تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820831644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ملاقات رييسان مجلس لبنان، سوريه و مالي با وزير امور خارجه كشورمان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ملاقات رييسان مجلس لبنان، سوريه و مالي با وزير امور خارجه كشورمان
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي - ايران

نبيه بري، رييس مجلس لبنان و محمود الابرش، رييس مجلس سوريه روز چهارشنبه در حاشيه برگزاري كنفرانس بين‌المللي حمايت از فلسطين به طور جداگانه با وزير امور خارجه كشورمان ديدار و پيرامون مناسبات دوجانبه و مسائل منطقه‌يي گفت‌وگو كردند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين ديدارها وزير امور خارجه با اشاره به روند جديد تحولات در سه سال گذشته گفت: اميدواريم سمت و سوي رويدادها در راستاي منافع مردم منطقه باشد.

وي در ادامه افزود: رويكردهاي سلطه‌گرانه قدرت‌ها ناكام مانده و آن‌ها به اين نتيجه رسيده‌اند كه بايد رفتار خود را تغيير دهند.

رييس دستگاه ديپلماسي كشورمان نقش پارلمان‌هاي كشورهاي جهان را در حال پررنگ‌تر شدن توصيف كرد و گفت: امروزه پارلمان‌ها مي‌توانند منشاء اثر بيش‌تري باشند.

نبيه بري نيز تهاجم‌هاي مختلف اشغالگران قدس عليه مردم فلسطين و لبنان را در راستاي تلاش اين رژيم براي آواره كردن ساكنان اصلي اين سرزمين دانست و گفت: بدون ترديد دولت وحدت ملي در فلسطين با حفظ اصول حماس تنها راه نجات مردم فلسطين است.

محمود الابرش نيز تحركات هماهنگ پارلمان‌هاي ايران و سوريه در حمايت از غزه را مفيد و كارآمد در سطح كشورهاي اسلامي معرفي كرد و گفت: مناسبات ايران و سوريه در همه ابعاد به پيش مي‌رود.

هم‌چنين رييس مجلس جمهوري مالي نيز با وزير امور خارجه كشورمان در حاشيه كنفرانس فلسطين ملاقات و دو طرف پيرامون مناسبات دوجانبه گفت‌وگو كردند.

در اين ملاقات رييس مجلس مالي گفت: ما در كنار مردم فلسطين ايستاده‌ايم و از ايران به خاطر برگزاري اين كنفرانس تشكر كرد.

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن