تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 29 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811633815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار
كاهش تورم محور اصلي بسته بانك مركزي در سال آينده
اگر تورم كاهش يابد زمينه براي كاهش نرخ سود بانكي در سال آينده وجود دارد. حميد برهاني - مديرعامل بانك صادرات - با بيان اينكه تاكنون در حدود چهار هزار ميليارد ريال گواهي سپرده توسط بانك صادرات فروخته شده است گفت: انتشار گواهي سپرده توسط بانك ها در جذب نقدينگي موثر است و به نظر مي رسد زمينه اي براي پولشويي وجود ندارد. وي درباره فروش املاك مازاد بانك ها توضيح داد: تاكنون چندين بار املاك مازاد را به مزايده گذاشته ايم و بخشي از اين املاك به فروش رفته است. او اضافه كرد: همچنين مدتي است كه املاك بانك ها به شركتي به صورت جمعي از طرف شوراي هماهنگي واگذار شده و اين شركت ليستي از تمام بانك تهيه كرده و به مزايده گذاشته شده است و منتظر فروش املاك هستيم.

مديرعامل صندوق تعاون خبر داد:
تقسيط سهم آورده متقاضيان مسكن مهر
مديرعامل صندوق تعاون كشور از تقسيط سهم آورده متقاضيان مسكن مهر خبر داد و گفت: اعضاي تعاوني هاي مسكن مهر كه توانايي پرداخت كامل سهم آورده خود را در طرح ندارند، مي توانند با سپرده گذاري در صندوق تعاون از مزاياي دريافت وام و تسهيلات نيز بهره مند شوند. ماشا»الله عظيمي - مديرعامل صندوق تعاون كشور - گفت: براي آن دسته از متقاضيان مسكن مهر كه امكان پرداخت كامل آورده خود ندارند، پيش بيني كرده ايم كه اين سهم آورده به صورت اقساطي دريافت شود; به اين نحو كه صندوق تعاون دفترچه اقساط براي آن ها صادر مي كند و متقاضيان مي توانند سهم خود را طي چند قسط پرداخت كنند.

افراد مسن وديعه گذار بانك ملت مي توانند به عمره بروند
سازمان حج و زيارت از افراد مسن كه داراي سند بانك ملت هستند دعوت كرد كه با اصل شناسنامه و كارت ثبت نام بانك ملت به دفاتر زيارتي مراجعه و براي تشرف به عمره نام نويسي كنند. به گزارش روابط عمومي سازمان، كليه ي كساني كه متولد 1307 و قبل از آن هستند و كارت مخصوص تشرف به عمره از بانك ملت را در اختيار دارند، مي توانند در اين فراخوان سازمان حج و زيارت شركت كنند. اين فراخوان شامل همه افراد كهنسال مي شود كه در قرعه كشي بانك ملت پذيرفته شده و يا پذيرفته نشده اند و چنان چه اين عده در قالب گروه هاي چند نفره وديعه گذاري كرده باشند، افراد ديگر گروه نمي توانند به كاروان ها مراجعه داشته باشند. سازمان حج و زيارت به اين عده از تاريخ دهم تا پانزدهم اسفند ماه مهلت داده كه به دفاتر زيارتي سراسر كشور مراجعه و ظرفيت هاي خالي ماه هاي فروردين و ارديبهشت و خرداد را تكميل كنند.

معاون سازمان خصوصي سازي خبر داد:
واگذاري يك بيمه و يك بانك تا2 هفته آينده در بورس
معاون امور آماده سازي سهام سازمان خصوصي سازي آخرين وضعيت واگذاري شركت هاي دولتي در آخرين ماه سال را تشريح كرد. اسماعيل غلامي از واگذاري يك بيمه و يا يك بانك ديگر تا دو هفته آينده خبر داد و گفت: تا دو هفته آينده بيمه البرز و يا يكي ديگر از بانك ها در بورس اوراق بهادار عرضه مي شوند كه البته اين امر مستلزم توافق با بيمه البرز و بورس است. وي با بيان اينكه در حال حاضر بانك تجارت آماده واگذاري است و صورت هاي مالي آن ارايه شده است اضافه كرد:همچنين از بين شركت هايي كه در برنامه واگذاري قرار دارند شركت حفاري شمال نيز آماده عرضه بوده و اگر بورس اجازه دهد و شرايط بازار مساعد باشد ظرف روزهاي آينده وارد بورس مي شود. غلامي خاطرنشان كرد: شركت حفاري شمال در حال حاضر داراي مشتري است و نسبت به ساير شركت ها زودتر واگذار مي شود زيرا تمامي اقدامات آن نهايي شده است و هيچگونه مشكلي ندارد. معاون سازمان خصوصي سازي در ادامه در خصوص وضعيت واگذاري نيروگاه ها كه قرار بود در اسفند ماه از طريق مزايده واگذار شوند گفت: در مورد نيروگاه ها مقرر شده است كه كميته اي تعهدات شركت هاي نيروگاهي به توانير و نحوه پرداخت به دولت را بررسي كرده و در سرمايه آنها لحاظ كند.

آغاز جشنواره فروش ويژه محصولات پارس خودرو
فروش فوري محصولات پارس خودرو، تحويل اسفند ماه در نمايندگي هاي مجاز اين شركت آغاز شد. به گزارش ستاد خبري شركت پارس خودرو فروش ويژه محصولات اين شركت با تسهيلات استثنايي در نمايندگي هاي فروش اين شركت در سراسر كشور آغاز شد.در اين گزارش آمده است تحويل خودرو به صورت فوري و مدت دار ، تحويل خودرو در سال 87 با مدل 88 ، اعطاي تسهيلات بانكي كم بهره و بي بهره ، اعطاي تخفيف و سود مشاركت 12 الي 15 درصد براي برخي محصولات و تنوع محصولات ارائه شده از بزرگترين ويژگي هاي اين جشنواره است .

مدير طرح و برنامه بانك مسكن خبر داد:
آغاز ثبت نام وام 8 ميليون توماني مسكن واحدهاي نيمه تمام از امروز
ثبت نام براي ارائه تسهيلات مسكن به واحدهاي نيمه تمام تا سقف 80 ميليون ريال در سراسر كشور از فردا (شنبه 10 اسفند) آغاز مي شود. فريد جلالي عزيزپور - مدير طرح و برنامه بانك مسكن - درباره تسهيلات بانك مسكن به واحدهاي نيمه تمام تا سقف 80 ميليون ريال اظهار كرد: اين تسهيلات فقط به واحدهايي كه حداقل 60 درصد پيشرفت فيزيكي دارند تعلق پيدا مي كند. وي ادامه داد: متقاضيان مي توانند با مراجعه به سايت بانك مسكن تمام اطلاعات لازم را كسب كنند و متقاضيان بعد از دريافت فرم و تكميل آن در نوبت قرار مي گيرند. به گفته وي بانك بر اساس اولويت هاي در نظر گرفته شده و ميزان ثبت نام شدگان به متقاضيان تسهيلات لازم تا سقف 80 ميليون ريال براي هر واحد تسهيلات را ارائه مي دهد. جلالي عزيزپور با بيان اينكه طول دوران مشاركت در اين تسهيلات حداكثر يك سال بوده است عنوان كرد: در صورت تبديل آن به فروش اقساطي مدت باز پرداخت تسهيلات چهارسال تعيين شده است. وي با بيان اينكه ثبت نام براي دريافت وام هشت ميليون توماني ساخت طرح هاي نيمه تمام مسكن از طريق سايت در تهران و شهرستان و از تاريخ دهم تا پانزدهم اسفندماه شروع و ثبت نام مي شود عنوان كرد: در تهران چنانچه كساني كه حساب در يكي از شعب بانك مسكن داشته باشند مي توانند ثبت نام كنند و براساس تاريخ اعلام شده به شعبي كه حساب در آنجا افتتاح شده براي تكميل ثبت نام و اسم نويسي اقدام كنند. وي خاطر نشان كرد: در حال حاضر هيچ وام و پولي داده نمي شود و براساس كد رهگيري كه سيستم مي دهد به ترتيب اولويت به متقاضيان وام داده مي شود.

مدير نظارت و بازرسي شوراي اصناف خبر داد:
آماده باش براي نظارت بر بازار شب عيد
مدير واحد نظارت و بازرسي شوراي اصناف كشور اظهار كرد: شرايط براي واگذاري كامل كار نظارت بازرسي از واحدهاي صنفي خرد به خود اصناف مهياست. رضا كرمي در گفت وگو با ايسنا اظهار كرد: تمام واحدهاي نظارت و بازرسي مجامع امور صنفي در مراكز استان ها ابراز آمادگي كرده اند كه اين كار را برعهده بگيرند; واحدهاي نظارت و بازرسي اصناف در 284 شهر راه اندازي شده اند و در چند شهر مثل اراك مديريت بازرسي از واحدهاي صنفي خرد تحويل اصناف شده است. او گفت: شرايط خوبي فراهم شده است و در همين راستا سيستم جامع نظارت و بازرسي اصناف هم راه اندازي شده كه از اواسط اسفند ماه آغاز به كار مي كند و نرم افزار اين سيستم قادر است آماده عملكردها واحدهاي نظارت و بازرسي در 300 نقطه را به صورت شبكه به هم متصل كند. مدير واحد نظارت و بازرسي شوراي اصناف كشور گفت: با توجه به آماري كه از سراسر كشور داشته ايم قيمت ها رو به كاهش است و اگر حتي اجناس با قيمت بالا هم خريداري شده بودند اصناف موظف به ارائه آن به قيمت روز هستند و اين موضوع در حال حاضر با موفقيت خوبي اجرايي شده است. كرمي افزود: بسياري از اصناف در اين زمينه همكاري كرده اند و در جاهاي ديگري هم با مقاومت ها كار به پيش مي رود. او با اشاره به صدور بخشنامه ويژه اي براي شب عيد گفت: از 15 اسفند تا 15 فروردين آماده باش اعلام كرده ايم براي اتحاديه هاي خشكبار و آجيل، ميوه و پوشاك ستادي در مجامع امور صنفي تاسيس كرده ايم كه به صورت منظم در مراكز توزيع حضور داشته باشند. كرمي افزود: واحد نظارت و بازرسي در تمام عيد به صورت شيفت در خدمت مردم است تا پاسخگوي تمام آن ها باشيم و بازرسي هاي مستمري داشته باشيم. او با بيان اينكه وظيفه نظارت بر 300 نمايشگاه بهاره به عهده اين واحد است گفت: دستورالعمل ها براي نظارت مشخص شده و غرفه هايي در اين نمايشگاه به نظارت و بازرسي اختصاص دارند و مردم در صورتي كه شكايتي داشته باشند مي توانند مراجعه كنند تا در همانجا رسيدگي شود. مدير واحد نظارت و بازرسي شوراي اصناف كشور به اطلاعيه شورا مبني بر كاهش قيمت پوشاك در يك ماه گذشته اشاره كرد و افزود: با توجه به حراج ها وضعيت خوبي براي بازار پوشاك حاكم است مردم قيمت ها را دارند و بهترين جا برا پيگيري اتحاديه است. او در مورد نظارت بر قيمت ميوه گفت: در بسياري از استان ها بازرسان در مراكز توزيع مستقرند و برنامه ريزي كرده ايم كه با گران فروشي برخورد كنيم البته خوشبختانه امسال به طور كلي قيمت ها پايين است.

رئيس سازمان بازرگاني استان تهران خبر داد:
برگزاري 8 نمايشگاه بهاره عرضه كالا با تخفيف 10 تا 30 درصدي
رئيس سازمان بازرگاني استان تهران از برگزاري هشت نمايشگاه عرضه كالا با تخفيف 10 تا 30 درصد خبر داد. عباس قلي زاده در گفت و گو با فارس در خصوص برگزاري نمايشگاه هاي عرضه كالاي بهاره اظهار داشت: به جز سه نمايشگاه عرضه بهاره كه در انبار شهيد باستاني، پارك ارم و حكيميه برگزار مي شود پنج نمايشگاه ديگر در مسعوديه، عبدل آباد، شميرانات، اردوگاه شهيد باهنر و مصلي تهران برگزار مي شود كه نمايشگاه مصلي تهران تخصصي عرضه مواد غذايي برتر است. وي افزود: ميزان ثبت نام غرفه ها براي نمايشگاه عرضه كالا در استان تهران به 3600 غرفه رسيده است كه تلاش مي كنيم تعداد غرف به 4000 غرفه برسد و اين در حالي است كه اين تعداد در سال گذشته 2500 غرفه بوده است.همچنين امير مازيار شاكري، مدير اجرايي نمايشگاه عرضه محصولات غذايي برتر كه از 9 تا 18 اسفندماه در مصلي تهران برگزار مي شود به فارس گفت: اين نمايشگاه اولين نمايشگاه تخصصي مواد غذايي است كه با نظارت كامل سازمان بازرگاني استان تهران برگزار مي شود كه در صورت موفقيت آميز بودن آن از سال آينده نمايشگاه هاي عرضه كالا به صورت تخصصي برگزار خواهد شد. شاكري افزود: تعداد 70 غرفه در نمايشگاه عرضه محصولات غذايي برتر از شركت هاي برتر توليدي حضور دارند كه كالاهاي خود را با 10 تا 30 درصد تخفيف عرضه مي كنند.

ايران به مركز توليد و عرضه فروآلياژها در خاورميانه تبديل مي شود
مديرعامل شركت تهيه و توليد مواد معدني ايران اعلام كرد: با دستيابي متخصصان داخلي به دانش توليد انواع فروآلياژها، ايران مي تواند به عنوان مركزي براي توليد و عرضه فروآلياژها در خاورميانه تبديل شود. به گزارش روابط عمومي ايميدرو، اردشير سعدمحمدي گفت: ايران اكنون به دانش توليد فروموليبدن، فروسيليس، فروكروم و فروتيتان دست يافته و در حال توليد اين فروآلياژها است. وي افزود: ايران اكنون در تلاش است به دانش توليد فروواناديم نيز دسترسي پيدا كند تا به عنوان بازاري براي عرضه فروآلياژها در خاورميانه تبديل شود. سعدمحمدي اظهار داشت: محصولات ياد شده كه به طور عمده از محل واردات تامين مي شد، اكنون با توليد آنها در داخل، نيازي به واردات نخواهيم داشت. وي گفت: شركت تهيه و توليد مواد معدني ايران براي دستيابي به دانش توليد محصولات مورد نياز بخش معادن و صنايع معدني تعداد 35 طرح پژوهشي را با همكاري دانشگاه ها و مراكز تحقيقاتي و علمي در دست اجرا دارد. شركت تهيه و توليد مواد معدني ايران از شركت هاي تابعه سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران يكي از سازمان هاي مادرتخصصي وزارت صنايع و معادن است.

اعلام جوايز سومين دوره قرعه كشي حساب هاي قرض الحسنه بانك اقتصادنوين
جوايز سومين دوره قرعه كشي حساب هاي قرض الحسنه پس انداز بانك اقتصادنوين اعلام شد.به گزارش روابط عمومي بانك اقتصادنوين يكصد دستگاه خودروي سواري مزدا150 3 كمك هزينه سفر زيارتي هر يك به ارزش 4 ميليون ريال، 200 بن كارت خريد صنايع دستي و ميلياردها ريال جوايز نقدي ديگر جوايز سومين دوره قرعه كشي حساب هاي قرض الحسنه پس انداز بانك اقتصادنوين است.بر اين اساس امتياز دهي به موجودي حساب هاي قرض الحسنه پس انداز از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است و تا پايان اسفند ماه سال جاري ادامه خواهد داشت.با توجه به اينكه بانك اقتصادنوين به ازاي هر 50 هزار ريال در هر روز يك امتياز براي صاحب حساب منظور مي كند، هموطنان عزيز مي توانند با مراجعه به يكي از 210 شعبه بانك اقتصادنوين در سراسر كشور نسبت با افتتاح حساب و يا افزايش موجودي، امتياز خود را براي بهره مندي از جوايز اين دوره افزايش دهند.

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 279]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن