تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820990393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي‌نژاد /كامل/:مردم اروپا و امريكا از حاكميت صهيونيست‌ها بر سرنوشت خود ناراضي‌اندراهكار حل مساله صهيونيسم احترام به حقوق مردم فلسطين است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: احمدي‌نژاد /كامل/:مردم اروپا و امريكا از حاكميت صهيونيست‌ها بر سرنوشت خود ناراضي‌اندراهكار حل مساله صهيونيسم احترام به حقوق مردم فلسطين است


تهران- خبرگزاري كار ايران
رئيس‌‏جمهوري گفت: رژيم صهيونيستي شمشير زهرآلود و نيرنگ شبكه صهيونيسم جهاني و قدرت‌هاي استكباري در منطقه و جهان است.

به گزارش خبرنگار ايلنا, متن كامل سخنراني محمود احمدي‌نژاد در نشست "حمايت از فلسطين, مظهر مقاومت" به شرح ذيل است:
الحمدلله رب العالمين والصلوه و السلام علي سيدنا و نبينا محمد و آله الطاهرين و صحبه المنتجبين‌‏،اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر و اجعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه.
خداوند بزرگ را سپاسگزارم كه فرصت حضور در جمع شما مردان و زنان مومن و عدالتخواه را عنايت فرمود.
ربيع المولود، ماه ميلاد تجلي اَتَم اسما خداوند و هديه بزرگ او به هستي ، پيامبر اعظم ، ختم رسل، رحمه للعالمين را به شما و جامعه بشري تبريك و تهنيت عرض مي كنم و برگزاري اين اجلاس در اين ماه را به فال نيك مي گيرم . ضمن عرض خير مقدم اميدوارم به خواست خداي بزرگ اين نشست همراه با نتايج سازنده و راهگشا باشد .
برادران و خواهران ، حضار محترم
غصه فلسطين نه تنها رنج 60 ساله مردم اين ديار و ملتهاي منطقه بلكه زخم عميق و كهنه‌اي بر پيكر بشريت امروز است .
بر همگان آشكار شده است كه رژيم اشغالگر صهيونيستي برآمده از چند دروغ بزرگ است كه با طراحي دولتهاي استعماري و استكباري و براي سلطه نه فقط بر منطقه اسلامي، بلكه بر كل جهان ، ساخته و پرداخته شده است.
در دوران ضعف و غفلت ملتها ، جبهه آدمكشان و چپاولگران حرفه‌‏اي كه حدود دويست سال سلطه برجهان و كشتار حدود يك‌‏صد ميليون نفر در دو جنگ جهاني نيز روح پليد آنان را آرام نكرد، با طراحي قبلي و گام به گام، بزرگترين فريب و زشت ترين جنايات تاريخ را پايه گذاري كردند . داستان هولوكاست ، ملت بي وطن و وطن بي ملت ، دين نمايي صهيونيسم و مظلوم نمايي آنان، دروغ هاي بزرگ عصر ما و مقدمه جنايات و اشغالگري هاست.
دهها سال آوارگي بيش از پنج ميليون نفر از يك ملت ، هزاران كشته و زخمي ، چندين جنگ خانمان سوز، اشغال سرزمين ديگران ، هزاران ترور ،فجايع ديرياسين ، جنين ، صبرا و شتيلا، قانا و آخرين آن غزه مظلوم و بيش از شصت سال تحميل، تحقير و تهديد ملت‌‏ها، تنها بخشي از ماموريت رژيم نامشروع و جعلي صهيونيستي است.
امروز روشن شده است كه تحميل اين رژيم نه براي حمايت از قوم يهود و تسكين آلام جنگهاي اول و دوم بلكه نتيجه تفاهمات و طراحي برخي از قدرتهاي برآمده از جنگ دوم جهاني است و ماموريت اين رژيم تهديد دائمي ، جلوگيري از پيشرفت ملتها و بستر سازي تسلط همان قدرتها بر منطقه و جهان، ايجاد تفرقه و تدارك بازار فروش سلاحهاي غربي و غارت منابع مردم مظلوم و حتي تسلط بر مردم اروپا و آمريكا است .
رژيم صهيونيستي در واقع شمشير زهرآلود و نيرنگ شبكه صهيونيستم جهاني و قدرتهاي استكباري در منطقه ما و در كل جهان است
به بهانه حفظ امنيت اين رژيم، بايد پيشرفت ملتها متوقف و كشورهاي بزرگ و مستقل تكه تكه شوند و مديران متعهد به منافع ملي مانند رئيس جمهور محترم سودان تحت فشار قرار گيرند تا مبادا ملتي ياراي ايستادگي در برابر آنان را داشته باشد .
برادران و خواهران عزيز، حضار محترم
اينك كه به فضل الهي مناسبات ظالمانه ي برآمده از جنگ دوم جهاني و دوران امپراطوري هاي مستكبر و زورگويي و تحميل به پايان رسيده است و استكبار جهاني و رژيم صهيونيستي در سراشيبي سقوط قرار گرفته‌ اند ، مواردي را به استحضار مي رساند:
1-مسئله رژيم صهيونيستي نه يك مسئله (عربي- صهيونيستي) يا (يهودي - اسلامي) يا مسئله اي خاورميانه اي است بلكه اصل تاسيس و تداوم اين رژيم توهين به فهم و كرامت و شخصيت بشر امروزي است و همه انسانهاي منصف وجود اين رژيم را در نقطه مقابل حقوق انساني خود مي دانند . صهيونيسم نه يك دين بلكه انديشه و راه و رسمي با مقاصد شيطاني است. صهيونيست ها اصولا نه يهودي ، نه مسيحي و نه ديندارند. آنها فاقد هر نوع فرهنگ و خصلت انساني اند .
جبهه صهيونيستي يك حزب با حداكثر دو هزار نفر كادر و چند هزار نفر كارگزار است كه در مراكز مالي و سياسي و رسانه اي و بخشهايي از دولتهاي اروپا و امريكا مسلط شده است. جاي بسي تاسف است كه هنوز برخي باور نكرده اند كه رژيم صهيونيستي شأني جز اشغال و نقض حقوق بشر ندارد و اصولا فلسفه وجودي او چيزي جز ايجاد فساد ، تفرقه ، تباهي و تهديد نيست و به همين دليل جنايات و تجاوزات او ادامه يافته است.
2- راه حل مسئله صهيونيسم و رژيم بي هويت اشغالگر قدس ، احترام به حقوق پايه مردم فلسطين در تعيين سرنوشت است . همه فلسطينيان اعم از مسلمان و مسيحي و يهودي در هر كجا كه هستند در يك رفراندوم آزاد نوع حكومت خود را تعيين نمايند و دولت دلخواه خود را در تمام سرزمين فلسطين مستقر كنند.
تداوم رژيم صهيونيستي حتي در يك وجب از سرزمين فلسطين بدليل ماهيت آن رژيم به معني دوام جنايت، اشغالگري ، تهديد و توهين به ملتها است.
ضامن استيفاي حقوق ملت فلسطين و وادار كردن صهيونيسم جهاني و حاميانش به قبول انتخابات آزاد ، مقاومت مشروع و مردمي ملت فلسطين است . همان كه توانست در دو انتفاضه و در حماسه غزه، ديو سركش و ماشين جنگي صهيونيست هاي بي عاطفه را مهار كند.
3-امروز بايد با تشكيل جبهه جهاني ضد صهيونيسم كار حمايت از مردم غزه و فلسطين از يك سو و پيگرد و مجازات عناصر جنايتكار صهيونيست را به جِد دنبال نمائيم تا با نجات فلسطين و برپايي حكومت مردمي ، جهان براي هميشه از شر نژادپرستي و دروغ و اشغالگري رهايي يابد.
بايد تلاش نمائيم شوراي امنيت سازمان ملل از سلطه يك سويه برخي از حاميان صهيونيسم خارج و در خدمت منافع و امنيت واقعي ملتها و جهان قرار گيرد.
4-مي دانيم كه بسياري از مردم اروپا و امريكا از حاكميت صهيونيست ها بر سرنوشت خود و از تحقير خود ناراضي و از رفتار صهيونيست ها بيزارند ليكن تحت فشار سياسي و كيفري ناعادلانه بخشهايي از دولت هاي خود محصور شده اند . وقت آن است كه سكوت را بشكنند ، حُرّيت و آزادگي خود را آشكار كنند واجازه ندهند منافع و حيثيت آنان بيش از اين لگدمال عناصر بي فرهنگ و بي هويت بشود.
5- دولتها و قدرتهايي كه خود واضع و حامي اين رژيم جعلي بوده اند نمي توانند نقش ميانجي ايفا كنند و تجربه هم نشان داده است كه طراحي هاي آنان همواره به نفع صهيونيست ها و در جهت نجات آنان بوده است .
توصيه اينجانب به آنان اين است كه بيش از اين خود و ملت خود را تحقير و اسير صهيونيست ها نكنند. به راه درست و به مسير عدالت برگردند كه اين به نفع آنان است . اگر دنبال تغيير واقعي هستند اين يك اقدام سازنده و منشاء صلح و امنيت حقيقي خواهد بود.
دوستان و ياران ارجمند
تجربه نشان داده است كه براي اصلاح اساسي و پايدار وضعيت جهان و برپايي زندگي سعادتمند و سرشار از عشق و محبت و صلح واقعي بايد قوانين كامل و اصيل و صالحان خود ساخته بر امور جهان حاكم شوند تا استعدادهاي الهي بشر شكوفا و لذت زندگي حقيقي دركام تشنگان چكانده شود.
به لطف الهي جامعه بشري در حال تحول به معنويت و خداپرستي و مطالبه عدالت و صلح حقيقي است. اين همان وعده الهي است كه با ظهور موعود اُمَم و مصلح كل، فرزند برومند پيامبر گرامي اسلام، حضرت مهدي (عج) و با همراهي حضرت عيسي مسيح عليهم السلام محقق خواهد شد و جهان سراسر زيبايي و كمال را رقم خواهد زد . دوستان من بياييد با حمايت از مظلومان و ايستادگي در برابر ظالمان سهمي در اين رويداد بزرگ و جاودانه داشته باشيم .
از برگزاركنندگان اين نشست خصوصاً برادر ارجمند جناب آقاي لاريجاني، رئيس محترم مجلس شوراي اسلامي و جناب حجه‌‏الاسلام محتشمي‌‏پور و همه شما عزيزان سپاسگزارم .
پايان‌‏پيام

كد خبر: 477700

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن