تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820833491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

۱۷ تن مواد مخدر در اصفهان كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: ۱۷ تن مواد مخدر در اصفهان كشف شد
به گزارش مهر، سردار حسن كرمي در خصوص عملكرد مقابله‌اي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان طي ۹ ماهه اول سال جاري اظهار داشت: در پي فعاليت‌هاي گسترده واحدهاي اجرايي و عملياتي دستگاه‌هاي مقابله‌اي استان اصفهان، مقدار ۱۶ تن و ۱۶۵ كيلو انواع مواد مخدر كشف و ضبط و تعداد ۱۰۶ باند قاچاق و توزيع مواد مخدر نيز منهدم شدند.

وي اضافه كرد: همچنين با همكاري تمامي دستگاه‌هاي مقابله‌اي استان از جمله نيروي انتظامي، سپاه، سربازان گمنام امام زمان (عج) و سازمان زندان‌ها در ۱۰ روز اول دي ماه سال جاري نيز مقدار يك تن و ۶۰ كيلو گرم انواع مواد مخدر شامل ترياك، كراك و هروئين از دو باند بزرگ قاچاق و توزيع كشف و ضبط شد.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اصفهان بيشترين كشفيات مواد مخدر در استان را مربوط به ترياك با مقدار نزديك به ۱۳ تن و پس از آن كراك، هروئين، مورفين و شيشه عنوان كرد و اظهار داشت: در مجموع عمليات‌هاي صورت گرفته تعداد ۱۶هزار و ۲۶۰ نفر دستگير و تحويل مراجع قضايي استان شدند.

كرمي تصريح كرد: از بين دستگير شدگان تعداد ۱۰ هزار و ۵۷۰ نفر نگه‌دارنده، ۶۶۰نفر قاچاقچي و سه هزار و ۳۵۰ نفر توزيع كننده بودند كه در اين رابطه هم ۲۸قبضه سلاح، ۳۰۰دستگاه خودروي سبك و سنگين و بيش از ۷ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال وجه نقد توقيف شده است.

وي با بيان اينكه عمليات‌هاي گسترده و كشفيات وسيع توسط دستگاه‌هاي مقابله‌اي استان سبب شده تا قاچاقچيان از پوشش‌هاي مختلف براي قاچاق مواد مخدر استفاده كنند، گفت: به ياري خدا و هوشياري واحدهاي عملياتي سطح استان، آن‌ها در اين زمينه هم موفق نبودند به طوري كه در سال جاري چندين باند قاچاق كه اقدام به وارد كردن مواد به استان با پوشش‌هايي چون كندوي عسل، رب گوجه فرنگي و توپ فوتبال كرده بودند، شناسايي و منهدم شدند.

جمعه|ا|16|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن