تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820862800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تخصيص اعتبارات براي سرعت بخشيدن به پروژه‌ها استفاده شودخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: تخصيص اعتبارات براي سرعت بخشيدن به پروژه‌ها استفاده شودخبرگزاري موج -
۱۶ دي ۱۳۹۰ (۱۲:۱۴ب.ظ)

تخصيص اعتبارات براي سرعت بخشيدن به پروژه‌ها استفاده شود
خبرگزاري موج - استاندار سيستان و بلوچستان گفت: مسئولان دستگاه‌هاي مختلف سيستان و بلوچستان بايد از اعتبارات اختصاص داده شده به استان در زمينه سرعت بخشيدن به اجراي بهينه پروژه‌ها استفاده كنند.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي استانداري سيستان و بلوچستان، علي محمد آزاد در جلسه شوراي فني سيستان و بلوچستان اظهار داشت: اجراي طرح‌هاي عمراني بايد با جديت و سرعت عمل بيشتري دنبال شود.
وي افزود: تسريع در اجراي طرح‌هاي عمراني در كنار افزايش رفاه شهروندي، رضايتمندي مردم را در بر دارد.
استاندار سيستان و بلوچستان بيان كرد: در اين زمينه دستگاه‌هاي اجرايي بايد با نگاهي دقيق بر نحوه اجرا و حفظ كيفيت طرح‌هاي اجرا شده نظارت داشته باشند.
آزاد ادامه داد: كنترل و نظارت بر طرح‌هاي مختلف عمراني ضروري است زيرا از بودجه بيت‌المال براي انجام آنها استفاده مي‌شود.
وي اضافه كرد: مهم‌ترين چالشي كه در پروژه‌هاي عمراني با آن مواجهه هستيم، طولاني شدن زمان اجراي آنهاست كه بايد براي رفع آن چاره انديشي كرد.
استاندار سيستان و بلوچستان با تأكيد بر رعايت جدول زمانبندي در اجراي پروژه‌ها گفت: اگرچه اختصاص به موقع بودجه و اعتبارات در تسريع اجراي پروژه‌ها تأثير دارد اما بايد از اعتبارات موجود در راستاي سرعت دادن به اجراي پروژه‌ها استفاده بهينه كرد.
آزاد خواستار برنامه‌ريزي براي افزايش پيشرفت فيزيكي پروژه‌هاي عمراني تا پايان سال شد.
وي به سامانه ملي كنترل و نظارت بر طرح‌ها و پروژه‌هاي عمراني كشور اشاره كرد و افزود: تمام دستگاه‌ها بايد پروژه‌ها، اعتبارات، اختصاص، جذب و پيشرفت فيزيكي را در اين سامانه ثبت كنند و دفتر فني نيز اين موارد را با بازديدهاي دوره‌اي راستي آزمايي و پيگيري كند.
استاندار سيستان و بلوچستان بيان داشت: در راستاي استخراج نتايج سال 88 اين سامانه، در راستاي تحقق طرح‌هاي عمراني در سطح استان، شهرستان زهك رتبه نخست را به خود اختصاص داد و زابل و سيب و سوران دوم و سوم شدند.
آزاد عنوان داشت: مبادله سالانه بيش از 3 هزار موافقتنامه در استان و وجود حدود 3 هزار و 759 پروژه عمراني به دغدغه مسئولان در حوزه عمراني تبديل شده كه بايد هرچه سريع‌تر به نتيجه برسد.
وي درباره ارتقاي كيفي پروژه‌هاي عمراني در سيستان و بلوچستان نيز گفت: تعداد پروژه‌هاي عالي و بسيار خوب در مقايسه با سال‌هاي گذشته افزايش يافته است.
انتهاي پيام/م

جمعه|ا|16|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن