تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821100234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني در پيامي به رئيسان مجالس جهان خواستار شد: لزوم اتخاذ تدابير لازم براي جلوگيري از يهودي‌سازي قدس‌شريف


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: لاريجاني در پيامي به رئيسان مجالس جهان خواستار شد: لزوم اتخاذ تدابير لازم براي جلوگيري از يهودي‌سازي قدس‌شريف
بخش خبري: رئيس مجلس شوراي اسلامي در پيامي به رؤساي مجالس جهان، خواستار اقدامي قاطع در مخالفت با طرح مركز يكپارچه "كيان يهودي" رژيم صهيونيستي شد.
در پيام دكتر لاريجاني به روساي مجالس جهان آمده است:نگاهي به تاريخ فلسطين نشان مي‌دهد رژيم صهيونيستي بر مبناي خوي تجاوزگري، همواره تلاش مي‌نمايد از هر فرصتي براي توسعه‌طلبي و تحميل سياست‌هاي غيرانساني خود بر ملت مظلوم فلسطين استفاده نمايد.حملات مستمر صهيونيست‌ها به اماكن مقدس اسلامي و مسيحي مردم بي‌گناه فلسطين و سكوت مجامع بين‌المللي و حاميان بين‌المللي اين رژيم منجر به جسارت يافتن كنيست اين رژيم اشغالگر در ارائه پيش‌نويس طرح اعلام قدس شريف به عنوان پايتخت يكپارچه يهودي گرديده است.
رئيس مجلس در پيام خود اضافه كرده است اين تجاوز جديد صهيونيست‌ها ناشي از سال‌ها بي‌توجهي مجامع بين‌المللي به اقدامات اشغالگرانه و ضدحقوق بشري رژيم صهيونيستي مي‌باشد كه در حال اشغال تدريجي تمامي سرزمين‌هاي فلسطيني و تغيير ماهيت اماكن مقدس و مورد احترام اديان الهي است.
لاريجاني با تاكيد بر اينكه جمهوري اسلامي ايران بر اساس سياست اصولي و غيرقابل تغيير خود، بررسي قانون اعلام قدس شريف به عنوان مركز يكپارچه "كيان يهودي" رژيم صهيونيستي را به‌شدت محكوم مي‌نمايد،افزود:بي‌ترديد، اين تحرك جديد رژيم صهيونيستي ادامه سياست مبتني بر اشغالگري و نژادپرستي اين رژيم است كه بر خلاف تمامي كنوانسيون‌هاي بين‌المللي، نقض آشكار حقوق يك ملت تحت اشغال و اهانت آشكار به مقدسات اديان الهي بوده كه امنيت منطقه و جهان را به مخاطره خواهد انداخت.
ملت تحت ستم فلسطين طي سال‌ها مبارزه، توانايي خويش را براي مقابله با پيچيده‌ترين توطئه تاريخ معاصر عليه يك ملت به نمايش درآورد.
در پيام رئيس مجلس آمده است:پشتيباني از مطالبات تاريخي - ابدي اين ملت مسئوليتي بر عهده تمامي كشورهاست. لذا در اينجا لازم مي‌دانم ضمن تأكيد و قدرداني از تلاش‌هاي قبلي پارلمان‌هاي مختلف جهان در حمايت از ملت مظلوم فلسطين، ضرورت اقدامي قاطع در مخالفت با تصميم جديد رژيم صهيونيستي را يادآوري نمايم.در اين چارچوب، مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر مسئوليت اصولي كشور‌ها، نهاد‌ها و مجامع منطقه‌اي و بين‌المللي در قبال اقدامات اشغالگرانه كه موجب به مخاطره انداختن امنيت و ثبات بين‌المللي و از ميان بردن هويت تاريخي - فرهنگي يك ملت مي‌باشد، خواستار اتخاذ تمهيدات و تدابير ضروري به منظور جلوگيري از طرح يهودي‌سازي قدس شريف، شهرك‌سازي در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين و كوچ اجباري فلسطينيان مي‌باشد.

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن