تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820990028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتشار ويژه‌نامه «طليعه بهار با كلام نور» در سايت دفتر مقام معظم رهبري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: انتشار ويژه‌نامه «طليعه بهار با كلام نور» در سايت دفتر مقام معظم رهبري
گروه فضاي مجازي: پايگاه فرهنگي و اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) بخش ويژه‌نامه‌هاي خود را با ويژه‌نامه «طليعه بهار با كلام نور» به‌روز رساني كرد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، اين ويژه‌نامه در راستاي نزديكي سال جديد و نام‌گذاري هر سال از سوي مقام معظم رهبري منتشر شده است كه نام هر سال به‌همراه متن كامل پيام حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (مدظله‌العالي) در آن درج شده است.

سال نوآوري و شكوفايي(1387)، اتحاد ملي و انسجام اسلامي(1386)، سال پيامبر اعظم(ص)، وحدت ملى و همبستگى عمومي(1384)، پاسخگويى(1383)، نهضت خدمت‏رساني (1382)، سال عزّت و افتخار حسيني(1381)، رفتار علوى(سال1380)، سال امام اميرالمؤمنين، علي بن‌ابي طالب(1379)، مظهر تجديد حيات (سال 1378)، صرفه‏جويى (سال 1377) از بخش‌هاي اوليه اين ويژه‌نامه است.

همچنين بناى نوين كشور اسلامى(1376)، سازندگي و پيشرفت علم و تحول امور(1375)، ترويج فرهنگ كار و عمل مقدس(1374)، دو شاخص اصلاح امور فردي و اجتماعي(1373)، عدالت اجتماعى(1372)، تحكيم معنويت(1371)، صبح روشنى (1370) و تحول درونى و اصلاح امور(1369) از ديگر بخش‌هاي اين ويژه‌نامه است.

در بخش «بناى نوين كشور اسلامى» اين ويژه‌نامه آمده است: «امروز دوران ما، دوران بناى نوين كشور اسلامى ماست. ما بايد از نو ايران را بسازيم؛ به همان شكلى كه شايسته ملت بزرگ ايران است؛ به همان شكلى كه اسلام از ما خواسته كه ما خانه و كشور و جامعه خود را بسازيم؛ به طورى كه ويراني‌هاى وارد شده بر آن ـ ويراني‌هاى جنگ، ويرانيهاى دوران ستمشاهى و دوران تسلط حاكمان و زمامداران فاسد و مفسد و وابسته ـ برطرف شود. ويراني‌هاى كشور را ما بايد بسازيم. ما بايد كشورمان را از نو بنا كنيم؛ اما بناى ايران، فقط به معناى ترميم ويراني‌ها نيست؛ بلكه بايد همه چيز را كه خداى متعال در اين كشور به وديعه گذاشته است، احيا كنيم و در اختيار نسل كنونى و نسل آينده قرار دهيم. منابع طبيعى، منابع انسانى، امكانات اجتماعى ، طبيعت نيكويى كه در اختيار ماست، ميراث عظيمى كه گذشتگانمان در اختيار ما گذاشته‏اند و خيلى از امكانات ديگرى كه هست را، بايد احيا كنيم و در واقع نعم الهى را استخراج كنيم.»

همچنين در بخش «سازندگي و پيشرفت علم و تحول امور» مي‌خوانيم: «در هر كارى كه شما هستيد و در هر رشته‏اى كه كار مى‏كنيد، بايد كوشش كنيد كار شما سازنده باشد؛ يعنى براى اين كشور و اين ملت و براى آينده، مفيد فايده باشد. البته فايده شخصى هم، براى كارهاى آحاد مردم، يك هدف است؛ اما به اين نبايد اكتفا كرد. بايد علاوه بر فوايد شخصى، به منافع عمومى هم توجه شود. بنابراين، توصيه به كار سازنده هم، توصيه دوم است. يك توصيه مهم ديگر هم هست كه مى‏خواهم بخصوص به مسؤولان دولتى و هر كسى از مردم كه به آنها كمك مى‏كند، تأكيد كنم و آن، استنقاذ حقوق عمومى است.»

ويژه‌نامه «طليعه بهار با كلام نور» را اينجا كليك كنيد!

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن