تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821027251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/نشست مسوولان فدراسيون فوتبال و بن‌همام/ كفاشيان: تهديدهاي AFC را به فرصت تبديل كرديم بن‌همام: همه موفقيت‌ها با مديريت قدرتمند كفاشيان انجام شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /نشست مسوولان فدراسيون فوتبال و بن‌همام/ كفاشيان: تهديدهاي AFC را به فرصت تبديل كرديم بن‌همام: همه موفقيت‌ها با مديريت قدرتمند كفاشيان انجام شده است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

جلسه‌ي مشترك مسوولان فدراسيون فوتبال ايران و محمد بن‌همام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين جلسه كه در هتل آكادمي فوتبال انجام شد، كفاشيان در ابتدا در سخناني ضمن خوشامدگويي به محمدبن‌همام و هيات همراه گفت: از سال گذشته كه انتخابات فدراسيون فوتبال ايران برگزار شد، فدراسيون فوتبال اقداماتي را انجام داده است كه اين اقدامات جز با همدلي و همراهي اعضاي هيات رييسه‌ي فدراسيون ميسر نبود. توانستيم در اين مدت با تقسيم وظايف اقداماتي را نظير اخذ چهار سهميه براي حضور در ليگ قهرمانان، گرفتن حق پخش و همين طور تجاري شدن اساسنامه‌ي باشگاه‌ها را با حمايت‌هاي AFC انجام دهيم.

كفاشيان افزود: در سال گذشته هيات رييسه‌ي فدراسيون فوتبال 15 جلسه را برگزار كرد و در اين مدت تصميمات مهمي هم اتخاذ شد. به عنوان نمونه با تشكيل كميته‌ي تيم‌هاي ملي و سپردن اين كميته به مسووليت مهدي تاج 84 جلسه برگزار شد و اقداماتي درمورد تيم‌هاي ملي صورت گرفت. همچنين براي تطابق تشكيلات باشگاه‌ها با اساسنامه‌ي فدراسيون فوتبال كميته‌ي موقتي را تشكيل داديم كه اين كميته وظيفه داشت كارهاي انجام گرفته را مورد بررسي قرار دهد.

كفاشيان درباره‌ي طرح ويژن ايران گفت: در اين بخش كارهاي مختلفي صورت گرفته است. در حال حاضر مي‌خواهم در حضور بن‌همام اعلام كنم سهميه‌اي كه AFC براي طرح ويژن به فوتبال ايران داده، كافي نيست و در حال حاضر 60 درصد استان‌هاي ايران اين توانايي را دارند كه اين طرح را اجرا كنند.

كفاشيان درمورد كارهاي انجام شده در بخش فوتبال بانوان هم گفت: در بخش فوتبال بانوان نيازمند توسعه هستيم تا برهمين اساس بتوانيم پيشرفت‌هاي بيشتري را داشته باشيم. مي‌خواهيم با اين كمك‌ها به سه تيم بزرگ آسيا بپيونديم.

كفاشيان درباره‌ي آ‌كادمي فوتبال هم گفت: قرار است اين آكادمي سمينار بزرگ علمي را در سال آينده برگزار كند. تشكيل موزه‌ي فوتبال و هدايت مدارس فوتبال هم از وظايف اين آكادمي است.

كفاشيان ادامه داد: در تمامي اين موارد نمايندگان كنفدراسيون فوتبال آسيا گزارش‌هايي را تاييد كرده‌اند و خوشحاليم كه تهديدهاي نمايندگان AFC با استفاده‌ي ما به فرصت تبديل شد. اين در حالي است كه تمامي اين فعاليت‌ها و نظارت‌ها تحت مديريت بن‌همام بوده است.

كفاشيان با حمايت از برنامه‌هاي محمد‌بن‌همام براي توسعه‌ي فوتبال آسيا گفت: معتقديم كه برنامه‌هاي بن‌همام براي آسيا به توسعه‌ي فوتبال در قاره مي‌انجامد و فدراسيون فوتبال ايران با تمام توان از وي و برنامه‌هايش در كنفدراسيون فوتبال آسيا حمايت مي‌كند و اميدواريم در سال آينده با حضور بن‌همام شاهد موفقيت‌هاي بيشتري هم باشيم.

پس از پايان صحبت‌هاي كفاشيان، محمد بن‌همام هم با تقدير از فدراسيون فوتبال ايران گفت: خيلي خوشحالم كه در خدمت خانواده‌ي فوتبال ايران به ويژه كفاشيان و تاج هستم.

وي افزود: از زماني كه بچه بودم فوتبال ايران را مي‌شناختم. فوتبال ايران بازيكنان و مربيان بسيار زيادي را به سطح آسيا معرفي كرده و بازيكنان بسياري از ايران بودند كه در كشور من بازي كردند. من تيم ايران در جام جهاني 1978 آرژانتين را به خوبي به ياد دارم. آن تيم بسيار جذاب بود و فوتبال بسيار خوبي ارايه مي‌داد.

بن‌همام ادامه داد: خوشحالم كه مي‌بينم فوتبال ايران چنين فعاليت‌هاي گسترده‌اي را انجام داده است و شاهد فعاليت‌هاي فدراسيون فوتبال ايران با رياست كفاشيان بوده‌ام و از نزديك ويژن آسيا را در شهرهاي مختلف ايران ديده‌ام. همچنين شاهد فعاليت‌ها و پيشرفت‌هاي تيم‌هاي بانوان و تيم‌هاي پايه نوجوانان و جوانان ايران هم بوده‌ام كه همه‌ي اين‌ها با مديريت قدرتمند كفاشيان صورت گرفته است.

بن‌همام ادامه داد: افرادي كه در فوتبال ايران فعال هستند، عاشق فوتبالند و با عشق خود اين كارها را انجام مي دهند و به پيشرفت فوتبال در اينجا كمك مي‌كنند. AFC و فدراسيون فوتبال ايران در كنار هم هستند و من به عنوان رييس كنفدراسيون فوتبال آسيا از فدراسيون فوتبال ايران حمايت مي‌كنم.

رييس قطري AFC افزود: مي‌خواهم از خانواده‌ي فوتبال ايران،‌سازمان تربيت بدني و دولت ايران كه خدمات شايسته‌اي را انجام داده‌، تشكر كنم. امسال سال انتخابات و كنگره‌ي فيفاست و فدراسيون فوتبال ايران قبل از هرگونه درخواست من حمايتش را اعلام كرد و اميدوارم سال آينده در كنار يكديگر جشن پيروزي را برپا كنيم.

در ادامه‌ي جلسه دكتر عليزاده رييس آكادمي فوتبال با تشريح برنامه‌هاي اين آكادمي توضيحاتي را درباره‌ي بازسازي كمپ‌ تيم‌هاي ملي، سيستم مدارس فوتبال در ايران و طرح ويژن آسيا را براي رييس كنفدراسيون فوتبال آسيا تشريح كرد.

در حاشيه‌ي اين جلسه علي كفاشيان در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا مبني بر اينكه آيا لغو بازي‌هاي دوستانه‌ي ايران به دليل مسايل سياسي را با بن‌همام درميان خواهيد گذاشت، گفت: پيش از اين اقداماتي در اين زمينه صورت گرفته بود اما، در جلسه‌اي كه امروز داريم اين مساله را به بن‌همام يادآور خواهم شد.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن