تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821089433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تماس ايران با رهبران كشورهاي جهان در مخالفت با طرح اعلام قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: تماس ايران با رهبران كشورهاي جهان در مخالفت با طرح اعلام قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي
رئيس مجلس شوراي اسلامي در پيامي به رؤساي مجالس جهان خواستار اتخاذ اقدامي قاطع در مخالفت با طرح اعلام قدس به عنوان پايتخت يكپارچه يهودي در مجلس رژيم اشغالگر قدس شد.
«علي لاريجاني» در اين پيام با بيان اين كه «جسارت كنيست رژيم اشغالگر قدس در ارائه پيش نويس طرح اعلام قدس شريف به عنوان پايتخت يكپارچه يهودي ناشي از سالها بي توجهي مجامع بين المللي به اقدامات اشغالگرانه و ضد حقوق بشري رژيم صهيونيستي است» تصريح كرده است: اين اقدام رژيم صهيونيستي ادامه سياست مبتني بر اشغالگري و نژادپرستي اين رژيم است كه برخلاف تمامي كنوانسيون هاي بين المللي، نقض آشكار حقوق يك ملت تحت اشغال و اهانت به مقدسات اديان الهي است.
در ادامه اين پيام آمده است: جمهوري اسلامي ايران بر اساس سياست اصولي و غيرقابل تغيير خود، بررسي قانون اعلام قدس شريف به عنوان پايتخت يكپارچه «كيان يهودي» رژيم صهيونيستي را به شدت محكوم مي نمايد، بي ترديد اين تحرك جديد رژيم صهيونيستي ادامه سياست مبتني بر اشغالگري و نژادپرستي اين رژيم است كه برخلاف تمامي كنوانسيون هاي بين المللي، نقض آشكار حقوق يك ملت تحت اشغال و اهانت آشكار به مقدسات اديان الهي بوده كه امنيت منطقه و جهان را به مخاطره خواهد انداخت.
در پايان اين پيام آمده است:
مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر مسئوليت اصولي كشورها، نهادها و مجامع منطقه اي و بين المللي در قبال اقدامات اشغالگرانه كه موجب به مخاطره انداختن امنيت و ثبات بين المللي و از ميان بردن هويت تاريخي، فرهنگي يك ملت مي باشد، خواستار اتخاذ تمهيدات و تدابير ضروري به منظور جلوگيري از طرح يهودي سازي قدس شريف، شهرك سازي در سرزمين هاي اشغالي فلسطين و كوچ اجباري فلسطينيان مي باشد.
پارلمان رژيم صهيونيستي اخيراً پيش نويس طرحي را ميان اعضا به گردش درآورده است كه به موجب آن بيت المقدس به عنوان پايتخت اين رژيم معرفي خواهد شد.
گفتني است وزارتخارجه هم در هفته گذشته با صدور بيانيه اي اين اقدام را به شدت محكوم كرد.

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن