تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815334486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل ارشاد كرمان خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل ارشاد كرمان خبر داد
خبرگزاري فارس: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمان گفت: صدور مجوز براي 30 نشريه در استان كرمان از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي صادر شد.


احمد سعيدي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرمان اظهار داشت: در جلسه دوشنبه پنجم دي ماه جاري هيئت نظارت بر مطبوعات، تقاضاهاي صدور مجوز نشريات استان كرمان مورد بررسي قرار گرفت.
سعيدي بيان كرد: طي آن 30 نشريه مجوز انتشار دريافت كردند كه در اين بين تعداد 22 دو هفته‌نامه، چهار ماهنامه، سه فصلنامه و يك دو فصلنامه مجوز انتشار گرفتند.
وي تصريح كرد: از حيث توزيع منطقه‌اي در اختصاص مجوز شهرستان‌هاي كمتر برخوردار در اولويت قرار گرفته‌اند.
سعيدي با اشاره به تعداد دو هفته‌نامه‌ها گفت: «رايحه ظهور» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «منيرالدين شريعت‌زاده ميرحسيني»، «نجواي جوانان» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «راضيه رزبان»، «نياز جوان "الكترونيكي"» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «علي ملانوري»، «نسل مهتاب» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «سيدعلي موسوي» و «نسيم آسمان» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «مجيد كهنوجي» مجوز انتشار دريافت كردند.
وي افزود: همچنين دو هفته‌نامه «سايه مهتاب» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «مجيد فصيحي هرندي»، دو هفته‌نامه «مهرآوران داور» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «حسين نخعي‌راد»، دو هفته‌نامه «نگين اقطاع» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «كلثوم نجفي‌كلياني»، دو هفته‌نامه «مستضعفين» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «معين ضابطي»، دو هفته‌نامه «افق نرماشير» به صاحب امتيازي «عليرضا رستمي‌راد» و مدير مسئولي «اكبر ساجدي» مجوز انتشار دريافت كردند.
سعيدي بيان كرد: دو هفته‌نامه «ستارگان ورزش رفسنجان» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «محمود محمودي‌نيا»، دو هفته‌نامه «ورزش رفسنجان» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «علي اسماعيلي‌دهنوي»، دو هفته‌نامه «مهرگان سيرجان» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «حسين مطهري‌نژاد»، دو هفته‌نامه «بام انديشه» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «محمود دريجاني» و دو هفته‌نامه «جوانه‌هاي كوير» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «شهيده‌السادات يزدي‌نژاد» از اين پس در كرمان منتشر مي‌شوند.
وي عنوان كرد: مجوز دو هفته‌نامه «امتداد مهر» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «محسن رادمهر»، دو هفته‌نامه «هدايت» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «محمدحسن شجاعي‌باغيني»، دو هفته‌نامه «جهان توسعه» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «محمدهادي شجاعي‌باغيني»، دو هفته‌نامه «سرنوشت ما» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «مجتبي اسدي»، دو هفته‌نامه «شهرتش» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «سكينه رنجبر بلسبنه»، دو هفته‌نامه «نگين بابك» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «علي مومني» و دو هفته‌نامه «هفتواد» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «محمد حسني‌سعدي» صادر شد.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمان اذعان كرد: ماهنامه «فراغت» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «مسعود فراهي»، ماهنامه «نواي گلشن» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «علي مهدي‌زاده زارع‌اناري»، ماهنامه «بوستان» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «احمد افروز»، ماهنامه «دانش ارتباطات توسعه» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «شهرام ثبوتي‌پور» از اين پس در استان كرمان منتشر مي‌شوند.
وي بيان كرد: همچنين فصلنامه تخصصي «ساختارهاي جبري» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «ارشاد برومند‌سعيد»، فصلنامه تخصصي «تازه‌هاي روانشناسي» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «حسين سنجري‌بنستاني»، فصلنامه تخصصي «نويد تن‌درستي» به صاحب امتيازي «مؤسسه خيريه ثامن‌الحج» و مديرمسئولي «مجيد آراسته» مجوز انتشار دريافت كردند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمان اظهار داشت: با صدور مجوز دو فصلنامه تخصصي «ميراث علمي اسلام و ايران» به صاحب امتيازي «مؤسسه نشر ميراث مكتوب» و مدير مسئولي «اكبر ايراني‌قمي» موافقت شد.
انتهاي پيام/آ10

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 476]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن