تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820985736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محسن خليلي امروز به ميادين فوتبال بازمي‌گردد پرسپوليس به دنبال جبران امتيازهاي سوخته


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: محسن خليلي امروز به ميادين فوتبال بازمي‌گردد پرسپوليس به دنبال جبران امتيازهاي سوخته
جام جم آنلاين: امروز پرونده بازي‌هاي ليگ برتري 4 تيم پرسپوليس، مقاومت، فولاد و صبا در سال 87 بسته خواهد شد. به عبارتي تنور هفته سي‌ام ليگ برتر را پرسپوليسي‌ها روشن مي‌كنند و دقيقا تا يك ماه ديگر (14 فروردين) در اين چارچوب هيچ ديداري برگزار نخواهند كرد.


در مورد پرسپوليس و هفته‌ سي‌ام يك داستان جالب وجود دارد كه آرزوي هر هوادار قرمزپوش تكرار آن است. 12 ارديبهشت امسال بود كه پرسپوليسي‌ها در چارچوب هفته سي‌ام هفتمين دوره ليگ برتر به مصاف شيرين‌فراز كرمانشاه رفتند تا كور سوي اميدشان را براي رسيدن به صدر جدول بيشتر كنند.

البته پرسپوليس قبل از آن بازي 6 امتياز از سپاهان صدرنشين عقب بود، اما در نهايت اتفاقات به گونه‌اي رقم خورد كه طي 5 بازي پاياني فصل، قهرماني به نام آنها زده شد. حالا با گذشت 10 ماه، بار ديگر شرايط به گونه‌اي ديگر براي قرمزها مي‌تواند تكرار شود. پرسپوليس در هفته سي‌‌ام در آزادي ميزبان مقاومت سپاسي است و اين بار 8 امتياز با صدر جدول فاصله دارد. آيا سرخ‌ها مي‌توانند اين فاصله را جبران كنند؟

واقعيت اين است كه شرايط با فصل پيش كاملا متفاوت است. پرسپوليس با 2 تساوي متوالي مقابل برق و سپاهان، 4 امتياز حساس را از دست داد و امروز پس از 2 بازي خارج از خانه به آزادي برمي‌گردد تا شايد در مصاف با مقاومت، امتيازهاي از دست رفته را جبران كند. شاگردان وينگادا در صورت پيروزي در تمام بازي‌هاي باقيمانده 64 امتيازي مي‌شوند و اين درحالي است كه 2 تيم استقلال و ذوب‌‌آهن هم‌اكنون فقط 7 و 8 امتياز تا رسيدن به سقف امتيازات پرسپوليس فاصله دارند. در چنين شرايطي هواداران قرمزپوش بيشتر از آن‌كه به معادلات قهرماني فكر كنند براي بازگشت مهاجم محبوبشان لحظه شماري مي‌كنند. محسن خليلي با اعلام آمادگي‌اش براي حضور در مسابقات ليگ برتر گفت: «اگر كادر فني صلاح بداند در مقابل مقاومت سپاسي براي پرسپوليس به ميدان مي‌روم.»

طبيعي است كه خليلي قول گلزني در اين بازي را ندهد. او در گفتگو با مهر عنوان كرد: «تا بازي نكنم نمي‌توانم درباره شرايط خودم صحبت كنم. قطعا بايد در شرايط مسابقه قرار بگيرم تا در خصوص عملكردم نظر بدهم اما با حضور در بازي‌ها و قرار گرفتن در شرايط مسابقه مي‌توانم كم كم به دوران اوجم بازگردم.»

اين ديدار رويارويي 2 برادر فوتبالي به نام‌هاي غلامحسين و افشين پيرواني هم هست. در اين مورد برادر كوچك‌تر هيچ اظهارنظري نكرده است، اما بد نيست بدانيد غلامحسين پيرواني عنوان كرده از شكست دادن تيم برادرش ناراحت نخواهد شد. سرمربي مقاومت با اين حال حاضر نشد در آستانه بازي امروز قولي مبني بر پيروزي تيمش بدهد.

پرسپوليس امروز رحمان رضايي را به علت محروميت و عليرضا محمد، حميد علي عسگر و ايوان پترويچ را به علت مصدوميت به همراه نخواهد داشت. احتمال حضور علي كريمي نيز در ديدار برابر مقاومت كمرنگ است.

امروز فولاد خوزستان و صباي قم در ورزشگاه تختي اهواز به مصاف هم مي‌روند. ديگر بازي‌ها هفته سي‌ام فردا برگزار مي‌شود كه گل آنها تقابل ذوب‌آهن و استقلال در فولادشهر اصفهان است.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن