تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821078987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصيدبير سازمان ليگ دوچرخه سواري خبر داد:باشگاه ها از پرداخت سهم سازمان ليگ معاف شدند


واضح آرشیو وب فارسی:موج: اختصاصيدبير سازمان ليگ دوچرخه سواري خبر داد:باشگاه ها از پرداخت سهم سازمان ليگ معاف شدند
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد ورزش سازمان ليگ در سال 88 به منظور حمايت از دوچرخه سواري حرفه اي در ايران و حضور ركابزنان خارجي، از هيچ كدام از باشگاه هاي حاضر در مسابقات 10 درصد قرارداد ركابزنان را به عنوان سهم اين سازمان دريافت نخواهد كرد.


بيژن اميرآخوري در گفتگو با خبرگزاري موج در خصوص وضعيت لژيونرهاي خارجي در ليگ برتر دوچرخه سواري باشگاه هاي ايران گفت: اين ركابزنان با تيم هاي باشگاهي قرارداد دارند و تنها قرارداد آنها براي تائيد به سازمان ليگ ارجاع مي شود كه از لحاظ تائيد نيز هيچ مشكل يا ممانعتي براي بستن قرارداد براي باشگاه ها وجود ندارد.
دبير سازمان ليگ دوچرخه سواري باشگاه هاي ايران بدنبال حضور ركابزنان خارجي در ليگ برتر اين رشته گفت: اين ورزشكاران در كشور اقامت ندارند و با دريافت ويزاي توريستي سالي پنج بار به كشور سفر مي كنند.
وي با بيان اينكه فدراسيون دوچرخه سواري تاكنون تجربه حضور اين دوچرخه سواران در ليگ هاي داخلي را نداشته است، گفت: درهر صورت دوچرخه سواري ايران چند سالي است متحول شده و بايد براي رشد و ارتقاء بين المللي از ركابزنان خارجي كمك بگيرد.
دبيرسازمان ليگ دوچرخه سواري ايران تصريح كرد: اين ركابزنان خارجي با نظر مستقيم باشگاه ها و كمك كميته بين المللي سازمان ليگ وارد مسابقات مي شوند و اكثر آنها از ركابزنان تخصصي در بخش پيست يا جاده هستند به همين دليل حق الزحمه قرارداد آنها پائين تر از ورزشكاران ايراني است. ورزشكاران كشورمان مانند سهرابي در هر دو بخش پيست وجاده ركاب مي زده و نتيجه مي گيرند به همين دليل قرارداد آنها بالاتر از ديگران است.
امير آخوري بابيان اينكه طبق اساسنامه ليگ مبلغي ازقرارداد بازيكنان بايد به سازمان ليگ انتقال يابد افزود: اين قانون در اساسنامه وجود دارد اما در چند سال پيش اجرا نمي شد و تنها چند مرتبه با دريافت چك ضمانت مجوز حضور تيم ها در ليگ صادرشده است.
دبيرسازمان ليگ دوچرخه سواري ايران، خاطرنشان كرد: سازمان ليگ در سال 88 به منظور حمايت از دوچرخه سواري حرفه اي در ايران و حضور ركابزنان خارجي، از هيچ كدام از باشگاه هاي حاضر در مسابقات چه در بخش بانوان وچه در بخش مردان 10 درصد قرارداد ركابزنان داخلي وخارجي را به عنوان سهم اين سازمان دريافت نخواهد كرد.

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن