي مناسب براي كلان شهرهاي جهان اسلام است. عضو ارشد تشكل جمعيت الامان لبنان گفت: خوشبختانه پس از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران ، سيماي شهر تهران دچار دگرگوني اساسي شده و پيشرفتهاي ملموسي در زمينه ارتقاء فرهنگ شهر نشيني شهروندان مشاهده مي‌كنيم. شيخ نورالدين افزود: طبق اطلاعاتي كه به‌دست آورده‌ام، براساس تدابير دكتر قاليباف شهردار تهران مجموعه شهرداري از يك سازمان صرف خدماتي، به نهادي اجتماعي و فرهنگي تبديل و شهروندان به آساني مي‌توانند نظرات، پيشنهادات و حتي انتقادات خويش را به اطلاع ايشان برسانند.

وي بيان داشت: پيشرفتهاي بزرگ در زمينه تونل‌سازي، گسترش معابر و شبكه حمل و نقل عمومي، كاهش دخالت نيروي انساني در جمع‌آوري زباله‌هاي منازل، رفت وروب معابر و همچنين ارتقاء ساير زير ساختهاي شهري برگ زريني در كارنامه مديريت شهري تهران به شمار رفته و الحق و الانصاف كه اين اقدامات مي تواند الگوي مناسبي براي ساير كلانشهرهاي جهان اسلام باشد و منطقه 18 نيز از اين قاعده مستثني نيست. ابراهيم مداحي شهردار منطقه 18 در جريان اين بازديد با ارائه گزارشي از اهم اقدامات شهرداري در جنوبغرب تهران طي 3 سال گذشته گفت: آنچه براي شهرداري اين منطقه ،در اين مدت مهم بوده، اجراي طرحها و پروژه‌هاي مختلف در بخشهاي عمراني، ترافيكي، ورزشي، اجتماعي، فرهنگي و خدماتي و... با نظر مشورت شوراياران و شهروندان است و در اين زمينه طي 43 ماه گذشته،اين منطقه به پيشترفتهاي خوبي نائل آمده و بهره‌برداري از 1000 طرح در اين بخش از شهر تهران، مي‌تواند گواهي بر اين مدعا باشد. شايان ذكر است كه علي محمد مختاري رئيس سازمان پاركها و فضاي سبز تهران نيز در جريان اين بازديد با ارائه گزارشي، روند احداث و امكانات موجود در بوستان بزرگ بانوان نرگس در منطقه 18 تهران را براي ميهمانان و بازديدكنندگان تشريح نمود.

جمعه|ا|16|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن