تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820973039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره برداري از 84 طرح ايجادي آمايش صنعتي و معدني در كشور


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بهره برداري از 84 طرح ايجادي آمايش صنعتي و معدني در كشور
تهران - مسئول پيگيري طرح هاي آمايش صنعت و معدن گفت: از ميان طرح هاي ايجادي آمايش تاكنون 84 طرح با سرمايه گذاري سه هزار و 432 ميليارد ريال و با تسهيلات يك هزار و 752 ميليارد ريال به صورت ارزي و ريالي در سطح كشور به بهره‌برداري رسيده ‌است.


به گزارش ايرنا به نقل از شبكه اطلاع رساني توليد و تجارت ايران حاكيست؛ "محمد شهرابي" ‌افزود: اين طرح ها به طور مستقيم براي بيش از سه هزار و 300 نفر اشتغال ايجاد كرده كه اين رقم بدون در نظر گرفتن اشتغال غير مستقيم به ويژه در زنجيره تامين و توزيع واحدها بوده است.

وي با اشاره به اين كه بيش از 60 درصد كل طرحهاي بهره برداري شده در مناطق نيمه‌ برخوردار صنعتي و 40 درصد نيز در مناطق برخوردار صنعتي قرار داشته است تصريح كرد: اين امر نشان ‌دهنده موفقيت يكي از اهداف اصلي طرح آمايش مبني بر كاهش فاصله سرانه سرمايه‌گذاري صنعتي بين مناطق مختلف است.

شهرابي گفت: بر اساس بازديدهاي به عمل آمده از محل اجراي طرح ها و سيستم نظارت بر طرح هاي آمايش صنعتي و مدني كشور، پيش بيني مي شود تا پايان سال جاري، 29 طرح از طرحهاي بزرگ ايجادي كه جزء مصوبات استاني سفرهاي استاني هيئت دولت مي باشند با سرمايه‌گذاري چهار هزار و 700 ميليارد ريال كه تمامي آنها توسط بانك صنعت و معدن تامين مالي شده‌اند به بهره‌برداري برسد.

مسئول پيگيري طرح هاي آمايش صنعت و معدن افزود: با بهره‌برداري از اين طرح ها براي يك هزار و 980 نفر به طور مستقيم و سه هزار و 960 نفر به طور غيرمستقيم اشتغال ايجاد مي شود.

به گفته وي،‌ استانهاي چهارمحال و بختياري، كرمانشاه، سمنان، قزوين، اردبيل، گيلان، قم، كهگيلويه و بويراحمد، خراسان رضوي و يزد به ترتيب بيشترين جذب اعتبارات را در زمينه طرحهاي ايجادي بر مبناي قرارداد با بانك نسبت به سهم اوليه خود داشته اند.

اقتصام**1348**1594/

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30746354

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن