تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820924870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح 4 طرح عمراني و شهري در قم با حضور وزير راه


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: افتتاح 4 طرح عمراني و شهري در قم با حضور وزير راه
سرويس شهرستان‌ها ـ وزير راه و شهرسازي گفت: مسكن مهر علاوه بر خانه‌دار كردن عده زيادي از هموطنان، دستاوردهاي ارزشمند زيادي داشته است.

به گزارش ايرنا، علي نيكزاد در جمع خبرنگاران، اشتغال جوانان، كاهش قيمت ساختمان، توجه به افزايش ايمني به همراه در نظر گرفتن زيبايي و استفاده از مصالح داخلي براي ساخت مسكن را از جمله مزاياي اجراي طرح مسكن مهر در سراسر كشور ذكر كرد.

وي با بيان اينكه بايد در ساخت و سازها به سمت معماري اسلامي ايراني حركت كنيم، افزود: مسكن مهر در مقايسه با ساير بناها تأثيرپذيري كمتري از الگوهاي غربي و وارداتي داشته است و در آن راحت بودن خانواده و دغدغه‌هاي شرعي و اسلامي در نظر گرفته شده است.

وزير راه و شهرسازي در سفري يك روزه به قم، چهار طرح عمراني و شهري را در منطقه مسكوني پرديسان قم را افتتاح كرد.

بهره‌برداري از قطعه اول جاده قم ـ نيزار، پارك فاطمه الزهرا(س) و سايت شهيد گمنام از جمله طرح‌هاي افتتاحي در قم بود.آغاز بهره‌برداري از بلوار تقاطع غيرهمسطح ورودي پرديسان قم به عرض 100 متر و به طول سه كيلومتر و آغاز به‌كار فاز اول دفتر موقت مركز رشد علوم انساني استان قم و ستاد موقت پارك علم و فناوري در 25 واحد از جمله طرح‌هاي ديگر بود.همچنين كلنگ احداث هشتمين مسجد پرديسان در محله هشت اين منطقه نيز با حضور وزير راه و شهرسازي به زمين زده شد.مراسم آغاز ساخت و آماده سازي محله هشت مسكن مهر نيز از ديگر پروژه‌هايي بود كه با حضور وزير راه و شهرسازي در قم برگزار شد.





چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن